žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
Težko se odločim, da povozim fotko z dodatkom modre barve (polarni sij) na prejšnji strani, brez da bi jo komentiral Dolfe
Na "stranskih" tirih je kar nekaj starih vagonov...
...in še ena maneverka...
Fotk je zmanjkalo, sedaj pa samo še vključki lokalne MRS...da "doteramo" temo do 1000 ogledov
Na "stranskih" tirih je kar nekaj starih vagonov...
...in še ena maneverka...
Fotk je zmanjkalo, sedaj pa samo še vključki lokalne MRS...da "doteramo" temo do 1000 ogledov
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
Poglejmo si postajo Pasila še iz balona...
Fotka je iz wikimedije.
...in iz drugih uradnih strani...
In kakšni so plani?
Do leta 2040:
* 1,1 milijona m2 poslovnih površin
* 450.000 m2 hiš in apartmajev
* število prebivalcev se bo povojilo
* povečava sejemskih in kongresnih dejavnosti bo končana do leta 2025
* nove železniške povezave: Metro Töölö-Pasila (2020), krožna linija (2030), povezava z letališčem in Baltska železnica
(kar bi vključevalo tudi možnost izgradnje predora med Helsinki in Talinom; študija (okoli 800.000 € je že izdelana, obe mesti sta prispevali 100.000 €)
link: http://en.uuttahelsinkia.fi/sections/2/ ... s/3/pasila
Fotka je iz wikimedije.
...in iz drugih uradnih strani...
In kakšni so plani?
Do leta 2040:
* 1,1 milijona m2 poslovnih površin
* 450.000 m2 hiš in apartmajev
* število prebivalcev se bo povojilo
* povečava sejemskih in kongresnih dejavnosti bo končana do leta 2025
* nove železniške povezave: Metro Töölö-Pasila (2020), krožna linija (2030), povezava z letališčem in Baltska železnica
(kar bi vključevalo tudi možnost izgradnje predora med Helsinki in Talinom; študija (okoli 800.000 € je že izdelana, obe mesti sta prispevali 100.000 €)
link: http://en.uuttahelsinkia.fi/sections/2/ ... s/3/pasila
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
Sedaj pa še malo za parni lobi...iz Pasile...
Hr1 1009 se "sprehaja" po Pasili...
http://www.youtube.com/watch?v=383kK-PEM8g
Leta 2012 bo 150 letnica finskih žleznic...
Predvidevajo kar nekaj voženj...
Menda imajo 9 voznih parnih lokomotiv:
Vk4 68 (Hyvinkaa Museum), 0-4-0 built by Borsig in 1910
Vr1 665 (Pieksämäki) and 789 (Haapamäki), 0-6-0T
Tk3 1136 (Haapamäki), 1148 (Rovaniemi), 1150 (Keitele Museo), 1168 (Porvoo), 2-8-0
Hr1 1009 and 1021, 4-6-2 both at the locomotive roundhouse in Pasila, Helsinki.
Hr1 1009 se "sprehaja" po Pasili...
http://www.youtube.com/watch?v=383kK-PEM8g
Leta 2012 bo 150 letnica finskih žleznic...
Predvidevajo kar nekaj voženj...
Menda imajo 9 voznih parnih lokomotiv:
Vk4 68 (Hyvinkaa Museum), 0-4-0 built by Borsig in 1910
Vr1 665 (Pieksämäki) and 789 (Haapamäki), 0-6-0T
Tk3 1136 (Haapamäki), 1148 (Rovaniemi), 1150 (Keitele Museo), 1168 (Porvoo), 2-8-0
Hr1 1009 and 1021, 4-6-2 both at the locomotive roundhouse in Pasila, Helsinki.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
Kako je Pasila izgledala leta 1931 (takrat Fredrigsberg)
iz finskega železniškega foruma: http://vaunut.org/kuva/34635?s=1
Desno se vidijo železniške delavnice (konepaja)...sedaj so opuščene...
Zgradili so jih v letih 1899 do 1901, uporabljati so jih začeli leta 1903, ker se železniške delavnice v bližini glavne železniške postaje Helsinki niso mogle več širiti.
Kako izgledajo danes?
http://wikimapia.org/#lat=60.193586&lon ... 15&l=0&m=b
Delavnice so spomeniško zaščitene, pripravljajo pa se programi za oživitev...
iz finskega železniškega foruma: http://vaunut.org/kuva/34635?s=1
Desno se vidijo železniške delavnice (konepaja)...sedaj so opuščene...
Zgradili so jih v letih 1899 do 1901, uporabljati so jih začeli leta 1903, ker se železniške delavnice v bližini glavne železniške postaje Helsinki niso mogle več širiti.
Kako izgledajo danes?
http://wikimapia.org/#lat=60.193586&lon ... 15&l=0&m=b
Delavnice so spomeniško zaščitene, pripravljajo pa se programi za oživitev...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
No, negdo bo moral spet v balon in narediti novo fotko - odcep tramvajske linije 9 na vzhod (na sliki desno) je medtem že zgrajen.železocestnik napisal/-a:Poglejmo si postajo Pasila še iz balona...
http://www.shrani.si/f/3D/9H/dYQhmle/pa ... onhels.jpg
Fotka je iz wikimedije.
