Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Uf, počasi, no to pojasni marsikaj. Mogoče bo kaj hitreje, ko bo tunel enotirni, če ne bomo pa na novo cev počakali.
Re: Informacije o OBB
Ti vlaki se pa skrivajo bolje, kakor polž svoje roge. Po tem kar sem opazil, so tovrni vlaki nekam bolj redki. Tipično se sreča med Lj in Je 0-1, vsaj podnevi. No ponoči pa ne vem, ampak takrat tudi potniških vlakov ni. Kako pa se pride do voznega časa 18 min je pa veliak uganka, samo 3,5 km je Vmax 50 km/h+nekaj po postaji jesenice, ostalo pa 70-80 km/h. Železnica pa daje potovalno hitrost ~ 40 km/h. hakeljc je ta, da verjetno ljubi vlak v Podrožci malo postane (18 vključno odhod)...-ja, @ljubitelj, ni neki silni tovorni promet, le kakih 35 - 45 tovornih v 24-ih urah..
Sicer pa je pri takem odnosu do infrastrukture najpametneje, da se predor zapre in ukine železnico. Zanimivo, do sedaj se problem predora v javnosti še ni pojavil, pa je v tako slabem stanju že 10 let. Ali so merodajni hudi bukseljni in ne opravljajo posla za katerega jih plačujemo davkoplačevalci (in jih je posledično potrebno odslovit), ali pa to ni res.
LPL
Re: Informacije o OBB
Popravljam: Ti vlaki se pa skrivajo bolje, kakor polž svoje noge.Ti vlaki se pa skrivajo bolje, kakor polž svoje roge
LPL
Re: Informacije o OBB
...pa pojdiva najprej s tovornim... ...speljava v Rn v klanec 20%o cca 1,5 km, nato 3 km pospešek na 80 km/h, pa potem zmanjšanje na 50 km/h, ko pride iz tunela ven cel vlak in naj bi po klancu navzdol začel pospeševati na 70 km/h, je že kmalu predsignal (pričakuj omejeno hitrost)....nato od US dalje uvoz na Js (cca 2 km) Vmax 30 km/h... ...tako tistih 80 in 70 km/h (na skupno slabih 14 km razdalje) v praksi eno figo pomeni...Ljubitelj napisal/-a: Kako pa se pride do voznega časa 18 min je pa veliak uganka, samo 3,5 km je Vmax 50 km/h+nekaj po postaji jesenice, ostalo pa 70-80 km/h.LPL
...kontra pa podobno....izvoz 30 km/h v klanec 20 %o......
... ...ja potniški gre v klanec hitreje, drži, pa hitreje pospešuje in zavira.... .... tam je cca 2-3 min rezerve, vendar (hvala bogu) v izogib "Pohorc sindromu" voznoredaši to rezervo držijo, saj je bilo in bo še veliko presenečenj (beri počasnih voženj) naprej pa je na obe strani enotirna proga...
..."Pohorc sindrom".....leta in leta je pohorc vsak dan od starta do cilja nabral cca 20-30 min zamude, pa je bilo teoretično VSE prav.... ...
Re: Informacije o OBB
Holding, se bojim, da je v primeru, ko je potrebno na 15 min vožnje (postaja-postaja) za rezervo dodati 3 minute bolje enotirne proge takoj ukinit in poslat železnico v večna lovišča. Po tvoje bi Pohorc sindrom odpravili, če bi mu dodelili rezerve (~30x daljša pot) 60-90 min. Bolje, da ne vozi. Res pa je, da je lepo, če prevoznik v voznem redu ne upošteva Vmax na progovnem odseku in si pusti malo rezerve. Infrastrukturo je pa potrebno vzdrževat, pa ne tako, kot kretnico pred postajo Celje-Čret, kjer je bila počasna vožnja kakih 10 let.
LPL
LPL
Re: Informacije o OBB
...razlagam samo dejstva.... ...ne pa "šta bi, kako bi da nebi, itd"....stanje je, kakršno je....
