Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

dva 1014.010 + 1014.016 oba je Heizhaus Straßhof za železniške muzej ..


ostalo lokomotiva 1014 je mogoče bo razrezi :cry:

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

RitterVonGhega napisal/-a:dva 1014.010 + 1014.016 oba je Heizhaus Straßhof za železniške muzej ..


ostalo lokomotiva 1014 je mogoče bo razrezi :cry:

lp
To ni res. Vseh 16 komadov je bilo prodanih k Zeller Transporttechnik GmbH (ZTT) na Avstrijsko Štajersko in jih bo poskušal usposobiti čim več za tovorne vlake. ZTT že ima izkušnje z starimi lokomotivami, natančneje z 2143.009 in 1010.015. 1014 007 in 018 sta v najboljšem stanju, ena je očitno ostala v Romuniji, originalna (prototip) pa ni nikoli šla v Romunijo, ampak je za njo izginila vsaka sled že v Avstriji.
Če prenova ne bo uspešna, pa bodo šle v razrez. Ne bo jih škoda...
Direktor ZTT-ja je tudi 10 % lastnik RTS-a, zato jih je tudi ta firma pripeljala v Avstrijo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ne morem si pomagat, ampak meni je res lep. Pa še zelo praktičen in udoben deluje.

Povezava na video

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C47242C

Po skoraj desetih letih, je serija 1014 ponovno aktivna. Te štiri na sliki so v najboljšem stanju.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Montag fährt 1293 001 nach Js und sollte erst am 21.11. retour kommen, vermutlich gehts um die SLO Zulassung
Torej danes pride OeBB Vectron 001 na homologacijo v Slovenijo in se vrača domov v sredo.

V Italijo pa po trenutnih podatki začnejo voziti jutri 011, 012, 013. Vendar jih bodo v Beljaku zamenjali. Baje še niso dokončno homologirani za Avstrijo. #-o
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Re 4/4 napisal/-a:.

V Italijo pa po trenutnih podatki začnejo voziti jutri 011, 012, 013. Vendar jih bodo v Beljaku zamenjali. Baje še niso dokončno homologirani za Avstrijo. #-o
Update. Vectroni po Avstriji ne vozijo zaradi bizarnega vzroka. Sedež ni ustezen. :shock: Zato lahko trenutno tisti, ki nimajo zamenjanega, vozijo samo kot "slave" sprega z 1x16.
So pa začeli voziti v Italijo. Do sobote Benetke-Trbiž, ampak se lahko vse kadarkoli odpove. In še info za RCCS. Ko pridobijo dovoljenje za Slovenijo, bodo zamenjali najete RTS 1216.
Uporabniški avatar
nejko077
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 124
Pridružen: 02.12.2012, 11:37
Kraj: Medvode

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a nejko077 »

Re 4/4 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:.

V Italijo pa po trenutnih podatki začnejo voziti jutri 011, 012, 013. Vendar jih bodo v Beljaku zamenjali. Baje še niso dokončno homologirani za Avstrijo. #-o
Update. Vectroni po Avstriji ne vozijo zaradi bizarnega vzroka. Sedež ni ustezen. :shock: Zato lahko trenutno tisti, ki nimajo zamenjanega, vozijo samo kot "slave" sprega z 1x16.
So pa začeli voziti v Italijo. Do sobote Benetke-Trbiž, ampak se lahko vse kadarkoli odpove. In še info za RCCS. Ko pridobijo dovoljenje za Slovenijo, bodo zamenjali najete RTS 1216.
Kaj pa je tako spornega glede sedeža? :shock: :shock: Drugi vectroni pa lahko vozijo po Avstriji..
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

