Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČAR
-
- Vajenec
- Prispevkov: 33
- Pridružen: 06.12.2010, 9:53
Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČAR
Hrvatske željeznice i Končar elektroindustrija priredili su promotivnu vožnju prototipa elektromotornog vlaka za regionalni prijevoz, na relaciji Zagreb Glavni kolodvor - Dugo Selo i nazad. Dugačak je 75 metara, ima 212 sjedećih i 220 stajaćih mjesta, a može postići maksimalnu brzinu od 160 kilometara na sat. Ima osam vrata za brzu izmjenu putnika, a putnički je prostor u potpunosti klimatiziran i pokriven video-nadzorom. Cijena vlaka nešto je manja od pet milijuna eura. Posebno je razdragana bila premijerka Kosor, koja je mahala svima koji su je gledali izvana. - Vlada je unatoč krizi nastojala osloboditi što više sredstava za ulaganja u željeznicu, koja mora biti jedan od stupova gospodarstva. Ove godine ukupne investicije Hrvatskih željeznica iznose 1,5 milijardi kuna, za 2012. planirane su dvije milijarde, a za 2013. 2,2 milijarde kuna. Te godine investicije bi zbog ulaska Hrvatske u EU mogle biti i više - rekla je Kosor. Prema pisanju 24sata, premijerka je poželjela i upravljati vlakom. - Malo smo pregovarali oko toga mogu li ja voziti, ali mislim da nismo došli do suglasja, prema tome ovoga puta idem kao putnica - izjavila je prije ulaska u vlak. No, nije odoljela barem nakratko sjesti na mjesto strojovođe, a potom se vratila u vagon.
FOTO GALERIJA NA VLAKOVI.COM http://www.vlakovi.com/opsirnije.php?su ... m=&ucat=1&
FOTO GALERIJA NA VLAKOVI.COM http://www.vlakovi.com/opsirnije.php?su ... m=&ucat=1&
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Lepa novica!
Srečno vožnjo,Som!!!!
Srečno vožnjo,Som!!!!
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
No pri sosedih se ga dobi za 5 mio € pa še dalši je od našega simensa pa ja ni drago pa še 160km/h zmore,
če gledamo kako vlada tala miljončke za grke,dokapitalizacije itd,
Potniški vagoni kateri so v nabavi bodo od končarja:=)?
pa še kamere ima namesto ogledal super za naše "slikarje"
če gledamo kako vlada tala miljončke za grke,dokapitalizacije itd,
Potniški vagoni kateri so v nabavi bodo od končarja:=)?
pa še kamere ima namesto ogledal super za naše "slikarje"
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Misliš, da te kamere kaj pripomorejo k varnosti? Kar misli si. Kamere so namenjene le za opazovanje vlaka...snemajo pa ne - recimo ponoči. Kamere so zgrešene v megli in noči...veliko boljša so kvalitetno vgrajena ogledala, ki ne potrebujejo nobenega programa z delovanje.space napisal/-a:
pa še kamere ima namesto ogledal super za naše "slikarje"
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Na žalost je samo za 25 kV, tako da ga pri nas ne bo mogoče sprobati. Kaj pa dizelska varianta?
Drugače pa karkoli se kupuje, prototipi so že bili kupljeni, pa vidimo, kako to zgleda. Predvsem pri visokih temperaturah in snegu.
Drugače pa karkoli se kupuje, prototipi so že bili kupljeni, pa vidimo, kako to zgleda. Predvsem pri visokih temperaturah in snegu.
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Mislim, da je narejena tudi diesel varianta, ki je še v fazi preiskusov.541 napisal/-a:Na žalost je samo za 25 kV, tako da ga pri nas ne bo mogoče sprobati. Kaj pa dizelska varianta?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Zanimiv garnitura ni kaj. Me pa nekaj zanima, glede na to kar mi je uspelo videti na raznih fotografijah. Ob dejstvu, da je to v notranjosti dobesedno en prostor, ni pregrad med posameznimi sklopi garniture, je verjetno zelo zahtevno krmiljenje klime/ogrevanja. Končarjevci imajo seveda kar nekaj izkušenj s takim prostorom, naprimer tramvaj serije 22xx ampak ta ne vozi s hitrostjo 160 km/h.
