Žive bodo vozile tudi v ZDA...

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Misko
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 07.02.2008, 22:23

Žive bodo vozile tudi v ZDA...

Odgovor Napisal/-a Misko »

...ne sicer naše, ampak prilagojene ameriškim zahtevam in pogojem, imenovane Cities Sprinter ACS64

Opravičujem se, če sem spregledal, da je ta vest bila že objavljena na forumu, a iskalnik je ni našel. Če je bila, potem krivite iskalnik, ne mene [-X . Vest sicer ni najnovejša, saj datira v konec lanskega oktobra, a zasledil sem jo v februarski (2011, da ne bo pomote) številki revije Trains Magazine, kjer me je pritegnila Siemensova slika naše Žive na Jesenicah.

Amtrak in Siemens sta konec lanskega novembra podpisala pogodbo v vrednosti 466 M$ o dobavi 70 električnih lokomotiv, ki naj bi zamenjale že zelo utrujene EMD-jeve „toasterje“ AEM-7, izdelane med leti 1978 in 1988 na osnovi švedske ASEA Rc4 (z vsemi glavnimi komponentami izdelanimi v ASEI) ter novejše (1990), a zelo nezanesljive Bombardier/Alstomove „banane“ HHP-8. Slednje imajo težave z avtomatskim prilagajanjem različnim napetostim (15 in 25kV) na Severovzhodnem koridorju med Wahingtonom in Bostonom, ter razpokami, ki se pojavljajo na okvirjih podstavnih vozičkov.

Lokomotive Cities Sprinter ACS64 bodo izdelane na osnovi Eurosprinterja, a bodo imele določene izboljšave in spremembe, ki jih zahtevajo ameriški predpisi ter bodo zaradi njih tudi težje. Tako bodo v ohišje vgrajene cone, ki se bodo ob trku zmečkale in tako absorbirale del energije, strojevodska kabina bo ojačana, imele pa bodo tudi avtomatske spenjalne naprave, ki so oblikovane tako, da v primeru trka ali iztirjenja preprečujejo zagozdenje pod druga vozila, prevračanje ter razklapljanje. Poleg tega bodo energetsko veliko bolj učinkovite od lokomotiv, ki jih bodo zamenjale, ne nazadnje zaradi regenerativnega zaviranja, ki bo lahko vračalo v omrežje do 100% energije, ki pri tem nastane.

Lokomotive bodo tri-sistemske (12kV 25Hz, 12,5kV 60Hz in 25kV 60Hz), z vrajeno močjo 6.400 kW in z maksimalno hitrostjo 200 km/h. Izdelovali oziroma sestavljali pa jih bodo v Siemensovi tovarni v Sacramentu v Kaliforniji, kjer bodo za to zaposlili dodatnih 250 ljudi.

Siemens zatrjuje na osnovi izdelanih 1.600 Eurosprinterjev, ki vozijo v raznih delih sveta, da bodo lokomotive zanesljive tudi v ameriških pogojih obratovanja, kar je (po mojem mnenju) dokaj smela trditev.

Siemens tudi upa, da se bodo za te lokomotive ogreli tudi pri Marylandski državni železniški družbi MARC, ki sedaj tudi uporablja lokomotive AEM-7 in HHP-8


Več in slika na http://en.wikipedia.org/wiki/Amtrak_Cities_Sprinter

Miško
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Žive bodo vozile tudi v ZDA...

Odgovor Napisal/-a holding »

...sredi devetdesetih prejšnjega stoletja, mi je en železničar, severni sosed - razlagal o Siemensovem "Projektu Taurus"... :shock: ...pa moram reči, da gre kar po načrtih (2000 - 2500 Taurusov v naslednjih 20 letih, je bilo rečeno takrat).... :idea: ...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žive bodo vozile tudi v ZDA...

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Mogoče bo Taurusu pokvaril načrte Vectron! 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Odgovori