Informacije o OBB
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Informacije o OBB
Železniški potniški promet na odseku Podklošter−Šmohor se vrača 15. decembra 2019. Povezava Beljak−Šmohor bo še naprej označena kot koroška S4 linija.
Nad odsekom Šmohor−Koče-Muta bdi zdržuenje Gailtalbahn/Gailtalbahn Betriebs, ki želi progo ohraniti med živimi. Več o njihovem poslanstvu: https://www.gailtalbahn.at/
Nad odsekom Šmohor−Koče-Muta bdi zdržuenje Gailtalbahn/Gailtalbahn Betriebs, ki želi progo ohraniti med živimi. Več o njihovem poslanstvu: https://www.gailtalbahn.at/
Aljaž
Re: Informacije o OBB
Predvčerajšnim sem kolesaril po Ziljski dilini in v Šmohorju ter naprej na Passo Pramollo in nekaj km pred Šmohorjem elektrifikacija še ni narejena, postavljeni stebri in ozemljitvena (?) povezava. Vozne mreže pa še ni. Na sami postaji obsežna dela, dela tudi na zamenjavi gornjega ustroja, pa ne povsod, proga pa neprevozna, dela na propustih.....Pred kratkim sem se vozil skozi Ziljsko in Leško dolino od Šmohorja proti vzhodu. Železnica od Podkloštra do Šmohorja v Ziljski dolini je zrihtana in elektrificirana, zgleda kot bodoči drugi tir do Kopra. V nadaljevanju je od Šmohorja do Kotshacha (ne vem kakšen je SLO izraz), bolj podobna stari progi do Kočevja, vlaka pa nisem videl nikjer nobenega. Kako je kaj s prometom po teh progah?
Re: Informacije o OBB
Očitno postajamo v Evropi sami sebi rutina, predragi, in neinovantni.
CRRC je pridobil nov vstopni posel v Evropi. Madžarska podružnica tovornega prometa OBB-ja, Rail Cargo Hungary, se je dogovorila za posel za 4 lokomotive. Dve hibridni in dve visokoučinkoviti lokomotivi. V začetnem obdobju bodo lokomotive najete za obdobje štirih let, z možnostjo podaljšanja ali odkupa in nakupa še do 40 lokomotiv obeh vrst vozil. Hibridna bo imela vgrajen SLM (super last mile) baterijski pogon, pri elektrolokomotivi ni poznano ničesar, gre pa najverjetneše za Bizon lokomotovo, ki je že v fazi izdelave in bo v vsakem primeru prišla na Velim, kjer bo po končanih testiranjih na voljo za konkuriranje na Evropskem trgu. Cena te naj bi bila bistveno nižja od konkurenčne Siemensove lokomotive. Najbolj zanimiv podatek je, da Kitajci pravijo, da bodo ves posel dokončali v 36 mesecih! Čeprav lokomotivi sploh še nista v končni fazi razvoja, kje so šele vsa dovoljenja in proizvodnja. V ceno je zajet tudi razvoj in servis. V glavnem, ni evropskega proizvajalca, ki bi sploh lahko konkuriral takšnemu razpisu, pa jih imamo vsaj sedem, ki bi se lahko lotilo projekta.
Lokomotiv v Sloveniji ne bo, bo jih pa možno videti na Hrvaškem, Srbiji, Romuniji, Bolgariji, severni Makedoniji, Grčiji, v kolikor pride do nakupa vseh.
