Stran 1 od 1

NTV Italo

Objavljeno: 09.04.2012, 14:50
Napisal/-a TGV Lyria
Sedaj je znano: novi italijanski hitri vlak Italo v lasti podjetja NTV - Nuovo Trasporto Viaggiatori začne z rednimi vožnjami 28. aprila 2012!

Novica: http://www.italotreno.it/IT/Acquista/Pa ... rview.aspx

Uradna spletna stran: http://www.italotreno.it/IT/Pagine/default.aspx

S 15. aprilom se začne tudi prodaja vozovnic. Italo bo prvi primerek vlaka Alsthom AGV v rednem prometu. Reklamirajo ga kot najmodernejši (hitri) vlak v Evropi. Koliko uspeha bo prinesel ta grandiozno zastavljen projekt, v katerem je udeleženih kar nekaj velikih imen, bo seveda pokazal čas...
(@zbowe, kaj več o tem nam lahko najbrž ti poveš...)

Re: NTV Italo

Objavljeno: 12.04.2012, 13:55
Napisal/-a igor72
Konec meseca sicer začnejo z dvema paroma dnevno med Milanom in Napolijem, potem pa vsak mesec kaj novega in tako do konca leta upajo na 25 parov/dan.
Več podrobnosti in prvi ceniki:
http://www.ferrovie.it/ferrovie.vis/tim ... hp?id=2874

Re: NTV Italo

Objavljeno: 12.04.2012, 15:48
Napisal/-a preglednik
Za primerjavo: Z vlakom nas pot iz Rima do Milana stane 88 Eur (brez popustov), prevozimo jo v 2h in 58 min. Z avtom bi bila cena 80 Eur (bencin, cestnine), prevozimo jo pa v 7h in 47 min. Razlika je več kot očitna.

Re: NTV Italo

Objavljeno: 12.04.2012, 16:14
Napisal/-a EG 3100
preglednik napisal/-a:Za primerjavo: Z vlakom nas pot iz Rima do Milana stane 88 Eur (brez popustov), prevozimo jo v 2h in 58 min. Z avtom bi bila cena 80 Eur (bencin, cestnine), prevozimo jo pa v 7h in 47 min. Razlika je več kot očitna.
Iz Rima do Milana si približno v 6 urah z dvema čikpavzama vmes. Iz Rima do Sežane si tremi čikpavzami prej kot v osmih urah.
Za dva turista se splača vlak. Za tri ali štiri pa avto.

Re: NTV Italo

Objavljeno: 12.04.2012, 16:35
Napisal/-a preglednik
Podatke sem dobil iz "Michelin routs". Odvisno, kako se držiš pravil in pritiskaš na gas.

Re: NTV Italo

Objavljeno: 20.04.2012, 19:09
Napisal/-a EG 3100

Re: NTV Italo

Objavljeno: 19.06.2012, 17:31
Napisal/-a igor72
Šolanje...kako se meče konkurenci kolena pod noge.... :mrgreen:
http://www.railjournal.com/index.php/hi ... -CoNJEbJ8c

Re: NTV Italo

Objavljeno: 01.12.2017, 9:10
Napisal/-a Re 4/4
...Napoveduje prihod v Trst... 8)

https://www.ntvspa.it/ufficio-stampa/co ... embre.html
Quando tutti gli Italo EVO saranno in esercizio le offerte di Italo aumenteranno ancora: fra le novità del 2018 ci saranno la linea del Nord Est Torino – Milano – Venezia (con diverse fermate intermedie) e la fermate a Bolzano e Trieste

Re: NTV Italo

Objavljeno: 01.12.2017, 19:13
Napisal/-a suha
Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.

Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj ](*,) ](*,) ](*,)

Re: NTV Italo

Objavljeno: 01.12.2017, 19:38
Napisal/-a zelencek
suha napisal/-a:Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.

Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj ](*,) ](*,) ](*,)
Podpiram idejo o povezavi Trsta in Kopra z železnico, me pa nekaj zanima, kako je to mišljeno. Če bi vlak šel iz Trsta naprej proti Ljubljani, ali bi:
a) ustavil v Kopru in tam obračal (ker je Koper slepi tir)
b) preskočil Koper
c) bi bila postaja za Koper pri Serminu
d) kaj drugega

Re: NTV Italo

Objavljeno: 01.12.2017, 22:32
Napisal/-a trocken
suha napisal/-a:Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.

Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj ](*,) ](*,) ](*,)
Nak, 350 km/h pa ta Italo Evo, ki naj bi prišel v Trst ne doseže. Tja do 250 km/ potegne in je namenjen prav temu, da traso iz hitrih prog podaljša še do obrobnih italijanskih mest, kar sta v tem slučaju Trst in Bolzano. Tudi sicer se bodoča železniška proga iz Mester proti Trstu planira "samo" za hitrosti do 250 km/h

Re: NTV Italo

Objavljeno: 25.02.2019, 20:47
Napisal/-a trocken
Menda prihaja Italo junija letos v Videm. Tako berem na nekaterih italijanskih portalih. Bo to kar lepo videti ob naši zahodni meji, Freccie, Italo in Railjet.

Re: NTV Italo

Objavljeno: 25.02.2019, 21:53
Napisal/-a preglednik
trocken napisal/-a:
suha napisal/-a:Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.

Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj ](*,) ](*,) ](*,)
Nak, 350 km/h pa ta Italo Evo, ki naj bi prišel v Trst ne doseže. Tja do 250 km/ potegne in je namenjen prav temu, da traso iz hitrih prog podaljša še do obrobnih italijanskih mest, kar sta v tem slučaju Trst in Bolzano. Tudi sicer se bodoča železniška proga iz Mester proti Trstu planira "samo" za hitrosti do 250 km/h
Ne verjamem, da bodo kdaj vozili 250 med Tržičem in Trstom.

Re: NTV Italo

Objavljeno: 09.06.2019, 10:01
Napisal/-a Re 4/4
NTV Italo podaljšuje svoje linije in prihaja v Videm. S 1 oktobrom bo začel voziti njihov pendolino na relaciji Rim, postaja Termini - Videm. Vmesni postanki še bodo na postajah Tiburtina, Firenze S.M.N., Bologna C.le AV, Ferrara, Padova, Benetke Mestre, Treviso, Conegliano in Pordenone. Odhod iz Rima bo ob 15:15, prihod ob 20:37. V obratni smeri pa odhod ob 5:55 in prihod v Rim ob 11:28. Cene se začnejo pri 38 evrih.

Še informacija: http://www.ilfriuli.it/articolo/viaggi/ ... /11/199967

Linija S 21, se danes podaljšuje iz Beljaka do Jesenic. Kolesarski vlak vozi ob vikendih in praznikih, 4x na dan.