Kar se tiče Depale vasi sem mnenja da bi razumel če bi bil samo Andrejev križ, tako pa je bil prehod zavarovan z svetlobnimi signali in če se ljudem ni "dalo" pazljivo pogledat na semafor pol pa je res hudo... Verjamem da je kdaj bilo krivo sonce, in zaradi tega slabše vidljive utripajoče luči, ampak pri nas je veliko več bolj prometnih cestnih prehodov, kjer je postavljen samo semafor brez zapornic in ni smrtnih žrtev.nepoznavalec napisal/-a:Koliko ljudi je moralo umreti v Depali vasi da so postavili zapornice!!
Ko pa so vaščani postavili ultimat vladi pa so se stvari premaknile .
Žalostno da šele tako pozno .
nesreca na HZ-u
LP
Izidor
Izidor
Že če so samo luči je prehod tehnično zelo zavarovan, saj ti vsakič 100 % kaže, kdaj gre vlak. Senčnike se pa že tako nastavi, da delajo nad lučmi senco. Kjer je v takoh primerih nesreča, je največkrat kriv voznik, potem šele sonce. Saj vsak ve, da te vlak ubije, poš pa že malo bolje pogledal. Ali pač nekateri ne cenijo življenja.
Have a nice day!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Luči so bile samo na enem od 3 prehodov.Že če so samo luči je prehod tehnično zelo zavarovan, saj ti vsakič 100 % kaže, kdaj gre vlak. Senčnike se pa že tako nastavi, da delajo nad lučmi senco. Kjer je v takoh primerih nesreča, je največkrat kriv voznik, potem šele sonce. Saj vsak ve, da te vlak ubije, poš pa že malo bolje pogledal. Ali pač nekateri ne cenijo življenja.
In na enem od njih se pozimi zaradi klančka in žive meje ni dalo pogledati če se prehodu bliža vlak.
Zato toliko smrtnih žrtev.
Potem to s številom prehodov na dan ni zelo stara zadeva, ker sta tu pri nas eden ali dva prehoda, kjer cesta čez progo vodi samo do ene hiše (kmetije), in je takorekoč prehod z zapornicami postavljen za cca. 5 ljudi. Seveda je bil eden izmed njih postavljen po smrtni nesreči ko je vlak zbil avto z žensko v njem. Nekje 30 let nazaj.SŽ 312-001 napisal/-a:Kolikor mi je poznano je za postavitev zapornic pogojeno s številom prevoženih vozil na dan čez prehod.
Najbolj žalostno je res to, da mora prej nekdo umreti, preden "jim pride", da je res nek prehod ogrožen. Sam se spomnim, da so v Florjanu pri Šoštanju (proga Celje-Velenje) postavili zapornice šele, ko je umrlo mislim da 5 ljudi!!!!!
Mal bi bilo treba inšpekcijo okol poslat, a kaj ko se nikomur nič ne lubi.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Ne vem če to glih spada sem, ampak vseeno tu je nekaj posnetkov trčenj vlaka in tovornjaka.
http://www.youtube.com/watch?v=7HWrhtYP ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=rrlaNfPt ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=o1jiI47K ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=mVksYbRX ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=iA7t1seT ... ed&search=
Ampak res me zanima ali nekateri kamionarji sploh imajo kaj v glavi.
http://www.youtube.com/watch?v=7HWrhtYP ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=rrlaNfPt ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=o1jiI47K ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=mVksYbRX ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=iA7t1seT ... ed&search=
Ampak res me zanima ali nekateri kamionarji sploh imajo kaj v glavi.
LP
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Odvisno od miljavžent stvari. Vsekakor precej nepredvidljivo.
Še najbolj bi bilo odvisno od tovora na kamionu in kako bi bil Regan obrnjen, itd....
Samo kake štiri leta nazaj je brzi z Mopedom treščil v šleperja v Zidanem Mostu. Sreča v nesreči je bila, da je bil kamion naložen z balami prediva. Če bi to bila naprimer opeka ali kaj podobnega, trdega, bi bila situacija dosti hujša.
Kakšne bi bile posledice, če bi na to naletel Pendolino ali pa Desiro, si pa nihče ne upa niti predstavljat.
lp
Še najbolj bi bilo odvisno od tovora na kamionu in kako bi bil Regan obrnjen, itd....
Samo kake štiri leta nazaj je brzi z Mopedom treščil v šleperja v Zidanem Mostu. Sreča v nesreči je bila, da je bil kamion naložen z balami prediva. Če bi to bila naprimer opeka ali kaj podobnega, trdega, bi bila situacija dosti hujša.
Kakšne bi bile posledice, če bi na to naletel Pendolino ali pa Desiro, si pa nihče ne upa niti predstavljat.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Dej nehi no jaz mam jutri cel dan simensa na grbi, tko daDolfe napisal/-a:.... Kakšne bi bile posledice, če bi na to naletel Pendolino ali pa Desiro, si pa nihče ne upa niti predstavljat.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Hm, pri vas so bolj krave ..............ampak saj zdaj jih ni več zunaj.Mojster_Strojevodja napisal/-a:Dej nehi no jaz mam jutri cel dan simensa na grbi, tko daDolfe napisal/-a:.... Kakšne bi bile posledice, če bi na to naletel Pendolino ali pa Desiro, si pa nihče ne upa niti predstavljat.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Mene pa zanima vaše mnenje: s forumašem AnejTS, imava namreč vsak svoje mnenje, kako bi Brižitka ali Mehovka prenesla srečanje s tovornjakom. Jaz trdim, da bi jo boljše odnesla Brižitka, saj kolikor mi je poznano ima v nosu vgrajen betonski blok, in bi jo po moje ta rešil (ne trdim, da bi jo odnesla brez poškodb, le boljše bi jo odnesla kot Meh). Kolega AnejTS trdi drugače, zato me zanima še vaše mnenje katera lokomotiva bi jo pri srečanju s tovornjakom boljše odnesla?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale