Novi DMV HŽ-a 7022
Novi DMV HŽ-a 7022
Jučer su počela prva testiranja novoga dizel motornoga vlaka serije 7022.
U 3 dana(14.,15. i 16.03.) testiranja se vrše na dionici Sesvete-Zagreb Žitnjak.Današnje fotke:
Iz Žitnjaka je otišao na Resnik i ide u "Gredelj",sutra je nastavak.
Današnje trase su bile(hvala prometniku :super2: ):
- 14744(Sesvete-Žitnjak)
- 14743(Žitnjak-Sesvete)
- 77620(Sesvete-Žitnjak)
- 77621(Žitnjak-Sesvete)
- 69628(Sesvete-Žitnjak)
- 69629(Žitnjak-Sesvete)
- 62912(Sesvete-RK),išao na namirivanje
- 62913(RK-Sesvete)
- 69626(Sesvete-Žitnjak)
- 66561(Žitnjak-Sesvete)
- 69512(Sesvete-Žitnjak)
- 69513(Žitnjak-Sesvete)
- 62912(Sesvete-Žitnjak)
- 69554(Žitnjak-Resnik)
Trase su bile iste jučer i danas,ali ne može se znati koje će biti sutra jer kada se sve raspoložive potroše,ostale dodjeljuju dispečeri.
U 3 dana(14.,15. i 16.03.) testiranja se vrše na dionici Sesvete-Zagreb Žitnjak.Današnje fotke:
Iz Žitnjaka je otišao na Resnik i ide u "Gredelj",sutra je nastavak.
Današnje trase su bile(hvala prometniku :super2: ):
- 14744(Sesvete-Žitnjak)
- 14743(Žitnjak-Sesvete)
- 77620(Sesvete-Žitnjak)
- 77621(Žitnjak-Sesvete)
- 69628(Sesvete-Žitnjak)
- 69629(Žitnjak-Sesvete)
- 62912(Sesvete-RK),išao na namirivanje
- 62913(RK-Sesvete)
- 69626(Sesvete-Žitnjak)
- 66561(Žitnjak-Sesvete)
- 69512(Sesvete-Žitnjak)
- 69513(Žitnjak-Sesvete)
- 62912(Sesvete-Žitnjak)
- 69554(Žitnjak-Resnik)
Trase su bile iste jučer i danas,ali ne može se znati koje će biti sutra jer kada se sve raspoložive potroše,ostale dodjeljuju dispečeri.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Super!
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Vsaka čast Hrvatom za ta projekt. Čeprav se mi zdi malo čudne oblike, kot kakšen FAP-ov avtobus iz 60-tih. Ali pa se motim, modni trendi me zmeraj prehitevajo
preglednik
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Morda kot zanimivost. Oblikovalec (dizajner) hrvaškega "Soma" - EMV 6112-001 in 6112-101, kot tudi novih zagrebških tramvajev, je Mariborčan. Gre za hrvaškega slovenca, živečega v Mariboru, g. Slobodana Milenkovića.preglednik napisal/-a:Vsaka čast Hrvatom za ta projekt. Čeprav se mi zdi malo čudne oblike, kot kakšen FAP-ov avtobus iz 60-tih. Ali pa se motim, modni trendi me zmeraj prehitevajo
14.
17.
DMV 7022-201 so oblikovali kar domači dizajnerji, iz tovarne Janko Gredelj.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Danas popodne ulovljen između Žitnjaka i Resnika
Čuo sam neku škripu vani i uspio sam izaći da vidim što je,a po zvuku motora sam odmah znao da je DMV.Pretpostavljam da je bila neka proba kočnica...
Stajao je nekoliko sekundi u mjestu...
... i onda otišao prema Resniku.
Čuo sam neku škripu vani i uspio sam izaći da vidim što je,a po zvuku motora sam odmah znao da je DMV.Pretpostavljam da je bila neka proba kočnica...
Stajao je nekoliko sekundi u mjestu...
... i onda otišao prema Resniku.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Kje bi dobil kakšne tehnične podatke za ta vlak. Menda ima nameščene pogonske agregate kar na strehi, kar se mi zdi novost za takšne kompozicije. Kakšen je vpliv te namestitve na vožnjo v krivinah, pa na hrup v potniških prostorih itd...
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Kar nekaj podatkov o tem vlaku se najde tukaj.
Še več informacij se nahaja v pdf-ju, za katerega je link na dnu strani.
Še več informacij se nahaja v pdf-ju, za katerega je link na dnu strani.
Aljaž
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Z vrati so malo mimo pihnili se mi zdi
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Vrate ima nesorazmerno porazdeljene,vprašanje kaj je vzrok temu,lahko bi imel samo troje vrat.
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Glede na to, da je notranji prehod med deli garniture precej širok, je 'čudna' postavitev vrat manj problematična. Pri vseh naših MG je prehod ozek, zaprt z (vsaj) enimi vrati in je pretok potnikov tam močno oviran. Pri novem HŽ DMG ta prehod ni takšna ovira in ni razloga, da bi morala biti vrata enakomerno razporejena.
Poleg tega ima en končni del še oddelek 1. razreda. Če bi bila vrata bolj enakomerno razporejena (npr. na sredini vsakega voza kot pri našem Fiatu), bi moral biti ta oddelek 1. razreda precej večji. Če bi imela garniura več vrat (po dva para v vsakem delu, kot naš Kanarček), bi bil oddelek 1. razreda še malo manjši, pa tudi sicer bi bil kakšen sedež manj na voljo.
Je pa pri primestnih vlakih (za kar naj bi bil novi DMG namenjen) pomembno dovoljšnje število vrat, da se izstopanje in vstopanje potnikov opravi čim hitreje.
Verjamem, da so te stvari dokaj dobro premislili.
Se pa strinjam, da estetsko iz profila tale DMG ni nek presežek.
Poleg tega ima en končni del še oddelek 1. razreda. Če bi bila vrata bolj enakomerno razporejena (npr. na sredini vsakega voza kot pri našem Fiatu), bi moral biti ta oddelek 1. razreda precej večji. Če bi imela garniura več vrat (po dva para v vsakem delu, kot naš Kanarček), bi bil oddelek 1. razreda še malo manjši, pa tudi sicer bi bil kakšen sedež manj na voljo.
Je pa pri primestnih vlakih (za kar naj bi bil novi DMG namenjen) pomembno dovoljšnje število vrat, da se izstopanje in vstopanje potnikov opravi čim hitreje.
Verjamem, da so te stvari dokaj dobro premislili.
Se pa strinjam, da estetsko iz profila tale DMG ni nek presežek.
LP, Metod
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Kad bu opet vlak Krapina - Celje
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Ta vlak vozi do Zagreba
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Vlak 7 022 pelja na relaciji Zagreb-Zabok-Varaždin(Čakovec) in ima naslednji turnus:
990 - Zagreb (7:17) - Čakovec (9:47)
3011 - Čakovec (10:04) - Zagreb (13:24)
992 - Zagreb (14:04) - Varaždin (16:36)
995 - Varaždin (18:01) - Zagreb (20:22)
990 - Zagreb (7:17) - Čakovec (9:47)
3011 - Čakovec (10:04) - Zagreb (13:24)
992 - Zagreb (14:04) - Varaždin (16:36)
995 - Varaždin (18:01) - Zagreb (20:22)
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Novi DMV HŽ-a 7022
Moram priznati, da je tole Hrvaško čudo kar dobro narejeno. Mogoče malo manj všečen design, a to je itak naročnikova izbira..
Agregat na strehi - tudi posrečeno.
Če odmislimo višje težišče praznega vlaka, se pri polnem težišče premakne navzdol, saj so potniki nižje - ocenjujem, da je agregat težak kakih 1000kg - ugibam ..
To je samo 10 potnikov, ki so sedaj malo bolj pri tleh ... (oz 30, ker so trije agregati)
Zvok je tudi lažje izolirat. Zvočna izolacija je le na spodnji strani, zgornja verjetno deloma odprta, tako se zvočno valovanje širi raje na gor, izpuh pa je spet zgoraj in ne gre "skozi kabino" isto odvečna toplota.
Vzdrževanje je tudi lažje. Odklopiš par povezav (gl. kabli, nafta, upravljanje) in cel agregat vzameš s strehe dol in ga popravljaš na tleh... Ali pa kar nadomestiš z rezervo in garnitura pelje dalje ... Če je pa treba samo olje menjati pa itak splezaš na steho z kanto.. Nivo olja in ostale parametre agregata pa itak senzorji nadzirajo - kdo pa danes še preverja olje z merilno palico???
Me pa zanima kako je z zrakom ... Ima vsak agregat svoj kompresor in delujejo trije sinhrono, ali je en agregat samo za zrak in razsvetljavo, mogoče klimo ...
Ali pa so tudi disk zavore in vrata že električne ?
Agregat na strehi - tudi posrečeno.
Če odmislimo višje težišče praznega vlaka, se pri polnem težišče premakne navzdol, saj so potniki nižje - ocenjujem, da je agregat težak kakih 1000kg - ugibam ..
To je samo 10 potnikov, ki so sedaj malo bolj pri tleh ... (oz 30, ker so trije agregati)
Zvok je tudi lažje izolirat. Zvočna izolacija je le na spodnji strani, zgornja verjetno deloma odprta, tako se zvočno valovanje širi raje na gor, izpuh pa je spet zgoraj in ne gre "skozi kabino" isto odvečna toplota.
Vzdrževanje je tudi lažje. Odklopiš par povezav (gl. kabli, nafta, upravljanje) in cel agregat vzameš s strehe dol in ga popravljaš na tleh... Ali pa kar nadomestiš z rezervo in garnitura pelje dalje ... Če je pa treba samo olje menjati pa itak splezaš na steho z kanto.. Nivo olja in ostale parametre agregata pa itak senzorji nadzirajo - kdo pa danes še preverja olje z merilno palico???
Me pa zanima kako je z zrakom ... Ima vsak agregat svoj kompresor in delujejo trije sinhrono, ali je en agregat samo za zrak in razsvetljavo, mogoče klimo ...
Ali pa so tudi disk zavore in vrata že električne ?