Re: Informacije o OBB
Holding, kaj če bi za začetek SŽ raje priznale, da tehnološko niso zrele upravljati modernih voznih sredstev (i.e. nagibnih vlakov), ki so za prevoznika taka sramota, da bi se merodajni morali pogrezniti v zemljo. Lj-Mb-Koper tipično cca 1/2 h zamude. (glej danes naprimer). Moram priznat, da v tujini še nisem naletel na vlake, ki bi mesece obratovali z zmanjšano hitrostjo zaradi nevzdrževanja, ob tem pa še dodatno cuzajo potnike za ne vem kakšne dodatke...... To je milo rečeno stvar za tržno inšpekcijo....razlagam samo dejstva.... ...ne pa "šta bi, kako bi da nebi, itd"....stanje je, kakršno je....
LPL
Re: Informacije o OBB
Vsakič, ko na ICS crkne nagibna tehnika, bi morali potniki zaradi zamude dobiti povrnjen dodatek za ICS. Vsaj to, če že niso sposobni vzdrževati, kot bi se spodobilo. Drugače pa so SŽ firma, ki se hvali z dobičkom, medtem pa svojega voznega parka (skoraj) ne vzdržuje, da o kakšnih posodobitvah potniških vlakov sploh ne govorimo. H kakovosti storitev SŽ prav gotovo močno pripomore tudi skoraj popolno zanemarjanje JŽI s strani države in... je čudež, da sistem sploh še funkcionira!
Re: Informacije o OBB
Se strinjam. Glede na to, da so SŽ podjetje v javni lasti, ki hkrati opravlja tudi z javnim denarjem financirane javne gospodarske službe, sploh ne bi smele imeti dobička, ampak bi morale vse presežke iz poslovanja vlagati v izboljševanje storitev. Za vzor si lahko vzamejo npr. švicarsko Retijsko železnico.trance0 napisal/-a:Vsakič, ko na ICS crkne nagibna tehnika, bi morali potniki zaradi zamude dobiti povrnjen dodatek za ICS. Vsaj to, če že niso sposobni vzdrževati, kot bi se spodobilo. Drugače pa so SŽ firma, ki se hvali z dobičkom, medtem pa svojega voznega parka (skoraj) ne vzdržuje, da o kakšnih posodobitvah potniških vlakov sploh ne govorimo. H kakovosti storitev SŽ prav gotovo močno pripomore tudi skoraj popolno zanemarjanje JŽI s strani države in... je čudež, da sistem sploh še funkcionira!
Sicer pa je ta debata malo zavila iz teme ...
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Informacije o OBB
Največja žalost je to, da to obnašanje v SŽ ni osamljeno ... tudi marsikatera druga firma (tako državne kot tudi zasebne) trenutno dobičke kuje predvsem na račun ne-vlaganja v sedanjost in prihodnost (vzdrževanje, razvoj). Ker je tako že zadnjih 10 let, ne čudi da pri nas kriza traja in traja .... In pri tem ni omejitve le na (skoraj) monopolne dejavnosti, tudi tam, kjer je že konkurenca, se ravna podobno.trance0 napisal/-a:Drugače pa so SŽ firma, ki se hvali z dobičkom, medtem pa svojega voznega parka (skoraj) ne vzdržuje, ...
LP, Metod
Re: Informacije o OBB
Zanima me kakšna je razlika med S-Bahnom in LP? Ali bi lahko potem imeli v Sloveniji S-Bahn?
Zakaj pa v sloveniji ni REX (Regional EXpres) vlakov, npr. Jesenice-Kranj-Ljubljana-Zidani Most-Dobova)
Zakaj pa v sloveniji ni REX (Regional EXpres) vlakov, npr. Jesenice-Kranj-Ljubljana-Zidani Most-Dobova)
Re: Informacije o OBB
S-Bahn za Ljubljano, pa tudi za MB in CE je v dolgoročnih strateških načrtih, vendar pa je v LJ potrebno najprej:
1. elektrificirati kamniški in dolenjski(vsaj do Grosuplja) železniški krak ter dograditi še en tir na obeh progah
2. zgraditi še en tir na relaciji KR-LJ
3. zgraditi dodatna železniška postajališča
4. zgraditi obvozno progo za tovorni promet in s tem sprostiti tirne kapacitete skozi središče mesta za potniški promet
5. nabaviti nov vozni park za namene primestne železnice(S-Bahn)
Po izvedbi projektov iz točk 1-5 se lahko uvede taktni potniški promet primestnih vlakov z intervalom 15 minut(4 vlaki/h) v konicah in 30 minut izven konic.