nejko077 napisal/-a:
Kaj pa je tako spornega glede sedeža? :shock: :shock: Drugi vectroni pa lahko vozijo po Avstriji..
Jim ne odgovarja. Ergonimija sedeža ni ustrezna. Na splošno pa je Vectron cenen crap...če je še vleka dokaj na nivoju 189 in 1216 serije, pa ima iz vidika načrtovanja nedopustne napake. Kabina že ustreza najnovejšim standardom in, če priletiš iz 40 let stare lokomtive prvič na Vectrona, minuse spregledaš. Če pa si vajen digitalk pa večina ni zadovoljna... Ni okna, manevriranje je oteženo, osnovni sedež cenen, položaj strojevodje, teža, hrup...Ampak, ker nima konkurence na liberaliziranem trgu so vse napake logične, ker se ni potrebno truditi za stranke z vrhunskim modelom. Enostavno nimaš druge izbire pri nakupu. Možno je še dobiti Bombardier Traxx 2 MS in pa Traxx 3 MS, ampak Traxx 2 MS je omejen na nekaj držav. Za Traxx 3 pa postopki tečejo (pre)počasi.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
nejko077 napisal/-a:
Kaj pa je tako spornega glede sedeža? :shock: :shock: Drugi vectroni pa lahko vozijo po Avstriji..
Jim ne odgovarja. Ergonimija sedeža ni ustrezna. Na splošno pa je Vectron cenen crap...če je še vleka dokaj na nivoju 189 in 1216 serije, pa ima iz vidika načrtovanja nedopustne napake. Kabina že ustreza najnovejšim standardom in, če priletiš iz 40 let stare lokomtive prvič na Vectrona, minuse spregledaš. Če pa si vajen digitalk pa večina ni zadovoljna... Ni okna, manevriranje je oteženo, osnovni sedež cenen, položaj strojevodje, teža, hrup...Ampak, ker nima konkurence na liberaliziranem trgu so vse napake logične, ker se ni potrebno truditi za stranke z vrhunskim modelom. Enostavno nimaš druge izbire pri nakupu. Možno je še dobiti Bombardier Traxx 2 MS in pa Traxx 3 MS, ampak Traxx 2 MS je omejen na nekaj držav. Za Traxx 3 pa postopki tečejo (pre)počasi.
Če pa se kakšen drugi proizvajalec vmeša, ga Siemensov lobi hitro potopi. Primer: Škoda 109E a.k.a. Emil Zatopek.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Zgodba o Škodi je čisto drugačna. Pa, če je že OT, bom detaljno zapisal, zakaj so takšne težave z njo.

Ko so Čehi kupili Pendoline, so načrtovali vožnje v Berlin in Dunaj. Ker so garniture razočarale, so od te ideje odstopili. Zato so šli v nakup 20 novih lokomotiv. Prvi razpis je bil odpovedan, ker se je družba ČD morala preoblikovati. Leta 2003 so ponovno objavili razpis. Prijavila sta se Siemens z U4 in Škoda s prototipom po licenci Bombardierja, vendar so od ideje odstopili in šli sami v projekt. Zmagala je Škoda, ker so že v času razpisa poudarjali domačo industrijo, ker je bil projekt za marsikoga rešilni čoln pred popolnim propadom. Za Siemensa pa bi bil to mini projekt, saj je imel že ogromno posla z izdelavo 1x16.
Potem pa so se začele težave. Razvoj je sicer potekal zelo hitro. In prvi prototip bi lahko ogledal luč sveta leta 2005, kar so trdili pri Škodi. Roki pa so bili 36 mesecev za prvo in 60 mesecev za dobavo še preostalih. To je pomenilo 2007 prototip in 2009 vse ostale. In potem šok! Sploh ni bilo jasno definirano, kdaj začne teči rok, čeprav so češki politiki že leta 2005 v tovarni Škode prepričali, da vse poteka hitro in gladko, da so vlečni motorji in elektronik že razviti in, da bo prototip leta 2005 na tirih.
Pa je prišlo leto 2006, ko so se spremenil predpisi za lokomotive, ki bi delovale na interoperabilnosti. Ta sprememba ni bila pomembna za Škodo, vendar! so se kljub temu odločili, da bodo upoštevali te spremembe. Rezultat je bil, da so spremenili konstrukcijo, in odložili razvoj. Kljub temu so datumi dobave 22 Škod ostali. Prototip je na tire zato prišel z enoletno zamudo v Velim.
Od 2008 do 2010 so se delale poizkusne vožnje in 15.12. leta 2010 je dobila svojo UIC številko in vožnjo Hungary Expressa. Ampak lokomotiva še ni bila homologirana ne na Slovaškem, ne Madžarskem, zato še vedno niso bile polno uporabljene. Zakaj? Ker so pozabili na ogromno stvari, čeprav je lokomotiva ustrezala TSI standardu. Počasi so vendarle dobile dovoljenje. Avstrija, Slovaška 2012, Madžarska 2013 in 2015 pri EU agencji za železniški promet. In potem spet šok. Potrebnk je še bilo DB Netz dovoljenje (tudi BR 152 ima prepoved v Avstrji, U2 in ICE 4 so sprva zavrnali na DB Netz in RXX Desiro pa nima dovoljenja za 160 km/h, zato ni nobenega lobija odzadaj :!: )
In potem je šlo vse navzdol. Niti ČD Railjet (želja) niti Škoda nista bila primerna za vožnjo v Berlin. Zato se je DB začel pogovarjati z RegioJet, ampak so pri ČD obljubili, da bodo dali ustrezni vozni park, ki bo zamenjal 101-ko. Dali so Škodo, ki je imela identične težave, kot ICE4 :!: in zato je Škoda postala neuprabna, ICE4 pa prav tako. Potem pa so se začele še težave doma. Škoda je zahtevala arbitražo, ker ČD zaradi politike ni plačal polno ceno. ČD je trdil, da niso upravičeni do polne cene, zaradi zamud. Sodba je padla, da mora ČD plačati.
Ob vsem tem dviganju prahu, so Škode vozile v Budimpešto in Linz, samo na sever, za kar so bile naročene niso in so doživele isto usodo, kot Pendolino. Čehom ni preostalo drugega, kot najem lokomotiv, ki že imajo dovoljene v Nemčiji. Vendar so se zaostrili odnosi na relaciji DB in ČD, zato se je vse zamaknilo za eno leto. Škoda je izgubila drugo arbitražo, kjer je bilo izrecno povedano, da med OeBB in ČD, lahko vozijo lokomotive samo istega tipa, ker drugače ni možno računati izmenjave stroškov. Kar je potrdil varuh konkurence. Še večji udarec za Škodo pa je prišel, ko so objavili statistike, da se servis opravi na 46.000 kilometrov (za intermezzo OeBB 1116 ima povprečeno! prepeljanih 161.272 kilometrov).

