NTV Italo
NTV Italo
Sedaj je znano: novi italijanski hitri vlak Italo v lasti podjetja NTV - Nuovo Trasporto Viaggiatori začne z rednimi vožnjami 28. aprila 2012!
Novica: http://www.italotreno.it/IT/Acquista/Pa ... rview.aspx
Uradna spletna stran: http://www.italotreno.it/IT/Pagine/default.aspx
S 15. aprilom se začne tudi prodaja vozovnic. Italo bo prvi primerek vlaka Alsthom AGV v rednem prometu. Reklamirajo ga kot najmodernejši (hitri) vlak v Evropi. Koliko uspeha bo prinesel ta grandiozno zastavljen projekt, v katerem je udeleženih kar nekaj velikih imen, bo seveda pokazal čas...
(@zbowe, kaj več o tem nam lahko najbrž ti poveš...)
Novica: http://www.italotreno.it/IT/Acquista/Pa ... rview.aspx
Uradna spletna stran: http://www.italotreno.it/IT/Pagine/default.aspx
S 15. aprilom se začne tudi prodaja vozovnic. Italo bo prvi primerek vlaka Alsthom AGV v rednem prometu. Reklamirajo ga kot najmodernejši (hitri) vlak v Evropi. Koliko uspeha bo prinesel ta grandiozno zastavljen projekt, v katerem je udeleženih kar nekaj velikih imen, bo seveda pokazal čas...
(@zbowe, kaj več o tem nam lahko najbrž ti poveš...)
Re: NTV Italo
Konec meseca sicer začnejo z dvema paroma dnevno med Milanom in Napolijem, potem pa vsak mesec kaj novega in tako do konca leta upajo na 25 parov/dan.
Več podrobnosti in prvi ceniki:
http://www.ferrovie.it/ferrovie.vis/tim ... hp?id=2874
Več podrobnosti in prvi ceniki:
http://www.ferrovie.it/ferrovie.vis/tim ... hp?id=2874
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: NTV Italo
Za primerjavo: Z vlakom nas pot iz Rima do Milana stane 88 Eur (brez popustov), prevozimo jo v 2h in 58 min. Z avtom bi bila cena 80 Eur (bencin, cestnine), prevozimo jo pa v 7h in 47 min. Razlika je več kot očitna.
preglednik
Re: NTV Italo
Iz Rima do Milana si približno v 6 urah z dvema čikpavzama vmes. Iz Rima do Sežane si tremi čikpavzami prej kot v osmih urah.preglednik napisal/-a:Za primerjavo: Z vlakom nas pot iz Rima do Milana stane 88 Eur (brez popustov), prevozimo jo v 2h in 58 min. Z avtom bi bila cena 80 Eur (bencin, cestnine), prevozimo jo pa v 7h in 47 min. Razlika je več kot očitna.
Za dva turista se splača vlak. Za tri ali štiri pa avto.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: NTV Italo
Podatke sem dobil iz "Michelin routs". Odvisno, kako se držiš pravil in pritiskaš na gas.
preglednik
Re: NTV Italo
Se že dogaja...
http://www.rtvslo.si/tureavanture/novic ... ilj/281517
http://www.rtvslo.si/tureavanture/novic ... ilj/281517
Re: NTV Italo
Šolanje...kako se meče konkurenci kolena pod noge....
http://www.railjournal.com/index.php/hi ... -CoNJEbJ8c
http://www.railjournal.com/index.php/hi ... -CoNJEbJ8c
LEP DAN
Igor
Igor
Re: NTV Italo
...Napoveduje prihod v Trst...
https://www.ntvspa.it/ufficio-stampa/co ... embre.html
https://www.ntvspa.it/ufficio-stampa/co ... embre.html
Quando tutti gli Italo EVO saranno in esercizio le offerte di Italo aumenteranno ancora: fra le novità del 2018 ci saranno la linea del Nord Est Torino – Milano – Venezia (con diverse fermate intermedie) e la fermate a Bolzano e Trieste
Re: NTV Italo
Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.
Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj
Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj
Re: NTV Italo
Podpiram idejo o povezavi Trsta in Kopra z železnico, me pa nekaj zanima, kako je to mišljeno. Če bi vlak šel iz Trsta naprej proti Ljubljani, ali bi:suha napisal/-a:Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.
Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj
a) ustavil v Kopru in tam obračal (ker je Koper slepi tir)
b) preskočil Koper
c) bi bila postaja za Koper pri Serminu
d) kaj drugega
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: NTV Italo
Nak, 350 km/h pa ta Italo Evo, ki naj bi prišel v Trst ne doseže. Tja do 250 km/ potegne in je namenjen prav temu, da traso iz hitrih prog podaljša še do obrobnih italijanskih mest, kar sta v tem slučaju Trst in Bolzano. Tudi sicer se bodoča železniška proga iz Mester proti Trstu planira "samo" za hitrosti do 250 km/hsuha napisal/-a:Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.
Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj
Re: NTV Italo
Menda prihaja Italo junija letos v Videm. Tako berem na nekaterih italijanskih portalih. Bo to kar lepo videti ob naši zahodni meji, Freccie, Italo in Railjet.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: NTV Italo
Ne verjamem, da bodo kdaj vozili 250 med Tržičem in Trstom.trocken napisal/-a:Nak, 350 km/h pa ta Italo Evo, ki naj bi prišel v Trst ne doseže. Tja do 250 km/ potegne in je namenjen prav temu, da traso iz hitrih prog podaljša še do obrobnih italijanskih mest, kar sta v tem slučaju Trst in Bolzano. Tudi sicer se bodoča železniška proga iz Mester proti Trstu planira "samo" za hitrosti do 250 km/hsuha napisal/-a:Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.
Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj
preglednik
Re: NTV Italo
NTV Italo podaljšuje svoje linije in prihaja v Videm. S 1 oktobrom bo začel voziti njihov pendolino na relaciji Rim, postaja Termini - Videm. Vmesni postanki še bodo na postajah Tiburtina, Firenze S.M.N., Bologna C.le AV, Ferrara, Padova, Benetke Mestre, Treviso, Conegliano in Pordenone. Odhod iz Rima bo ob 15:15, prihod ob 20:37. V obratni smeri pa odhod ob 5:55 in prihod v Rim ob 11:28. Cene se začnejo pri 38 evrih.
Še informacija: http://www.ilfriuli.it/articolo/viaggi/ ... /11/199967
Linija S 21, se danes podaljšuje iz Beljaka do Jesenic. Kolesarski vlak vozi ob vikendih in praznikih, 4x na dan.
Še informacija: http://www.ilfriuli.it/articolo/viaggi/ ... /11/199967
Linija S 21, se danes podaljšuje iz Beljaka do Jesenic. Kolesarski vlak vozi ob vikendih in praznikih, 4x na dan.