Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

vidkrt napisal/-a:Hvala. Jaz sem pa mislil, da bi lahko SBB Astoro vozil v Ljubljano... #-o
Prosim prihrani nam takšne umotvore
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Pa se je zgodilo. Antitalent spet stojijo,Bombardier ni bil sposoben se držati svoje časovnica tokrat se je zalomilo pri vožnjah z izvedencem,do katerih sploh ni prišlo
Zgleda,pa da bosta Tirol in Vorarlberg stornirali svoj del naročila ( 42 antitalentiranih)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a:Pa se je zgodilo. Antitalent spet stojijo,Bombardier ni bil sposoben se držati svoje časovnica tokrat se je zalomilo pri vožnjah z izvedencem,do katerih sploh ni prišlo
Zgleda,pa da bosta Tirol in Vorarlberg stornirali svoj del naročila ( 42 antitalentiranih)
Ima sploh še smisel komentirati?
Potem pa poslušam zlobne gobce, da sem "privrženec Stadlerja" ko ga hvalim. Ja koga pa, Bombardierja ki vsak drugi projekt zavozi? Ko bi bil Talent 3 osamljen primer, ampak je tu še najmanj Twindexx Vario, ki je imel v Nemčiji velike probleme ob uvedbi, in jih ima v IC izvedbi še vedno. Z njim bi Bombardier skoraj uničil polstoletni sloves Görlitz dvopodnih vagonov.
Aja, pa Twindexx Swiss Express, verjetno eden največjih failov v zgodovini švicarskih železnic. Zibanja med vožnjo še zdaj niso umirili.
Zamude pri dobavi so pa itak Bombardierjev zaščitni znak. A začnemo šteti, kje vse so morali prevozniki organizirati nadomestne garniture, ker je Bombardier zamujal z dobavami "hrčkov"?
Saj je imel Stadler nekaj težav ponekod, na primer Go Ahead Baden Württemberg (čeprav je tam kriv tudi prevoznik, ki garnitur ni stestiral na progi, kjer naj bi vozile). Ampak takih kot Bombardier pa ne. Skupaj z Alstomom sta pač razred višje od ostalih.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Skupaj z Alstomom sta pač razred višje od ostalih.
Maš še Hitachija. :D Ampak resno mislim. Del pogonskega sistema na Hitaciju in Stadlerju bodo po novem enaki. Japonska koroporacija Hitachi je odkupila ABB power grid, ki je bil do sedaj dobavitelj komponent za Stadlerja. Nekaj komponent uporabljajo celo naši Taurusi. Pusti sedaj kvaliteta izdelave, saj je jasno, kje je imela ex Ansaldo tovarne. Alstom bi pa jaz dal kakšno stopničko nižje, izjema so modeli xGV.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Skupaj z Alstomom sta pač razred višje od ostalih.
Maš še Hitachija. :D Ampak resno mislim. Del pogonskega sistema na Hitaciju in Stadlerju bodo po novem enaki. Japonska koroporacija Hitachi je odkupila ABB power grid, ki je bil do sedaj dobavitelj komponent za Stadlerja. Nekaj komponent uporabljajo celo naši Taurusi. Pusti sedaj kvaliteta izdelave, saj je jasno, kje je imela ex Ansaldo tovarne. Alstom bi pa jaz dal kakšno stopničko nižje, izjema so modeli xGV.
Hitachi se mora na evropskih tleh še dokazati. Zaenkrat je spravil skupaj Bluesa in Rocka ter nekaj stvari za Britanijo. Rock je na moji listi želja, ampak njegovo delo bo težko :D
Alstom stopnička nižje? Električne Coradie so se zaenkrat izkazale kot zelo dobre. Zamud pri dobavah ni, predlani je DB začel na štirih omrežjih hkrati voziti s Continentali in vse dobvaljeno pravočasno oziroma celo predčasno. Večjih tehničnih težav nimajo. Tudi novi Stream (Pop) se zdi zelo ok stvar. Lint je stvar zase, dediščina LHB v bistvu in precej poceni...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ne smemo pozabit, da Alstom dela tudi TGVje ... In pa razne ATV (tudi NTV-jeve Italo). Razen nekaj malega zamud pri prvih dobavah nisem zasledil, da bi imeli kakšne velike težave.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Alstom stopnička nižje? Električne Coradie so se zaenkrat izkazale kot zelo dobre. Zamud pri dobavah ni, predlani je DB začel na štirih omrežjih hkrati voziti s Continentali in vse dobvaljeno pravočasno oziroma celo predčasno. Večjih tehničnih težav nimajo.
Si prepričan? :) Menjani vsi vlečni motorji, težave s kolesnimi dvojicami, po novem velike težave s spenjanjem, katere sedaj zmanjšujejo na minimum. Ostalo pa dela ja. ETR 610 pa je še v letu 2019 dobival popravke. Pop pa zaenkrat res nima težav, razen začetnih softwareskih.