CRRC je pridobil nov vstopni posel v Evropi. Madžarska podružnica tovornega prometa OBB-ja, Rail Cargo Hungary, se je dogovorila za posel za 4 lokomotive. Dve hibridni in dve visokoučinkoviti lokomotivi. V začetnem obdobju bodo lokomotive najete za obdobje štirih let, z možnostjo podaljšanja ali odkupa in nakupa še do 40 lokomotiv obeh vrst vozil. Hibridna bo imela vgrajen SLM (super last mile) baterijski pogon, pri elektrolokomotivi ni poznano ničesar, gre pa najverjetneše za Bizon lokomotovo, ki je že v fazi izdelave in bo v vsakem primeru prišla na Velim, kjer bo po končanih testiranjih na voljo za konkuriranje na Evropskem trgu. Cena te naj bi bila bistveno nižja od konkurenčne Siemensove lokomotive. Najbolj zanimiv podatek je, da Kitajci pravijo, da bodo ves posel dokončali v 36 mesecih! Čeprav lokomotivi sploh še nista v končni fazi razvoja, kje so šele vsa dovoljenja in proizvodnja. V ceno je zajet tudi razvoj in servis. V glavnem, ni evropskega proizvajalca, ki bi sploh lahko konkuriral takšnemu razpisu, pa jih imamo vsaj sedem, ki bi se lahko lotilo projekta.
Lokomotiv v Sloveniji ne bo, bo jih pa možno videti na Hrvaškem, Srbiji, Romuniji, Bolgariji, severni Makedoniji, Grčiji, v kolikor pride do nakupa vseh.
Re: Informacije o OBB
Avstrijci gredo v projekt "Railjet-Regio". Objavili so posvetovalni tender, ki predvideva tri želejne dolžine enopodnih vozil:
50 m
100 m
150 m
In sedaj glavno. Garniture morajo biti večsistemske. A, D, CZ, SK, H, SLO, I. Razen 50 metrske, morata biti ostali dolžini za Regio promet. Morajo biti sposobne alpskega zimskega obratovanja (snežne razmere), vožnje v dolgih predorih, varnost pri srečanju nasprotnega vozila z 250 km/h. Hitrost 160 km/h (200 km/h neobvezno), razen 50 metrska samo za 160 ali 120 km/h alternativa, razmak sedežev 850 mm (naši Stadlerji 800 mm), najkrajša garnitura z baterijami dosega 100 km, štiri v sprego, širina vrat identična našim 1300 mm
Sedaj pa glavno vprašanje. Ali SŽ in OeBB snujeta interoperabilnost na regionalnem nivoju? Drugače si ne predstavljam, zakaj mora naš Flirt voziti do Celovca, podobnost razpisa je enaka, kot našemu, konkuriranje pa nima smisla, glede na to, da brez subvencij prevoz ni doičkonsen.
50 m
100 m
150 m
In sedaj glavno. Garniture morajo biti večsistemske. A, D, CZ, SK, H, SLO, I. Razen 50 metrske, morata biti ostali dolžini za Regio promet. Morajo biti sposobne alpskega zimskega obratovanja (snežne razmere), vožnje v dolgih predorih, varnost pri srečanju nasprotnega vozila z 250 km/h. Hitrost 160 km/h (200 km/h neobvezno), razen 50 metrska samo za 160 ali 120 km/h alternativa, razmak sedežev 850 mm (naši Stadlerji 800 mm), najkrajša garnitura z baterijami dosega 100 km, štiri v sprego, širina vrat identična našim 1300 mm
Sedaj pa glavno vprašanje. Ali SŽ in OeBB snujeta interoperabilnost na regionalnem nivoju? Drugače si ne predstavljam, zakaj mora naš Flirt voziti do Celovca, podobnost razpisa je enaka, kot našemu, konkuriranje pa nima smisla, glede na to, da brez subvencij prevoz ni doičkonsen.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Informacije o OBB
Če koga zanima, "akumulatorski" ÖBB 4746 549 Cityjet eco bo v prihodnjih treh tednih vozil med Gradcem, Špiljem in Radgono.
Razpored voženj: https://www.oebb.at/de/neuigkeiten/cityjet-eco.html
Razpored voženj: https://www.oebb.at/de/neuigkeiten/cityjet-eco.html
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Informacije o OBB
V ponedeljek, 9. 12. 2019, je na postajo Šmohor prispela prva električna lokomotiva: ÖBB Taurus 1116 262. V prihodnjih dneh se bodo izvajale nadaljnje preizkusne vožnje, uradna otvoritev posodobljene in elektrificirane proge pa bo v nedeljo, 15. 12. 2019. Takrat bo v Šmohor prispela tudi muzejska elektro garnitura.
Fotografija včerajšnjega dogodka.
Fotografija včerajšnjega dogodka.
Aljaž
Re: Informacije o OBB
...poleg tega, se na OBB-ju končuje poenotenje barvne sheme. Sedaj so cityjet še dvopodni vagoni.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Informacije o OBB
Re 4/4 napisal/-a:Avstrijci gredo v projekt "Railjet-Regio". Objavili so posvetovalni tender, ki predvideva tri želejne dolžine enopodnih vozil:
50 m
100 m
150 m.
https://www.railjournal.com/fleet/obb-t ... -new-emus/
Re: Informacije o OBB
Ali se aktivneje kaj razmišlja v vzpostavitev railjet dunaj-maribor-ljubljana-benetke ali pa zagreb? letov med ljubljano in dunajem ni več.... bo prišel kak subsitut razen flixbusa?
Re: Informacije o OBB
Ne vem če veš ampak dela se na polno na progi Dunaj Graz, Celovec Benetke. Že zdaj vozi Railjet med Dunajem in Benetkami tako,da Slovenijo v tej zgodbi pozabiIggyAUT napisal/-a:Ali se aktivneje kaj razmišlja v vzpostavitev railjet dunaj-maribor-ljubljana-benetke ali pa zagreb? letov med ljubljano in dunajem ni več.... bo prišel kak subsitut razen flixbusa?
Zadnjič spremenil andre85, dne 10.01.2020, 9:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Informacije o OBB
Pa še nekaj ne vozi samo flixbus na Dunaj. Nomago ima kar nekaj svojih linij za Dunaj prav tako črnja ture,Croatiabus,Varaždin, Arriva, bissturs itd. No pa še ena malenkost danes je imela Emona v špilju proti Ljubljani 23 potnikovIggyAUT napisal/-a:Ali se aktivneje kaj razmišlja v vzpostavitev railjet dunaj-maribor-ljubljana-benetke ali pa zagreb? letov med ljubljano in dunajem ni več.... bo prišel kak subsitut razen flixbusa?
Zadnjič spremenil andre85, dne 10.01.2020, 9:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Informacije o OBB
Še veliko Drave bo preteklo, preden bodo odprli Koralpe. Zadnje napovedi so konec leta 2025, Semmering konec 2026, Brenner leta 2027.andre85 napisal/-a: Ne vem če veš ampak dela se na polno na progi Dunaj Graz, Celovec Benetke. Že zdaj vozi Railjet med Dunajem in Benetkami tako,da Slovenijo v tej zgodbi pozabiti
Drugače pa ja. Slovenija tukaj ni v igri, saj je poslovni model ÖBB-ja preprost. Če sta BDP in kupna moč velika, vozijo sami. Če ni, se uvede interoperabilnost, kjer se stroški delijo na pol ali pa se kompenzira z vlakom podobnega ranga. Vsi vlaki na južni železnici pa so še podvrženi sofinanciranju države. Pravtako trenutno ni proste garniture RailJet za širjenje mreže.
In nekaj časa nazaj sem že napisal okvirni plan, ki ga je dobilo ministrstvo za promet v Avstriji. Možna je kakšna sprememba zaradi zelenih, ampak kaj veliko ne.
+ Flirti čez 2 leti do Gradca.Re 4/4 napisal/-a:Dvourni takt RailJet. Dunaj - Gradec - Beljak - Salzburg - (München) Na relaciji Dunaj-Beljak urni.
Dvourni takt regio Gradec- Bruck/M. – Selzthal – Bischofshofen – Saalfelden / Dvourni takt Saalfelden – Bischofshofen – Salzburg.
Dvourni takt regio Graz – Leoben – Selzthal – Linz / Urni takt RailJet (Dunaj) - Linz - Salzburg
Edina sprememba za Gradec, ki je nakazana je ta, da se nočni vlak Zürich-Gradec/Zagreb predvidoma ne bi več rezal v Schwarzachu, kot se to počne danes, ampak v Beljaku. Kaj to pomeni za uro odhoda 414/415 ni znano. Za vlake Ljubljana - München je prezgodaj karkoli govoriti. Znano je samo, da bo na relaciji Beljak - Jesenice - (Ljubljana - možno naprej) 5 parov na dan. Edina dnevna povezava Gradec - Zürcih Transalpin 163/164 zaenkrat nima spremembe.
Posebnih vlakov na relaciji SI-IT pa razen obstoječega ni pričakivati, ker Trenitalia noče več sodelovanja z nikomer, FUC je napol amaterski, SŽ pa premajhne za tako samostojno operacijo.
Pa še ena stvar. Moj vir pravi, da prvi Flirt pride 20.1. na Hodoš.
@andre, capotreno?
Re: Informacije o OBB
@ Re4/4 siRe 4/4 napisal/-a:Še veliko Drave bo preteklo, preden bodo odprli Koralpe. Zadnje napovedi so konec leta 2025, Semmering konec 2026, Brenner leta 2027.andre85 napisal/-a: Ne vem če veš ampak dela se na polno na progi Dunaj Graz, Celovec Benetke. Že zdaj vozi Railjet med Dunajem in Benetkami tako,da Slovenijo v tej zgodbi pozabiti
Drugače pa ja. Slovenija tukaj ni v igri, saj je poslovni model ÖBB-ja preprost. Če sta BDP in kupna moč velika, vozijo sami. Če ni, se uvede interoperabilnost, kjer se stroški delijo na pol ali pa se kompenzira z vlakom podobnega ranga. Vsi vlaki na južni železnici pa so še podvrženi sofinanciranju države. Pravtako trenutno ni proste garniture RailJet za širjenje mreže.
In nekaj časa nazaj sem že napisal okvirni plan, ki ga je dobilo ministrstvo za promet v Avstriji. Možna je kakšna sprememba zaradi zelenih, ampak kaj veliko ne.
+ Flirti čez 2 leti do Gradca.Re 4/4 napisal/-a:Dvourni takt RailJet. Dunaj - Gradec - Beljak - Salzburg - (München) Na relaciji Dunaj-Beljak urni.
Dvourni takt regio Gradec- Bruck/M. – Selzthal – Bischofshofen – Saalfelden / Dvourni takt Saalfelden – Bischofshofen – Salzburg.
Dvourni takt regio Graz – Leoben – Selzthal – Linz / Urni takt RailJet (Dunaj) - Linz - Salzburg
Edina sprememba za Gradec, ki je nakazana je ta, da se nočni vlak Zürich-Gradec/Zagreb predvidoma ne bi več rezal v Schwarzachu, kot se to počne danes, ampak v Beljaku. Kaj to pomeni za uro odhoda 414/415 ni znano. Za vlake Ljubljana - München je prezgodaj karkoli govoriti. Znano je samo, da bo na relaciji Beljak - Jesenice - (Ljubljana - možno naprej) 5 parov na dan. Edina dnevna povezava Gradec - Zürcih Transalpin 163/164 zaenkrat nima spremembe.
Posebnih vlakov na relaciji SI-IT pa razen obstoječega ni pričakivati, ker Trenitalia noče več sodelovanja z nikomer, FUC je napol amaterski, SŽ pa premajhne za tako samostojno operacijo.
Pa še ena stvar. Moj vir pravi, da prvi Flirt pride 20.1. na Hodoš.
@andre, capotreno?
Re: Informacije o OBB
To glede Flirta se že nekaj časa govori. V petek 17. naj bi zapustil Siedlce.Re 4/4 napisal/-a: Posebnih vlakov na relaciji SI-IT pa razen obstoječega ni pričakivati, ker Trenitalia noče več sodelovanja z nikomer, FUC je napol amaterski, SŽ pa premajhne za tako samostojno operacijo.
Pa še ena stvar. Moj vir pravi, da prvi Flirt pride 20.1. na Hodoš.
Med SI in IT pa bo letos kar nekaj posebnih vlakov in to celo prek mejnega prehoda Gorica - Nova Gorica. Šalo na stran, kar se rednih linij tiče, je še dobro, da je FJK izsilila od Trenitalie vsaj to povezavo, ki jo imamo.