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
Mene je strah balona
Bom raje pobrskal po internetu, morda je že kdo posnel kaj novejšega
Bom raje pobrskal po internetu, morda je že kdo posnel kaj novejšega
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
Če hočemo malo bolj pobrskati po železniških povezavah v okolici Pasile in Helsinkov, si moramo pogledati starejšo mapo...
Recimo iz leta 1902...
povečava...
...in ogledate si lahko blog o starih železnici v mestu Helsinki...lokalna MRS je delovna
link do MRS: http://locatinghelsinki.wordpress.com/2 ... -helsinki/
mapa, na kateri so vrisali nekdanji tir od glavne železniške povezave do pristanišča...
Nazadnje pa zmanjka tirov...
Recimo iz leta 1902...
povečava...
...in ogledate si lahko blog o starih železnici v mestu Helsinki...lokalna MRS je delovna
link do MRS: http://locatinghelsinki.wordpress.com/2 ... -helsinki/
mapa, na kateri so vrisali nekdanji tir od glavne železniške povezave do pristanišča...
Nazadnje pa zmanjka tirov...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
Hvala, šele zdaj mi je jasno kako to da sem pred tremi leti posnel tele ostanke tirov:železocestnik napisal/-a:mapa, na kateri so vrisali nekdanji tir od glavne železniške povezave do pristanišča...
Pa še tri slike neuporabljanih železniških tirov na koncu tramvajske linije 1A (Eira, ali tako nekako?)
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: žel.postaji:Helsinki/Helsingfors; Pasila/Böle
Šele s skupnimi močmi lahko naredimo dokončno sliko
Vedno pa je potrebno poiskati pomoč MRS, sestavljene iz domorodcev
MMG...
Tako, dosegli smo cilj tisoč ogledov
Če "vržeš" na forum tudi najboljši potopis ali opis ogleda muzeja ali podobno, ti je usojeno 500 ogledov in z malo odzivi...
Tako ni na našem forumu, tako je tudi na drugih...
STIB je recimo na forumu zeljeznice.net objavil kvaliteten potopis o Helsinkih, pa se je ogled ustavil pri številki 650 in 24 odzivih. 2 strani članka.
link: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ntry173556
Po drugi strani je objavil Pfaff na istem forumu kvaliteten 5 urni ogled Helsinkov in kraja Tampere, pa je z interaktivnimi temami (hrana, pijača, vsakodnevne zanimivosti, potovanje z letalom, vlakom do Helsinkov...) "vlekel" do 2500 ogledov in dosegel veliko odzivnost (170 odzivov). 9 strani članka.
link: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... entry21548
Seveda sta oba pisca zgornjih člankov dobro znana forumašem po izredno kvalitetnih potopisih, tako da marsikdo pogleda temo tudi če ga naslov ne zanima preveč, pa vseeno pogleda zaradi pisca, saj ve, da bo nekaj kvalitetnega...
Na forumu vlaki.info se da z dodatnimi vsebinami (malo zgodovine, malo raziskave, "potegniti" oglede do 1000, kar je po mojem mnenju ogromno za tako majhen forum
Moram priznati, da se mi za tolikšen ogled ne zdi trud, ki ga je potrebno vložiti v pripravo, vržen stran oz. se ne sekiram, če je čas porabljen za članke, neuporabljen za druge moje konjičke
Je pa vsaka takšna tema motnja za druge teme...ljubljanski tramvaj nam je ...in pri tem avtomatsko prešel 13.000 ogledov
Vedno pa je potrebno poiskati pomoč MRS, sestavljene iz domorodcev
MMG...
Tako, dosegli smo cilj tisoč ogledov
Če "vržeš" na forum tudi najboljši potopis ali opis ogleda muzeja ali podobno, ti je usojeno 500 ogledov in z malo odzivi...
Tako ni na našem forumu, tako je tudi na drugih...
STIB je recimo na forumu zeljeznice.net objavil kvaliteten potopis o Helsinkih, pa se je ogled ustavil pri številki 650 in 24 odzivih. 2 strani članka.
link: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ntry173556
Po drugi strani je objavil Pfaff na istem forumu kvaliteten 5 urni ogled Helsinkov in kraja Tampere, pa je z interaktivnimi temami (hrana, pijača, vsakodnevne zanimivosti, potovanje z letalom, vlakom do Helsinkov...) "vlekel" do 2500 ogledov in dosegel veliko odzivnost (170 odzivov). 9 strani članka.
link: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... entry21548
Seveda sta oba pisca zgornjih člankov dobro znana forumašem po izredno kvalitetnih potopisih, tako da marsikdo pogleda temo tudi če ga naslov ne zanima preveč, pa vseeno pogleda zaradi pisca, saj ve, da bo nekaj kvalitetnega...
Na forumu vlaki.info se da z dodatnimi vsebinami (malo zgodovine, malo raziskave, "potegniti" oglede do 1000, kar je po mojem mnenju ogromno za tako majhen forum
Moram priznati, da se mi za tolikšen ogled ne zdi trud, ki ga je potrebno vložiti v pripravo, vržen stran oz. se ne sekiram, če je čas porabljen za članke, neuporabljen za druge moje konjičke
Je pa vsaka takšna tema motnja za druge teme...ljubljanski tramvaj nam je ...in pri tem avtomatsko prešel 13.000 ogledov
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers