Direktni vlaki za tujino
-
- Kurjač
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 22.04.2012, 23:46
Direktni vlaki za tujino
Spoštovani!
Ali mi lahko kdo od vas našteje, koliko je v sezoni 2011/2012 direktnih vlakov za tujino (mednarodnih vlakov in maloobmejnih vlakov)?
Slovenske železnice so glede tega zelo skope in imajo internetno stran narejeno zelo nepregledno (ni možno recimo pogledati katere so postaje na relacijah mednarodnih vlakov, prav tako ni razvidno od katerega do katerega kraja dejansko vozi nek direkten mednarodni vlak)!
Sam sem iz internetne strani Slovenskih železnic prišel do zaključka, da v tej sezoni vozijo naslednji direktni mednarodni vlaki (vključno z vlaki v obratno smer):
1. Avstrija
Ljubljana-Dunaj (1 direkten vlak brez presedanja na dan, domnevam da je relacija vlaka Ljubljana-Dunaj)
Ljubljana-Beljak (7 direktnih vlakov na dan, za relacije domnevam da se vse ne pričnejo v Ljubljani, niti se vse ne končajo v Beljaku)
Ljubljana-Salzburg (2 direktna vlaka na dan, za relacije domnevam da se vse ne pričnejo v Ljubljani)
2. Hrvaška
Ljubljana-Zagreb (6 direktnih vlakov na dan, za relacije domnevam da se vse ne pričnejo v Ljubljani, niti se vse ne končajo v Zagrebu)
Ljubljana-Rijeka (2 direktna vlaka na dan, domnevam ta sta to tudi končni in začetni postaji)
Ljubljana-Pula (1 direkten sezonski vlak na relaciji Maribor-Pula)
3. Madžarska
Ljubljana-Budapest Deli (1 direkten vlak na omenjeni relaciji)
Vprašal bi, če kdo slučajno ve zakaj ta vlak ne vozi na postajo Budapest Keleti kot večina mednarodnih vlakov na Madžarskem?
Nekje sem slišal, da se moraš usesti v pravi vagon, če hočeš priti na cilj, ker vagone baje odklapljajo in priklapljajo k temu vlaku. Ali kdo ve kaj o tem?
4. Nemčija
Ljubljana-Munchen (2 direktna vlaka na dan); Kateri sta začetni in končni postaji?
Ljubljana-Frankfurt (1 direkten vlak na dan, domnevam da gre en vlak za Munchen še naprej do Frankfurta); Kateri sta začetni in končni postaji?
5. Srbija
Ljubljana-Beograd (3 direktni vlaki na dan, mislim da 1 vozi na relaciji Zurich-Beograd, 2 pa na relaciji Beljak-Beograd)
6. Švica
Ljubljana-Zurich (1 direkten mednarodni nočni vlak na relaciji Zurich-Beograd)
Vnaprej hvala za odgovore!
Lep pozdrav,
stalni potnik
Ali mi lahko kdo od vas našteje, koliko je v sezoni 2011/2012 direktnih vlakov za tujino (mednarodnih vlakov in maloobmejnih vlakov)?
Slovenske železnice so glede tega zelo skope in imajo internetno stran narejeno zelo nepregledno (ni možno recimo pogledati katere so postaje na relacijah mednarodnih vlakov, prav tako ni razvidno od katerega do katerega kraja dejansko vozi nek direkten mednarodni vlak)!
Sam sem iz internetne strani Slovenskih železnic prišel do zaključka, da v tej sezoni vozijo naslednji direktni mednarodni vlaki (vključno z vlaki v obratno smer):
1. Avstrija
Ljubljana-Dunaj (1 direkten vlak brez presedanja na dan, domnevam da je relacija vlaka Ljubljana-Dunaj)
Ljubljana-Beljak (7 direktnih vlakov na dan, za relacije domnevam da se vse ne pričnejo v Ljubljani, niti se vse ne končajo v Beljaku)
Ljubljana-Salzburg (2 direktna vlaka na dan, za relacije domnevam da se vse ne pričnejo v Ljubljani)
2. Hrvaška
Ljubljana-Zagreb (6 direktnih vlakov na dan, za relacije domnevam da se vse ne pričnejo v Ljubljani, niti se vse ne končajo v Zagrebu)
Ljubljana-Rijeka (2 direktna vlaka na dan, domnevam ta sta to tudi končni in začetni postaji)
Ljubljana-Pula (1 direkten sezonski vlak na relaciji Maribor-Pula)
3. Madžarska
Ljubljana-Budapest Deli (1 direkten vlak na omenjeni relaciji)
Vprašal bi, če kdo slučajno ve zakaj ta vlak ne vozi na postajo Budapest Keleti kot večina mednarodnih vlakov na Madžarskem?
Nekje sem slišal, da se moraš usesti v pravi vagon, če hočeš priti na cilj, ker vagone baje odklapljajo in priklapljajo k temu vlaku. Ali kdo ve kaj o tem?
4. Nemčija
Ljubljana-Munchen (2 direktna vlaka na dan); Kateri sta začetni in končni postaji?
Ljubljana-Frankfurt (1 direkten vlak na dan, domnevam da gre en vlak za Munchen še naprej do Frankfurta); Kateri sta začetni in končni postaji?
5. Srbija
Ljubljana-Beograd (3 direktni vlaki na dan, mislim da 1 vozi na relaciji Zurich-Beograd, 2 pa na relaciji Beljak-Beograd)
6. Švica
Ljubljana-Zurich (1 direkten mednarodni nočni vlak na relaciji Zurich-Beograd)
Vnaprej hvala za odgovore!
Lep pozdrav,
stalni potnik
Re: Direktni vlaki za tujino
No pa začnimo:
EC 150/151 Ljubljana-Maribor-Wien Meidling
ICS 18/19 Ljubljana-Maribor-Špilje
LP 3963 Špilje-Maribor
EC 158/159 Zagreb-Maribor-Wien Meidling
EC 314/315 Beograd-Ljubljana-VIlach HBF
EC 212/213 (trenutno 1212/1213) ZAgreb-Ljubljana-VIllach HBf-Salzburg-München-Frankfurt
EC 210/211 Beograd-Zagreb-Ljubljana-Villach HBf-Salzburg-München HBf
MV 414/415 (trenutno 1114/1115) Beograd-Zagreb-Ljubljana-VIllach HBf-Schwarzwald St. Weit-Innsbruck-Feldkirch-Zürich HB
MV 498/499 (trenutno 1198/1199) ZAgreb-Ljubljana-Villach HBf-Salzburg-München HBf
EC 310/311 Zagreb-Ljubljana-Villach HBf
I?C 312/313 Ljubljana-Villach HBf
MV 246/247 Ljubljana-Budapest Deli
MV 480/481/482/483 Ljubljana-RIjeka
V poletni sezoni tudi IC Maribor-Ljublana-Divača-Pula
To so ti ta glavni mogoče sem še kakšnega pozabo iz glave potegnat
EC 150/151 Ljubljana-Maribor-Wien Meidling
ICS 18/19 Ljubljana-Maribor-Špilje
LP 3963 Špilje-Maribor
EC 158/159 Zagreb-Maribor-Wien Meidling
EC 314/315 Beograd-Ljubljana-VIlach HBF
EC 212/213 (trenutno 1212/1213) ZAgreb-Ljubljana-VIllach HBf-Salzburg-München-Frankfurt
EC 210/211 Beograd-Zagreb-Ljubljana-Villach HBf-Salzburg-München HBf
MV 414/415 (trenutno 1114/1115) Beograd-Zagreb-Ljubljana-VIllach HBf-Schwarzwald St. Weit-Innsbruck-Feldkirch-Zürich HB
MV 498/499 (trenutno 1198/1199) ZAgreb-Ljubljana-Villach HBf-Salzburg-München HBf
EC 310/311 Zagreb-Ljubljana-Villach HBf
I?C 312/313 Ljubljana-Villach HBf
MV 246/247 Ljubljana-Budapest Deli
MV 480/481/482/483 Ljubljana-RIjeka
V poletni sezoni tudi IC Maribor-Ljublana-Divača-Pula
To so ti ta glavni mogoče sem še kakšnega pozabo iz glave potegnat
Re: Direktni vlaki za tujino
Okoli usedanja v pravi vagon: to velja bolj ali manj kar za vse (mednarodne) vlake, saj recimo na Lisinskega 2x dodajajo vagone in 2x odvzemajo. V preteklosti pa je tega bilo še več... Torej beri table na vagonih (številka vagona, relacija) in vsedi se prav
Goran
-
- Kurjač
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 22.04.2012, 23:46
Re: Direktni vlaki za tujino
EC 210/211 Beograd-Zagreb-Ljubljana-Villach HBf-Salzburg-München HBf
A ne vozi tale vlak po novem voznem redu le do Beljaka?
Slišal sem tudi, da vozijo ali pa so vozili v preteklosti maloobmejni vlaki med Slovenijo in Hrvaško (npr. na relaciji Metlika-Karlovac). A je to res?
Lep pozdrav.
A ne vozi tale vlak po novem voznem redu le do Beljaka?
Slišal sem tudi, da vozijo ali pa so vozili v preteklosti maloobmejni vlaki med Slovenijo in Hrvaško (npr. na relaciji Metlika-Karlovac). A je to res?
Lep pozdrav.
-
- Kurjač
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 22.04.2012, 23:46
Re: Direktni vlaki za tujino
Hvala za informacijo!Gorchi napisal/-a:Okoli usedanja v pravi vagon: to velja bolj ali manj kar za vse (mednarodne) vlake, saj recimo na Lisinskega 2x dodajajo vagone in 2x odvzemajo. V preteklosti pa je tega bilo še več... Torej beri table na vagonih (številka vagona, relacija) in vsedi se prav
Re: Direktni vlaki za tujino
Odvisno za koliko v zgodovino se zanimaš... Leta nazaj je vozil še šinobus iz Ljubljane preko Metlike v Karlovac... Ampak to je leeeeetaaa nazaj. Tako kot v 90-tih letih je vozil vlak v Kumrovec, zeleni vlak je vozil do Graza, pa Regana se je dalo videti na severni strani Karavanškega predora...
Za časa Jugoslavije je bilo vlakov mnogo, mnogo več, bili so dolgi, mrbit bom malce pretiraval ampak se je verjetno znalo primeriti, da celotna kompozicija ni uspela stati ob celem peronu v Ljubljani - verjetno pretiravam ampak 10 potniških vagonov ni bilo tako redko.
Za časa Jugoslavije je bilo vlakov mnogo, mnogo več, bili so dolgi, mrbit bom malce pretiraval ampak se je verjetno znalo primeriti, da celotna kompozicija ni uspela stati ob celem peronu v Ljubljani - verjetno pretiravam ampak 10 potniških vagonov ni bilo tako redko.
Goran
Re: Direktni vlaki za tujino
Po zadnji informaciji od kolega carinika sem izvedel, da šinobus iz Karlovca v Metliko še vozi, vendar ga ni na nobenem voznem redu. Tudi v Metliki je nabit hrvaški vozni red. Vendar je most, ki meji med RS in RH v zelo slabem stanju, kar naj bi bilo tudi vzrok, da ga ni na voznem redu SŽ.
Re: Direktni vlaki za tujino
Mednarodni vlak, ne inter-city. Vozi pa tudi med prvomajskimi počitnicami.Re 4/4 napisal/-a:No pa začnimo:V poletni sezoni tudi IC Maribor-Ljublana-Divača-Pula
Re: Direktni vlaki za tujino
http://www.slo-zeleznice.si/uploads/voz ... divaca.pdfTomaž97 napisal/-a:Mednarodni vlak, ne inter-city. Vozi pa tudi med prvomajskimi počitnicami.Re 4/4 napisal/-a:No pa začnimo:V poletni sezoni tudi IC Maribor-Ljublana-Divača-Pula
Pravzaprav je RG 1605 (Ljubljana-H. Kozina-Koper), potem pa se po moji presoji prestopi na MV 1472 (H. Kozina-Rakitovec-Buzet-Lupoglav-Pula) ali nekaj takega.
Vozi pa med Prvomajskimi in Poletnimi počitnicami.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Direktni vlaki za tujino
Vlak ima v sestavi iz Ljubljane vagone za Koper in Pulo. V Kozini se del vlaka odklopi in kot vlak 1472 pelje dalje v Pulo. Isto je zvečer ob povratku, ko se v Kozini iz dveh vlakov tvori en vlak za Ljubljano.zelencek napisal/-a: Pravzaprav je RG 1605 (Ljubljana-H. Kozina-Koper), potem pa se po moji presoji prestopi na MV 1472 (H. Kozina-Rakitovec-Buzet-Lupoglav-Pula) ali nekaj takega.
Vozi pa med Prvomajskimi in Poletnimi počitnicami.
- Lisinski D296
- Kurjač
- Prispevkov: 44
- Pridružen: 21.06.2007, 21:06
Re: Direktni vlaki za tujino
Se leto dni nazaj (se mi zdi) je obstajala celoletna povezava s Pulo. Maloobmejni vlak iz Divace je imel v Buzetu vezo z sinobusom iz Pule.
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.
Re: Direktni vlaki za tujino
Mariborpetindvajsetka napisal/-a:
Isto je zvečer ob povratku, ko se v Kozini iz dveh vlakov tvori en vlak za Ljubljano.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Direktni vlaki za tujino
Šinobus ne vozi ne na Hrvaškem, ne v Sloveniji. Videti ga je moč le še v Srbiji kot ŽS 813. Na Hrvaškem ga je zamenjal t.im. Šved (originalno narejen pri Fiat-u), imajo pa nekaj šinobusov pospravljenih v šupi v Karlovcu, na žalost v ne prav preveč dobrem stanju.tschmrlj napisal/-a:Po zadnji informaciji od kolega carinika sem izvedel, da šinobus iz Karlovca v Metliko še vozi, vendar ga ni na nobenem voznem redu. Tudi v Metliki je nabit hrvaški vozni red. Vendar je most, ki meji med RS in RH v zelo slabem stanju, kar naj bi bilo tudi vzrok, da ga ni na voznem redu SŽ.
Goran
Re: Direktni vlaki za tujino
Tisti v šupi morda niti niso v tako slabem stanju, tisti spredaj pa žal ja.
Re: Direktni vlaki za tujino
Goran, verjetno si se zatipkal, 812/814 in 812/818 pa tudi samo 812Gorchi napisal/-a: Šinobus ne vozi ne na Hrvaškem, ne v Sloveniji. Videti ga je moč le še v Srbiji kot ŽS 813...
Tine