Pod črto. Škoda si je zadala prevelko breme, glede na to, da je to njena prva digitalka. Poleg tega pa še vpletanje politike v to zgodbo in je kombinacija popolna. Bomo videli kaj bo z BR 102, saj je razlikuje od originalne ČD 380, kjer težave iz poporodne dobe še vedno niso odpravljene. In nobenih lobijev ni odzadaj. Nakup je premali za kakršnokoli umazano igro.

In še update za OeBB Vectrone. Včeraj niso vozili zaradi težav z vremenom v Italiji. Danes začnejo.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a holding »

Re 4/4 napisal/-a:
Montag fährt 1293 001 nach Js und sollte erst am 21.11. retour kommen, vermutlich gehts um die SLO Zulassung
Torej danes pride OeBB Vectron 001 na homologacijo v Slovenijo in se vrača domov v sredo.
....danes popoldne pa je na Js v štucu 9..... :roll: ...čakal na povratek v ÖBB....
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

holding napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Montag fährt 1293 001 nach Js und sollte erst am 21.11. retour kommen, vermutlich gehts um die SLO Zulassung
Torej danes pride OeBB Vectron 001 na homologacijo v Slovenijo in se vrača domov v sredo.
....danes popoldne pa je na Js v štucu 9..... :roll: ...čakal na povratek v ÖBB....
Ne vem kaj za hudiča rabi homologacijo, če pa jih že cel kup tri leta vozi po Sloveniji.Mogoče pa, ker ima drugo serijsko številko in mu to tako spremeni vlečne karakteristike.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a mkx »

1216-001 napisal/-a:
holding napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Torej danes pride OeBB Vectron 001 na homologacijo v Slovenijo in se vrača domov v sredo.
....danes popoldne pa je na Js v štucu 9..... :roll: ...čakal na povratek v ÖBB....
Ne vem kaj za hudiča rabi homologacijo, če pa jih že cel kup tri leta vozi po Sloveniji.Mogoče pa, ker ima drugo serijsko številko in mu to tako spremeni vlečne karakteristike.
Mogoče pa morajo homologirati "ne-ergonomske" sedeže? To se pogojno lahko naredi tudi tako, da "inšpektor" 7 ur sedi na sedežu med tem, ko je lokomotiva parkirana v štucu? Saj, kje pa drugje ergonomija pride do izraza toliko, kot med dremežem? :mrgreen: #-o
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

1216-001 napisal/-a:
Ne vem kaj za hudiča rabi homologacijo, če pa jih že cel kup tri leta vozi po Sloveniji.Mogoče pa, ker ima drugo serijsko številko in mu to tako spremeni vlečne karakteristike.
Pa so vsi Vectroni enaki, oziroma ali nima ta malenkost drugačne podstavne vozičke? Tiste, kjer je mogoča nadgradnja na 200 km/h. Ker me to spomni na BR 152, ki ne sme v Avstrijo zaradi prevelike sile pri vleki na tirnico, ker ni po UIC standardu, ampak še po DIN. Ali gre po proncipu kateri paket je vgrajen? Ker me čudi, da v času čakanja na odobritev v Italiji (čeprav so že odpravili tehnične težave) niso bili uporabljeni drugod. Ok, delno je kriv sedež, samo da se vozijo po Avstriji samo kot strojna iz/v Linz ali testna vožnja, pa mi ne gre v glavo. Ali pa gre vse tukaj samo za štempl AŽP, da je lok ustrezna. Za vsak slučaj pa je Siemens že postavil mobilni garancijski kontejner v Beljaku, če bo kaj narobe, enako kot takrat z 1x16.

@mkx. Sedež baje ni bil po godu sindikatu. ;)

In še novica o seriji 1014. Lastnik ZTT je insolventen. Očitno gre za hudičevo serijo. :twisted:
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Vektron 822 prej v najemu pri RCC SI sedaj v lasti Adrije ima Vmax 200km/h. Ampak 822 vozi in je homologiran v Slo že tri leta,ima pa drugačne vozičke kot 1216/541.Nima tretje zavorne osi z diski ampak diske na kolesih enako kot jih ima herkules.
Odgovori