Ampak streha, tisti del ki ni rebrast, izgleda kot bi jo nekdo fino pobunkal ...
Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
LP, Metod
Re: Informacije o OBB
Še eno vprašanje se mi je porodilo: ali bojo te garniture vozile tudi v Slovenijo/Hrvaško?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Informacije o OBB
Razpis se je trenutno končal z debaklom in velikim posmehom za birokracijo. 400 milijonski posel, ki bi ga moral dobiti Stadler, je ustavilo sodišče, ki je ugotovilo, da digitalni podpis, ki bi ga poslal Stadler ni veljaven v evropski uniji. Če ne najdejo pravnih ovinkov, do leta 2024 ne bo mogoče dobiti novih dvopodnih garnitur, kar zna biti zelo neprijetno za OBB.Re 4/4 napisal/-a: ↑28.01.2021, 11:25Tudi tukaj ne gre po načrtih. Razpis se je nekoliko spremenil, saj se išče do 190 dvopodnih garnitur, ki bi se moral že zaključiti, vendar je konec decembra, nekdo vložil pritožbo na zvezno sodišče. Pogajanja naj bi se začela okoli 4 februarja.Re 4/4 napisal/-a: ↑15.05.2019, 8:59 Očitno bodo pri OeBB povsem izločil Cityshuttle kompozicije. Tudi tiste dvopodne, namreč... Vzunaj je razpis za 95 Dosto garnitur. Nekatere izmed njih bodo šle tudi na CAT.
60 komadov dolžine 160 metrov
5 komadov 135 metrov
30 komadov 105 metrov
Hitrost 160 km/h, opcijsko lahko 200 km/h.
Glavna kandidata se omenjata Stadler in Siemens. Največ možnosti pa ima, vem kdo...
Re: Informacije o OBB
Kaj takega si verjetno Alstom nebi smel privoščiti glede elektronskega podpisa, me prav zanima kakšna resnica bo prišla na dan, seveda sodišče ima zdaj veliko nalogo.
Povzeto öbb: Avstrijsko zvezno upravno sodišče je odločitev ÖBB o dodelitvi večmilijardne pogodbe o nakupu dvonadstropnih vlakov podjetju Stadler razglasilo za nično. Sodišče je ukrepalo na podlagi zahtevka za revizijo družbe Alstom.
Glavni razlog po mnenju sodišča: Stadler je svojo elektronsko ponudbo podpisal z elektronskim podpisom, ki ni skladen z EU. Proizvajalec železniških vozil iz vzhodne Švice tega zanika in se želi na sodno odločbo pritožiti na upravno sodišče.
Po drugi strani pa ÖBB zaradi sodne odločbe želi razveljaviti postopek oddaje javnega naročila in ponovno razpisati pogodbo.
Stadler želi vložiti zahtevek za revizijo zoper to odločbo ÖBB in v zvezi s tem trdi, da bi bilo to pomanjkljivost mogoče odpraviti za nazaj, če bi bil podpis dejansko pomanjkljiv.
Povzeto öbb: Avstrijsko zvezno upravno sodišče je odločitev ÖBB o dodelitvi večmilijardne pogodbe o nakupu dvonadstropnih vlakov podjetju Stadler razglasilo za nično. Sodišče je ukrepalo na podlagi zahtevka za revizijo družbe Alstom.
Glavni razlog po mnenju sodišča: Stadler je svojo elektronsko ponudbo podpisal z elektronskim podpisom, ki ni skladen z EU. Proizvajalec železniških vozil iz vzhodne Švice tega zanika in se želi na sodno odločbo pritožiti na upravno sodišče.
Po drugi strani pa ÖBB zaradi sodne odločbe želi razveljaviti postopek oddaje javnega naročila in ponovno razpisati pogodbo.
Stadler želi vložiti zahtevek za revizijo zoper to odločbo ÖBB in v zvezi s tem trdi, da bi bilo to pomanjkljivost mogoče odpraviti za nazaj, če bi bil podpis dejansko pomanjkljiv.
