Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
...a najbitnije je, da su injektori još tu odn. da jih niko nije ukrao.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Vladimire, zanima me, u kakvom stanju je parni kotao. Svaka lokomotiva ima svoju knjižicu parnog kotla, u koju se upisuju popravci i pregledi te podešavanje sigurnostnih ventila.
Jer prva stvar mora da bude sigurnost onih, koji će sudelovat kod prve vožnje "pod parom".
Strojevođa ionako mora da ima izpit i poznavati propise o "pari" i sigurnostne ventile treba da "našteluje" čovek od prakse, koji mora da isto ima izpit.
Jer prva stvar mora da bude sigurnost onih, koji će sudelovat kod prve vožnje "pod parom".
Strojevođa ionako mora da ima izpit i poznavati propise o "pari" i sigurnostne ventile treba da "našteluje" čovek od prakse, koji mora da isto ima izpit.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Negde u predhodnih postova sam naveo da MK je prva povukla paru pa stim sve otislo u nepovrat od ljudi koje su je poznavali do papira, uputstva, ... Znaci nema ama bas nicega. A kamo li neka servisna knjizica same lokomotive.
Tako da kotao mogu da uslikam sa prednje strane pa da vase oko vidi i da otprilike - okativno doznamo njegovo stanje.
Znam do to nije ono pravo, al od necega se ipak mora poceti.
E sad moje poznavanje, kako vozoljubitel i tehnoljubitelj, opste principe pare svatam, a oko injektora - po logici bi trebalo da kontrolirano ubrizgava necega.
Tako da kotao mogu da uslikam sa prednje strane pa da vase oko vidi i da otprilike - okativno doznamo njegovo stanje.
Znam do to nije ono pravo, al od necega se ipak mora poceti.
E sad moje poznavanje, kako vozoljubitel i tehnoljubitelj, opste principe pare svatam, a oko injektora - po logici bi trebalo da kontrolirano ubrizgava necega.
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Ja bi prvo napravio pritisak sa vodo,i odmah se vidi kakvi je kotao.
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Vladimire, čestitam vama, da ste spasili lokomotivu.
Ne bi se želio praviti , ali to nije neka dizel mašinica, to je PARNA LOKOMOTIVA.
Ima parni kotao, koji podliježe propisima o parnim sudovima i kotlima. Takav zakon je postajao u kraljevini Jugoslaviji, postajao je u ex-jugi i postoji u sadašnjoj Makedoniji.
Ako želite, da se vozite sa ovom parnom lokomotivom, morat čete pronači neke profesionalce (tehničare), koji poznaju ovaj posao i na kraju i izvadite dozvolu od inspekcije parnih kotlova, koja isto ima u Makedoniji.
Da nije parni kotao neka zehebancija, skeniram ti par stranica iz knjige Švajgar:Železniška vozila...
Treba da se zna, da je prva stvar bezbednost i da postoji opasnost od eksplozije parnog kotla, ako nije sve u redu.
Sa više materiala može te obezbediti Tono, koji je praktičar kod "pare"...slobodno se okreni na njega po ZS.
Ne bi se želio praviti , ali to nije neka dizel mašinica, to je PARNA LOKOMOTIVA.
Ima parni kotao, koji podliježe propisima o parnim sudovima i kotlima. Takav zakon je postajao u kraljevini Jugoslaviji, postajao je u ex-jugi i postoji u sadašnjoj Makedoniji.
Ako želite, da se vozite sa ovom parnom lokomotivom, morat čete pronači neke profesionalce (tehničare), koji poznaju ovaj posao i na kraju i izvadite dozvolu od inspekcije parnih kotlova, koja isto ima u Makedoniji.
Da nije parni kotao neka zehebancija, skeniram ti par stranica iz knjige Švajgar:Železniška vozila...
Treba da se zna, da je prva stvar bezbednost i da postoji opasnost od eksplozije parnog kotla, ako nije sve u redu.
Sa više materiala može te obezbediti Tono, koji je praktičar kod "pare"...slobodno se okreni na njega po ZS.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Do prve pare je še dolga pot.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
I da malo osvezim temu
I vec je za potrebe filma pocela da "radi"
Ali desilo se ono sto se i ocekivalo na onih tockova gde se na pocetku pojavila voda pomesana sa uljem.
I vec je za potrebe filma pocela da "radi"
Ali desilo se ono sto se i ocekivalo na onih tockova gde se na pocetku pojavila voda pomesana sa uljem.
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Zdravo Vladimire,
ne vidi se dobro - dali je oštečena osovina?
Lp,
T
ne vidi se dobro - dali je oštečena osovina?
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Parna lokomotiva serije 33 v MZ
Osovina je neznatno ostecena, ali lageri su morali biti zamenjeni
Pozdrav, Vladimir Petkov
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
MZ Raiways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html