Je pa še eno dejstvo, da so tak tip garniture že pred časom izročili v uporabo železnicam BIH in so zagotovo od tam tudi kakšne povratne (koristne) informacije. Tako da tu ne gre več za prototip.
Če sem prav videl tudi ni fizično ločen prvi razred od drugega. Ali je to kakšen nov standard, saj je bilo do sedaj to nekaj normalnega, če ne drugo, je imelo vsaj psihološki upliv.
Je pa še eno dejstvo, da so tak tip garniture že pred časom izročili v uporabo železnicam BIH in so zagotovo od tam tudi kakšne povratne (koristne) informacije. Tako da tu ne gre več za prototip.
Če sem prav videl tudi ni fizično ločen prvi razred od drugega. Ali je to kakšen nov standard, saj je bilo do sedaj to nekaj normalnega, če ne drugo, je imelo vsaj psihološki upliv.
Tine
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Nova DMG in EMG nimata razen proizvajalca nič skupnega.Mislim, da je narejena tudi diesel varianta, ki je še v fazi preiskusov.
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Tega ni rekel nihče....dingo napisal/-a:Nova DMG in EMG nimata razen proizvajalca nič skupnega.Mislim, da je narejena tudi diesel varianta, ki je še v fazi preiskusov.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Pohvalno.Vlada je unatoč krizi nastojala osloboditi što više sredstava za ulaganja u željeznicu, koja mora biti jedan od stupova gospodarstva.
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Mislim da ziher niso pozabili na zime in vroča poletja, kar se tiče kamer sem se pač pošalil, sicer vsaka firma postavi svoje standarde ,kaj mora bit kako prilagojeno progam ki so v državi kupca ali pač ni tako?
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Jaz tudi mislim da so te kamere bol šmenksi kot pa kaj drugega,hrvati so na modernizirane lok.1141 tudi naštimali kamere zaj so pa še dodatno namontirali ogledala.Za brezveze jih že niso!
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
Poskusite se peljati s Somom! Ob delovnikih ima odhod ob 9.00 iz ZG GK kot vlak 741........
Vlak mi je bil všeč in daje bolj soliden videz kot naš pografitani in obledeli 312, tudi notranjost je kar prostorna, le sedeži so (celo v prvem razredu) preveč skupaj.
Naslednji mesec naj bi začel voziti prvi predstavnik podserije 100, primestni vlak, ki bo imel na eni strani 8 vrat in več stojišč. Jeseni pa sledi poskusna vožnja diesel-variante.
Vlak mi je bil všeč in daje bolj soliden videz kot naš pografitani in obledeli 312, tudi notranjost je kar prostorna, le sedeži so (celo v prvem razredu) preveč skupaj.
Naslednji mesec naj bi začel voziti prvi predstavnik podserije 100, primestni vlak, ki bo imel na eni strani 8 vrat in več stojišč. Jeseni pa sledi poskusna vožnja diesel-variante.
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
SIMY napisal/-a:Jaz tudi mislim da so te kamere bol šmenksi kot pa kaj drugega,hrvati so na modernizirane lok.1141 tudi naštimali kamere zaj so pa še dodatno namontirali ogledala.Za brezveze jih že niso!
KAmere ne morejo izničit vibracij. SLike na teh kamerah so izredno slabe oziroma zameglejene. ZAto so namestili dodatno ogledala, ker prikrvajo vpliv vibracij na človeka.
ŽAl je to početje enako v Sloveniji.
Re: Promotivna vožnja prototipa elektromotornog vlaka - KONČ
dare20 napisal/-a: ZAto so namestili dodatno ogledala, ker prikrvajo vpliv vibracij na človeka.
ŽAl je to početje enako v Sloveniji.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )