nesreca na HZ-u
Meh je crkoval že kar nekaj dni pred tem. Pa so ga še vedno pošiljali na vožnjo. Takrat pa je crknil ponovno in obležal na odprti progi. To je neizpodbitno dejstvo.
Kar se je dogajalo med obležanjem Meha in naletom Brižitke (vmesni dogodki) ne želim komentirati saj za to nisem pristojen. Iz slik katere sem priložil lahko vidite kakšna katastrofa se je pripetila. Hvala bogu, da jo je strojevodja g. Ciril Strajnar odnesel dobesedno brez prask, o ostalem pa raje ne bi debatiral.
Kar se je dogajalo med obležanjem Meha in naletom Brižitke (vmesni dogodki) ne želim komentirati saj za to nisem pristojen. Iz slik katere sem priložil lahko vidite kakšna katastrofa se je pripetila. Hvala bogu, da jo je strojevodja g. Ciril Strajnar odnesel dobesedno brez prask, o ostalem pa raje ne bi debatiral.
Tine
IC-Pohorje, vsaj zdi se mi da je bil on, pred mesecem ali dva nazaj podal link do avstrijkih delavnic, kjer so stali Taurusi. Eden je imel kar močno poškodovano kabino.
Ne uspe mi najti te teme, kjer smo to mleli. Če ima kdo kaj več sreče ali pa ve kje je, naj to še enkrat pripopa.
Ne uspe mi najti te teme, kjer smo to mleli. Če ima kdo kaj več sreče ali pa ve kje je, naj to še enkrat pripopa.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Mirče, misliti si ne moreš kako čas beži, ko se ti pokvari lokomotiva. Kdor to sam ne doživi, nima pojma o čem govori. Tisto kar je napisano o tistih 15 munutah, je zgolj teorija in navadna jajca.Mirče napisal/-a:Zatajili so prav vsi največ prometnik zato je bil tudi ob službo.Pa tudi strojevodja nevem kaj si je mislil ko je stal pol ure na odprti in ni poklical,da je pač obležal.Rutina v prometu je z...... stvar in se ti prej ali slej maščuje.
Prvo si misliš da boš stal le kako minutko, potem pa se začnejo komplikacije. Divjaš po lokomotivi da samega sebe srečuješ, volumen možagnov se pa poveča za dvakrat, minimalno.
Poleg tega je vprašanje kako je bilo stanje z RDZ zvezo. Odhod na telefon te tudi stane v povprečju 10 minut. Potem je bila še noč, itd...
Dva vlaka na istem odseku nimata kaj početi pa pika. Vse ostalo je potem le teorija.........
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Mirče kardinalno napako je storil prometnik in tukaj ni nobenih izgovorov. Vse ostalo bi bilo popravljanje njegove napake.Mirče napisal/-a:Zatajili so prav vsi največ prometnik zato je bil tudi ob službo.Pa tudi strojevodja nevem kaj si je mislil ko je stal pol ure na odprti in ni poklical,da je pač obležal.Rutina v prometu je z...... stvar in se ti prej ali slej maščuje.
Nazalost, potpuno si u pravu... Nakon nesrece u Ledeniku, policija i istrazitelji su napravili citav niz NEDOPUSTIVIH gresaka... U tom podrucju je korupcija i manipuliranje dokazima jo uvijek katastrofalno...E.L. napisal/-a:Tudi Hrvaški prizkovalni organi so na nizkem nivoju. Takrat so na tovornjaku, kar gome zamenjali, tovornjaka se sicer niče ne bi smel dotakniti razen preizkovalcev.
pozdrav
toma