Strošek zgoraj naštetega se meri v milijardah evrov... Kdaj bo to, ko pa niti projekta Emonike niso sposobni speljati, si lahko vsak misli sam.
Zakaj se pa ne uvede REX? Zato, ker vozni park SŽ že za obstoječi promet v konicah komaj zadošča in rezerv enostavno NI. Poleg tega pa je marsikje omejitev tudi sama infrastruktura(zasičenost prog s potniškimi in tovornimi vlaki).
1. elektrificirati kamniški in dolenjski(vsaj do Grosuplja) železniški krak ter dograditi še en tir na obeh progah
2. zgraditi še en tir na relaciji KR-LJ
3. zgraditi dodatna železniška postajališča
4. zgraditi obvozno progo za tovorni promet in s tem sprostiti tirne kapacitete skozi središče mesta za potniški promet
5. nabaviti nov vozni park za namene primestne železnice(S-Bahn)
Po izvedbi projektov iz točk 1-5 se lahko uvede taktni potniški promet primestnih vlakov z intervalom 15 minut(4 vlaki/h) v konicah in 30 minut izven konic.
Strošek zgoraj naštetega se meri v milijardah evrov... Kdaj bo to, ko pa niti projekta Emonike niso sposobni speljati, si lahko vsak misli sam.
Zakaj se pa ne uvede REX? Zato, ker vozni park SŽ že za obstoječi promet v konicah komaj zadošča in rezerv enostavno NI. Poleg tega pa je marsikje omejitev tudi sama infrastruktura(zasičenost prog s potniškimi in tovornimi vlaki).
Re: Informacije o OBB
..še prej pa mora politika "razdeliti" Slovenijo na regije.... ....saj je lokalni potniški promet v Evropi v domeni regij in ne celotne države... ...
Re: Informacije o OBB
In potem ko bi se razdelilo po regijah bi mogli uvesti regionalni promet. Takole:holding napisal/-a:..še prej pa mora politika "razdeliti" Slovenijo na regije.... ....saj je lokalni potniški promet v Evropi v domeni regij in ne celotne države... ...
-S-Bahni bi vsak peljal po svoji regiji npr. LJ in okolica bi imeli S1, štajerska S2, gorenska S4... in vsak bi peljal po svojih regijah npr. ena linija S4 Boh.Bistrica-Bled-Jesenice-Lesce-Kranj, potem Podbrdo-Most na Soči-Anhovo-Nova Gorica-Sežana-Divača... da bi v bistvu vsaka regija tisto kar bi zaslužila s prevozom potnikov dala v obnovitev proge te regije in tako bi se nekam premaknili.
-Posodobitev vlakov:-Ukinitev "gumolk"
-Ukinitev Fiatov 813,711 in uvajanje npr. diesel Desirotov katiri omogočajo prevoz invalidov, koles, otroških vozičkov...
-Nato posdobitev postaj, uvajanje nakup vozovnic prek automata, nakup vozovnic prek interneta,...
- uvajanje več vlakov za tujino npr. Ljubljana-Rim ali pa kaj podobnega.
........
Mislim da nas vsaj do polovice kar sem neštel loči 50 let, če se bo z železnicami ravnalo kod sedaj. Razen če ne prodajo kakšnim Italijanom, Nemcem ali Avstrijcem ki bi železnico uredili v tej državi.
Re: Informacije o OBB
OBB ate še vedno daje kresna noč? Kako si razlagaš proge primestne železnice S1 v okolici Ljubljane, kdo bo pa vedel ali gre v Kranj, v Litijo, V Borovnico ali v Grosuplje, če bo ena sama številka. Hodi po svetu in boš ugotovil, da je že v soseščini drugače kot predlagaš. Res pa je, da je regionalni promet stvar v RS neobstoječih regij. Toda kaj hočemo, če je pa Slovenija ravno dovolj velika za eno EU regijo.
LPL
LPL