Parna lokomotiva serije 33 v MZ
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Tono i Gorchi,
Sada za potrebe filma obnavljam jednu kompoziciju (lok + 4 vagona) no moja je zelja da sa jednim metkom ubijem dva zeca i sve to kasnije stavim u funkciji.
E sad ono poznato treba obezbediti sredstva za celosnu obnovu 33-ke, a sa druge strane nije ostao niko od majstora za parnu vucu.
(MK je prva povukla sve parne lok. iz ex-YU i jos odozgo sve bacila u staro gvozdje)
No nema otkazivanja - idemo dalje
Sada za potrebe filma obnavljam jednu kompoziciju (lok + 4 vagona) no moja je zelja da sa jednim metkom ubijem dva zeca i sve to kasnije stavim u funkciji.
E sad ono poznato treba obezbediti sredstva za celosnu obnovu 33-ke, a sa druge strane nije ostao niko od majstora za parnu vucu.
(MK je prva povukla sve parne lok. iz ex-YU i jos odozgo sve bacila u staro gvozdje)
No nema otkazivanja - idemo dalje
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Hvala,kurjač napisal/-a:Bravo Vladimir. Trebalo je puno vremena ali uspio si
ma samo da ona zadimi, sve se muke ondak zaborave.
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Vladimire,Vladimir napisal/-a: Hvala,
ma samo da ona zadimi, sve se muke ondak zaborave.
imamo mi recept, kako može i potpuno zarđala parnjača fino zadimiti Samo nas pozovi u goste
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Ja, zanimivo da je SR Makedonija ukinila paro približno 10 let prej kot SR Slovenija.(MK je prva povukla sve parne lok. iz ex-YU i jos odozgo sve bacila u staro gvozdje
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Tono, ne sumnjam u to da mozete da je zadimite (citajuci postove)Tono napisal/-a:Vladimire,
imamo mi recept, kako može i potpuno zarđala parnjača fino zadimiti Samo nas pozovi u goste
Lp,
Tono
Evo za pocetak nase "preliminarne saradnje" dali mislis da je ovo u redu, njeno srce, ne racunam na delove koje su pokradjene.
A za goste, bar moja kuca uvek je otvorena
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Vladimire,
pa to ložište izgleda kao novo!
Zanima me, koliko je lokomotiva kompletna. Vidim, da armatura delimično fali, ali po mom mišljenju to nije ništa posebno. Injektori so još tu? U kakvom stanju je donji postroj lokomotive?
Verovatno imaš podatke o istoriji te lokomotive, pa bi bilo fino, da jih malo podeliš sa nama.
Puno uspeha,
Tono
pa to ložište izgleda kao novo!
Zanima me, koliko je lokomotiva kompletna. Vidim, da armatura delimično fali, ali po mom mišljenju to nije ništa posebno. Injektori so još tu? U kakvom stanju je donji postroj lokomotive?
Verovatno imaš podatke o istoriji te lokomotive, pa bi bilo fino, da jih malo podeliš sa nama.
Puno uspeha,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Lokomotiva je videti odlično.Tudi tekala in podvozje.Če bodo kaki problemi,se bodo pokazali,ko bo lokomotiva pod paro.Ampak so dobili že v osnovi izredno ohranjeno (lepota je nekaj drugega) lokomotivo,mislim da bodo Makedonci brez večjih problemov imeli svoj prvi muzejski vlak.Iskrene čestitke.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
JZ 33-090 je DRB 52 3234 radjena u fabrici Jung fab. ser. broj 11245 godina proizvodnje 1944 - 1E-h2
Kolko znam ova lok je poslednji put malo radila oko '80-tih za neki film.
Inace donji postroj je u redu, venci takodje, jedino smo imali problema se prednjih tockova pri dolasku u Skoplje (bilo vode u do osovini dok je stajala koju nismo osetili pri pregledu).
Problem je unitrasnjost gde su lopovi pokupili dosta toga za staro gvozdje.
izvinite zbog kvaliteta slike ali sklapao je od 9 fotosa
Kolko znam ova lok je poslednji put malo radila oko '80-tih za neki film.
Inace donji postroj je u redu, venci takodje, jedino smo imali problema se prednjih tockova pri dolasku u Skoplje (bilo vode u do osovini dok je stajala koju nismo osetili pri pregledu).
Problem je unitrasnjost gde su lopovi pokupili dosta toga za staro gvozdje.
izvinite zbog kvaliteta slike ali sklapao je od 9 fotosa
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
sbb, Evo jedan kratki filmcic o zadnjoj lok u Makedoniji
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Hvala ti puno za ovaj film.Jer imate još kakvu parnjaču u Makedonija u bilom kakvem stanju?Mi idemo 7. oktobra na Šargan bilo bi lepo ako bi i vi došli tamo pa da malo popijemo i pričamo zajedno.
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Idemo malo off
Postoje jos JZ 01-046 koja je u ocajnom stanju
Druga koja je sacuvana ko eksponat u Gevgelii je JZ 61-011
I treca JZ 83-064 koja je ispred jedne strucne skole u Skoplju i koja nikad nije radila u Makedoniji
I one dve garniture 600 mm Feldbahn
Mislim da ce pojaviti i jos jedna, ali o tome kasnije
Postoje jos JZ 01-046 koja je u ocajnom stanju
Druga koja je sacuvana ko eksponat u Gevgelii je JZ 61-011
I treca JZ 83-064 koja je ispred jedne strucne skole u Skoplju i koja nikad nije radila u Makedoniji
I one dve garniture 600 mm Feldbahn
Mislim da ce pojaviti i jos jedna, ali o tome kasnije
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
Re: Delovni čas strojevodje
Vladimire samo da te malo smirim.Voda u prvom točku je kronična boljest te serije.Treba samo malo više pažnje da se da na to i to je približno sve što se može uraditi.Tako da nema problema,samo hrabro dalje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Nurmi,
Dali ima neki teh crtez tog dela, t.e. dali su lageri, piksne, dihtunzi, ili ...
Inace ulje je postalo belo kad se pomesalo sa vodom i pocelo klucati i curiti napolje.
Dali ima neki teh crtez tog dela, t.e. dali su lageri, piksne, dihtunzi, ili ...
Inace ulje je postalo belo kad se pomesalo sa vodom i pocelo klucati i curiti napolje.
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
Re: Delovni čas strojevodje
Pa ja mislim da kad nije više novo svega po malo.Prve proste osovine su najviše na udaru,pa zato se i prvo predrma i razjaše.Voda dolazi i sa postolja,...ali ako ekipa vodi brigu da zatvara poklopce za sipanje ulja i posmatra šta se dešava tokom vožnje nema problema.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!