mkx:
Bolj natančno: znan (upokojeni) profesor na Fakulteti za Elektrotehniko Ljubljanske univerze je trdil
Vidim, da ti mkx dobro ponaš to nevarno/zanimivo stvar z radarjem. Drugače pa je bil spoštovani profesor tudi znan alpinist.... Škoda je le njegove strovne kariere...
Ali niso bile neke podobne štorije tudi glede (nesojenega?) radarja na Menini planini, ki je bil za povrh nabavljen z velikimi težavami, saj je tedaj za Slovenijo še veljal embargo na uvoz vojaške opreme?
Ekoteroristi
mkx napisal/-a:
Bolj natančno: znan (upokojeni) profesor...
Regan 664 napisal/-a:Senzor vročih aks na Planini je v polni funkciji.
Ni tedna, da ne bi bilo izzračevanja vagonov v Logatcu ali na Rakeku.
Saj njegov problem je bil že od začetka,da je bil v "prepolni funkciji"! Ni bilo šihta da nisi ustavljal vsaj 3 ali 4 vlake,med njimi tudi Gomuljke in progovna vozila.Lahko bi se reklo da je deloval preveč pravilno.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ne vem, če smo detektor vročih osi kaj bolj konkretno obdelali ampak imam občutek, da za boljše razumevanje pogostosti izločanja vlakov bi morali razumeti delovanje tega senzorja (ali senzorjev). Torej, kako zadeva deluje, na kateri princip, kam meri oz. kako je usmerjena?
Zanimiv podatek sem zasledil prejšnji teden:
Vlak .... ustavljen na postaji Ormož, zaradi javljene napake na 90. osi....napako je zaznal SCADA (detektor ploščatih koles)??....vzrok naj bi bil led na kolesnih obročih in zavornjakih.
Zdej me pa zanima ali imamo res detektor ploščatih koles ali je bilo samo narobe napisano?
In kako....ali ta detektor ugotavlja tudi podhladitev mimovozečih osi....ali mogoče deluje samo na odstopanje od povprečja; v bilo katero smer??