Re: Informacije o OBB
To sem danes našel,testiranja Nightjet/Railjet vlaka,krmilni vagon je v obliki Vectrona,ne Taurusa. Bo nekoč kaj več iz tega? Vectron Railjeti? Lp https://railcolornews.com/2022/02/14/at ... tc-is-out/
Re: Informacije o OBB
Seveda. 8 novih Railjetov imajo naročenih, 9-členskih za linijo čez Brenner. Poleg tega pa kar 33 novih 7-členskih garnitur Nightjet, ki predstavljajo revolucijo na področju nočnih vlakov. Konec letošnjega in v začetku prihodnjega leta bodo prvi vlaki že v prometu.jusko napisal/-a: ↑15.02.2022, 22:14 To sem danes našel,testiranja Nightjet/Railjet vlaka,krmilni vagon je v obliki Vectrona,ne Taurusa. Bo nekoč kaj več iz tega? Vectron Railjeti? Lp https://railcolornews.com/2022/02/14/at ... tc-is-out/
Re: Informacije o OBB
Zanimivo predvidevam da bodo tudi lokomotive za te vlake Vectroni,vsaj glede na to da je krmilni vagon v tej obliki. Sigurno bodo pa kompatibilni tudi s Taurusi,v to ne dvomimTGV Lyria napisal/-a: ↑15.02.2022, 22:19Seveda. 8 novih Railjetov imajo naročenih, 9-členskih za linijo čez Brenner. Poleg tega pa kar 33 novih 7-členskih garnitur Nightjet, ki predstavljajo revolucijo na področju nočnih vlakov. Konec letošnjega in v začetku prihodnjega leta bodo prvi vlaki že v prometu.jusko napisal/-a: ↑15.02.2022, 22:14 To sem danes našel,testiranja Nightjet/Railjet vlaka,krmilni vagon je v obliki Vectrona,ne Taurusa. Bo nekoč kaj več iz tega? Vectron Railjeti? Lp https://railcolornews.com/2022/02/14/at ... tc-is-out/
Re: Informacije o OBB
Predvideno je, da bodo komplete vleki Taurusi. Vectron je zaenkrat za tovorni promet.
Je pa OBB, kjer jim močno primankuje dizelski vozni park, doživel še eno smolo. Na progi Dunaj - Bratislava je prišlo do požara na dizelski lokomotivi.
Je pa OBB, kjer jim močno primankuje dizelski vozni park, doživel še eno smolo. Na progi Dunaj - Bratislava je prišlo do požara na dizelski lokomotivi.
Re: Informacije o OBB
Vagoni morajo biti v Vectron obliki, ker Taurusova ne zadovoljuje več zadnjih evropskih crash norm. Zato novih vlakov ne smejo tako oblikovati.
Vlekli pa bodo Taurusi ali pa kak izposojen Vectron, npr. za Nizozemsko.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Informacije o OBB
Kako lahko oblika vpliva na izpolnjevanje crash norm. Po moje je to bolj odvisno od konstrukcije. Če samo pomislimo na avtomobilizem, ali so že kdaj prepovedali kakšno obliko?
preglednik
Re: Informacije o OBB
Saj oblika kabine neposredno ni povezana s crash normami. Če imaš to nesrečo, se bo kos pleha brez težav prebil v katerokoli kabino na najbolj šibki točki. Ti testi se delajo, kot si omenil najprej s konstrukcijo. Se pa potem prilagodi oblika kabine novi konstrukciji in ustreza zadnjim veljavnim TSI standardom. Taurus je letnik 98, zadnji precej osvežen TSI pa iz leta 2015 , zato logično, zakaj sprememba vsega skupaj.
Re: Informacije o OBB
Jasno je, da crash norme nimajo direktno veze z designom. Sem precej ziher, da bi tudi s Taurus obliko lahko prekrili konstrukcijo po najnovejših normah. Ampak Siemens je pač vmes šel na nov design in z njihovega stališča je nadvse razumljivo, da bodo zunanjo obliko čim več vozil delali na temo Vectrona. Tudi zaradi celostne korporativne podobe vseh njihovih tirnih vozil.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Informacije o OBB
Čisto osebno mi je Taurus oblikovno bolj všeč kot Vectron. Ta mi deluje preveč kamionsko (kot kakšen star FAP).
preglednik
Re: Informacije o OBB
Stadler je "ponovno" dobil posel za 180 Kissev, ki pa bodo za razliko od slovenskih narejeni v Sankt Margrethen (Švica)