Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a: 11.09.2021, 8:27
vidkrt napisal/-a: 10.09.2021, 15:27 Počasi se že začenja...

Prva nova Nivhtjet garnitura je že zapustila tovarno in zdaj bo imela testne vožnje. Mogiče kdo ve kje?
Ni še garnitura, zgolj prva dva vagona. Ampak ja, prelomni dogodek. Gre za verjetno najbolj težko pričakovane nove vlake v Evropi.
Ampak streha, tisti del ki ni rebrast, izgleda kot bi jo nekdo fino pobunkal ...
LP, Metod
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Še eno vprašanje se mi je porodilo: ali bojo te garniture vozile tudi v Slovenijo/Hrvaško?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Re 4/4 napisal/-a: 28.01.2021, 11:25
Re 4/4 napisal/-a: 15.05.2019, 8:59 Očitno bodo pri OeBB povsem izločil Cityshuttle kompozicije. Tudi tiste dvopodne, namreč... Vzunaj je razpis za 95 Dosto garnitur. Nekatere izmed njih bodo šle tudi na CAT.

60 komadov dolžine 160 metrov
5 komadov 135 metrov
30 komadov 105 metrov
Hitrost 160 km/h, opcijsko lahko 200 km/h.

Glavna kandidata se omenjata Stadler in Siemens. Največ možnosti pa ima, vem kdo...
Tudi tukaj ne gre po načrtih. Razpis se je nekoliko spremenil, saj se išče do 190 dvopodnih garnitur, ki bi se moral že zaključiti, vendar je konec decembra, nekdo vložil pritožbo na zvezno sodišče. Pogajanja naj bi se začela okoli 4 februarja.
Razpis se je trenutno končal z debaklom in velikim posmehom za birokracijo. 400 milijonski posel, ki bi ga moral dobiti Stadler, je ustavilo sodišče, ki je ugotovilo, da digitalni podpis, ki bi ga poslal Stadler ni veljaven v evropski uniji. Če ne najdejo pravnih ovinkov, do leta 2024 ne bo mogoče dobiti novih dvopodnih garnitur, kar zna biti zelo neprijetno za OBB.
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a casio »

Kaj takega si verjetno Alstom nebi smel privoščiti glede elektronskega podpisa, me prav zanima kakšna resnica bo prišla na dan, seveda sodišče ima zdaj veliko nalogo.
Povzeto öbb: Avstrijsko zvezno upravno sodišče je odločitev ÖBB o dodelitvi večmilijardne pogodbe o nakupu dvonadstropnih vlakov podjetju Stadler razglasilo za nično. Sodišče je ukrepalo na podlagi zahtevka za revizijo družbe Alstom.
Glavni razlog po mnenju sodišča: Stadler je svojo elektronsko ponudbo podpisal z elektronskim podpisom, ki ni skladen z EU. Proizvajalec železniških vozil iz vzhodne Švice tega zanika in se želi na sodno odločbo pritožiti na upravno sodišče.
Po drugi strani pa ÖBB zaradi sodne odločbe želi razveljaviti postopek oddaje javnega naročila in ponovno razpisati pogodbo.
Stadler želi vložiti zahtevek za revizijo zoper to odločbo ÖBB in v zvezi s tem trdi, da bi bilo to pomanjkljivost mogoče odpraviti za nazaj, če bi bil podpis dejansko pomanjkljiv.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

jusko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 86
Pridružen: 23.11.2020, 18:43
Kraj: Jesenice

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a jusko »

To sem danes našel,testiranja Nightjet/Railjet vlaka,krmilni vagon je v obliki Vectrona,ne Taurusa. Bo nekoč kaj več iz tega? Vectron Railjeti? Lp https://railcolornews.com/2022/02/14/at ... tc-is-out/
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

jusko napisal/-a: 15.02.2022, 22:14 To sem danes našel,testiranja Nightjet/Railjet vlaka,krmilni vagon je v obliki Vectrona,ne Taurusa. Bo nekoč kaj več iz tega? Vectron Railjeti? Lp https://railcolornews.com/2022/02/14/at ... tc-is-out/
Seveda. 8 novih Railjetov imajo naročenih, 9-členskih za linijo čez Brenner. Poleg tega pa kar 33 novih 7-členskih garnitur Nightjet, ki predstavljajo revolucijo na področju nočnih vlakov. Konec letošnjega in v začetku prihodnjega leta bodo prvi vlaki že v prometu.
jusko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 86
Pridružen: 23.11.2020, 18:43
Kraj: Jesenice

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a jusko »

TGV Lyria napisal/-a: 15.02.2022, 22:19
jusko napisal/-a: 15.02.2022, 22:14 To sem danes našel,testiranja Nightjet/Railjet vlaka,krmilni vagon je v obliki Vectrona,ne Taurusa. Bo nekoč kaj več iz tega? Vectron Railjeti? Lp https://railcolornews.com/2022/02/14/at ... tc-is-out/
Seveda. 8 novih Railjetov imajo naročenih, 9-členskih za linijo čez Brenner. Poleg tega pa kar 33 novih 7-členskih garnitur Nightjet, ki predstavljajo revolucijo na področju nočnih vlakov. Konec letošnjega in v začetku prihodnjega leta bodo prvi vlaki že v prometu.
Zanimivo :thumbupl predvidevam da bodo tudi lokomotive za te vlake Vectroni,vsaj glede na to da je krmilni vagon v tej obliki. Sigurno bodo pa kompatibilni tudi s Taurusi,v to ne dvomim
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Predvideno je, da bodo komplete vleki Taurusi. Vectron je zaenkrat za tovorni promet.


Je pa OBB, kjer jim močno primankuje dizelski vozni park, doživel še eno smolo. Na progi Dunaj - Bratislava je prišlo do požara na dizelski lokomotivi.


Slika
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

jusko napisal/-a: 15.02.2022, 22:31 Zanimivo :thumbupl predvidevam da bodo tudi lokomotive za te vlake Vectroni,vsaj glede na to da je krmilni vagon v tej obliki. Sigurno bodo pa kompatibilni tudi s Taurusi,v to ne dvomim
Vagoni morajo biti v Vectron obliki, ker Taurusova ne zadovoljuje več zadnjih evropskih crash norm. Zato novih vlakov ne smejo tako oblikovati.
Vlekli pa bodo Taurusi ali pa kak izposojen Vectron, npr. za Nizozemsko.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kako lahko oblika vpliva na izpolnjevanje crash norm. Po moje je to bolj odvisno od konstrukcije. Če samo pomislimo na avtomobilizem, ali so že kdaj prepovedali kakšno obliko?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Saj oblika kabine neposredno ni povezana s crash normami. Če imaš to nesrečo, se bo kos pleha brez težav prebil v katerokoli kabino na najbolj šibki točki. Ti testi se delajo, kot si omenil najprej s konstrukcijo. Se pa potem prilagodi oblika kabine novi konstrukciji in ustreza zadnjim veljavnim TSI standardom. Taurus je letnik 98, zadnji precej osvežen TSI pa iz leta 2015 :?: , zato logično, zakaj sprememba vsega skupaj.

Povezava na video

Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a mkx »

Jasno je, da crash norme nimajo direktno veze z designom. Sem precej ziher, da bi tudi s Taurus obliko lahko prekrili konstrukcijo po najnovejših normah. Ampak Siemens je pač vmes šel na nov design in z njihovega stališča je nadvse razumljivo, da bodo zunanjo obliko čim več vozil delali na temo Vectrona. Tudi zaradi celostne korporativne podobe vseh njihovih tirnih vozil.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Čisto osebno mi je Taurus oblikovno bolj všeč kot Vectron. Ta mi deluje preveč kamionsko (kot kakšen star FAP).
preglednik
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Stadler je "ponovno" dobil posel za 180 Kissev, ki pa bodo za razliko od slovenskih narejeni v Sankt Margrethen (Švica)
Odgovori