Za Nizozemske pa veš, da so zaenkrat nesrečne
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Pa je Stadlerju vendarle uspelo zmagati na kakšnem razpisu OBB-ja.
Dostavili bodo največ 20 prav posebnih različic Flirta. Namreč gre za tričlenski reševalni vlak, kjer sta krajna člena nizkopodna, vmesni pa je cisterna s prostornino 45 000 litrov vode. Hitrost, ki se jo lahko doseže je zavidljivih 160 km/h, vlak pa bo trimodalni.

http://www.railvolution.net/news/stadle ... ins-to-obb
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Živjo. Na youtube kanalu Eisenbahn in D, Ö und CH sem videl posnetek z naslovom "DER ÖBB TALENT 3 - nekaj je šlo narobe", nekaj takega. Mi lahko to pojasnite, prosim? Hvala vam že vnaprej.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: 22.01.2021, 19:37 Živjo. Na youtube kanalu Eisenbahn in D, Ö und CH sem videl posnetek z naslovom "DER ÖBB TALENT 3 - nekaj je šlo narobe", nekaj takega. Mi lahko to pojasnite, prosim? Hvala vam že vnaprej.
Torej kratek povzetek:
Najprej časovnica kako se je naročalo itd.
Spomladi 2019 bi morali biti že v prometu - ni šlo. Oktobra 2019 je bilo vseh 21 garnitur za Vorarlberg dokončanih. Čakajo in čakajo dovoljenje - pa ne pride.
Problemi so s programsko opremo (software). Lani decembra sta prvi dve garnituri prišli v testni promet s potniki (začasno dovoljenje), a ÖBB zahtevajo Bombardierjevega tehnika na krovu, dokler vlak ne dobi trajnega dovoljenja. Bombardier ga ne more (noče?) zagotoviti in zato sta obe garnituri znova odstavljeni in čakata.
Skratka komedija zmešnjav.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a maxima »

ÖBB je preklical razpis za novih 100 vlakov. Mogoče pa le bo kaj s Talenti [-o<
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Prebral sem, da je šla ena ÖBB Cityjet garnitura v Bolgarijo.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

vidkrt napisal/-a: 25.01.2021, 16:54 Prebral sem, da je šla ena ÖBB Cityjet garnitura v Bolgarijo.
Siemens ponudba za probal vožnje v Bolgarije .. potem BDŽ mogoče kupi novi vlak enako kot CityJet 4746 ( mogoče) ali drugo firmo .. nevem ..

Lp,Miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: 25.01.2021, 16:54 Prebral sem, da je šla ena ÖBB Cityjet garnitura v Bolgarijo.
In to ne kateri koli, temveč tisti s testnim četrtim vagonom. Ki so ga naredili zato, da bi pridobili dovoljenja za ODEG-ove Desiroje v severni Nemčiji, ki jih nameravajo podaljšati v 4-vagonsko verzijo.
Bolgarija pa ima odprt razpis za nove garniture, zato gre verjetno tja na poskusno vožnjo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 26.01.2021, 8:03 Bolgarija pa ima odprt razpis za nove garniture, zato gre verjetno tja na poskusno vožnjo.
Na preiskusno vožnjo gre zato, ker se Bolgarci (po navedbah lokalnih medijev) otepajo ponudbe, ki jo je dal Siemens. Razlog se po navedbah večine dol skriva v tem, da sami želijo garniture za daljša potovanja, tri ure in več. Vendar Siemens, ki je kot referenco navedel to OeBB garnituro, temu pogoju ne ustreza. V Avstriji je ta garnitura en navadni S-Bahn. Želja (špekulacije) BDŽ-ja je bila tudi, da bi od Siemensa raje vzeli Mireo, ki pa (še menda) ni pripravljen za tujino, niti ne vem ali je možen v štiri-pet členski varianti. Za 3 kV pa sploh ne obstaja. Ostala dva ponudnika (Alstom, Stadler), imata vsaj realno referenco, vendar sta oddala dražjo ponudbo. Siemens je tudi navedel izjemno kratek dobavni rok, kar zna potrditi nekatere govorice, da bi jih lahko izdelali v Srbiji. Kaj pa je resnica v ozadju teh garnitur, pa nikoli ne bomo izvedeli. Bogarija je že na splošno, če se izrazim po Trumpovo s******e, zato vprašanje, kaj bodo dobili. Zagotovo pa ne bo na takem nivoju, kot je tale Avstrijski, ki ga trenutno testirajo. Že pred izvajanjem prvih testov, je dobil grafit. Čez noč so ga pustili kar nekje.
Odgovori