vidkrt napisal/-a:Kaj pa v Slovenijo?Re 4/4 napisal/-a:Malo je bilo za počakati, ali drži ali ne, sedaj pa je uradno.
ÖBB počasi odpisuje stare lokomotive. In tako je preko posrednika odprodal 43 lokomotiv serije 1144 enemu izmed turških gradbenih podjetij, ki gradi proge po Etiopiji in Tanzaniji. Lokomotive so že nabrane v Linzu in bodo kmalu odšle najprej v Ukrajino, kjer jih bodo predelali za nadaljno uporabo pod 25 kV. Glede na problematičnost lokomotive in same predelave, pa je uspešnost malo dvomljiva. Željo po tem, da bi tudi ÖBB nekaj lokomotiv predelal v dvosistemske, pa so opustili, saj bi bilo potrebno pridobiti novo dovoljenje za serijo 1144. Prav tako že lep čas čakajo tri lokomotive serije 2043, ki naj bi mogoče s pomladjo vendarle odšle v Afriko.
Naprej nekaj litearature za prebrati: https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrast ... energetika
Ko boš prebral pa samo eno "preprosto" vprašanje. Zakaj bi Slovenske Železnice (oziroma kater drug prevoznik v Sloveniji) želel dobrih 40 let stare lokomotive, ki bi jih bilo potrebno pred uporabo na Slovenskem železniškem omrežju predelati, da bi bile primerne za uporabo?