Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

No comment. Nizkopodni vagoni za daljinski promet. Kaj vse si še ne bodo izmislili. Katastrofa! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Kako naj bi to sploh izgledalo?
No vsaj sedeži delujejo kar v redu - na sliki.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tudi Talgo je nizkopoden!
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a:
No comment. Nizkopodni vagoni za daljinski promet. Kaj vse si še ne bodo izmislili. Katastrofa! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Kako naj bi to sploh izgledalo?
No vsaj sedeži delujejo kar v redu - na sliki.
Nizkopodnost je v igri najbrž zaradi dostopnosti za hendikepirane. Najbrž to pomeni tudi vhodna vrata na sredini (ali pa vsaj tretjini, vsekakor pa ne na konceh) vagonov? Najbrž lahko v isto malho stlačimo tudi najavo "posebej širokih vhodnih vrat"?
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a: Nizkopodnost je v igri najbrž zaradi dostopnosti za hendikepirane. Najbrž to pomeni tudi vhodna vrata na sredini (ali pa vsaj tretjini, vsekakor pa ne na konceh) vagonov? Najbrž lahko v isto malho stlačimo tudi najavo "posebej širokih vhodnih vrat"?
Vrata v sredini na vlaku za daljinski promet? Komu se je zmešalo? Prej so lahko vozili 50 in več let navadni vagoni po UIC standardih, zdaj pa to zaradi 5% potnikov ni več OK? A ni več v redu to, da jih nekdo počaka z dvigalom in za vstop in izstop, ali kaj? In zaradi tega se bo 300+ ostalih potnikov vozilo na višini tira po 4-5 ur? A se na udobje povprečnega potnika nič več ne pomisli?
Politična korektnost v najhujši podobi...
preglednik napisal/-a:Tudi Talgo je nizkopoden!
Kar se Talga tiče, ok naj bo, je pač specifičen vlak za specifičen namen. Ampak to ne bodo Talgo vagoni, ampak štiriosni vagoni približno standardne dolžine brez Jacobsovih vozičkov. Potem bo vse skupaj izgledalo podobno kot italijanski "Piano Ribassato" vagoni. Na vsak način ostudno in neprimerno za promet na dolge proge.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a mkx »

Temu se reče "približevanje železnice potnikom". Danes sta vsaka stara ata in mama navajena vožnje v SUV enoprostorcu, kjer imata višino oči nekako na 160-180 cm višine, kar jima je jako udobno saj sta te višine vajena tudi med pešačenjem. In potem za seboj to potegne tudi primerljivo hitrost gibanja, ampak to ni več tema tega foruma.
Skratka, če sta prisiljena potovati s klasičnimi vagoni in garniturami, imata oči na višini blizu 250cm, kar je že lahko razlog za neudobje in vrtoglavico. Pri nizkopodnih vagonih (in garniturah) se očesna višina med vožnjo spusti na udobnih manj kot 200 cm in ata in mama sta spet v svoji coni udobja. Potem bodo morali nekaj narediti še glede hitrosti vožnje, ampak na področju JŽI RS to trenutno v glavnem ni problem.

#-o

Sicer pa, @TGV Lyria, počakaj da dobiste Stadlerje na Kras in Bohinjko, se boš hitro navadil na nizko sedenje ob zaprtem oknu :wink:
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Vse je v filozofiji in načinu dela. Pri na se velikih projektov lotevamo kampanjsko, z vnaprejšnjim razmišljanjem kdo bo zraven še kaj profitiral, zunaj pa je to s strani države planirana dejavnost, tako rokovno kot stroškovno, z minimalno možnostjo pretvorb stroškov v privatne zaslužke.
Eh... Pa ne s takšnimi gostilniškimi odgovori. Razlika med Avstrijo in Slovenijo je samo, da ima OeBB infra proračun za vlaganje 2 milijardi evrov na leto. Ministrstvo Republike Slovenije za infrastrukturo pa 280 milijonov pri podedovanih progah z C3 ali D3. In, če hočeš obstati na zemljevidu, bo treba na D4. Ampak pri 280 milijonih evrov letno , nadgradnja traja in traja in traja...Koralpe bi pa financirali komaj v 20 letih, ob tem, da v druge proge ne vložiš nič. Sosedi pa majo 3 velika gradbišča, pa je vseeno zaškripalo s sredstvi pri OeBB. Zamik odprtja Koralp že drugič, pa je potem posledica, če imaš preveč gradbišč... Težave severne cevi, ki je še 4 kilometre do preboja, na odprtje, pa so že vračunali prvič.

Samo, če bi imeli pri nas 2 milijardi evrov, bi Tivolski lok bil že zdavnaj bil zamenjan z lok pri Medvodah. Koliko je pa kaj planirano čez mejo bi pa se dalo debatirati. Za začetek Brenner, Rastatt predor in S21. :mrgreen:
TGV Lyria napisal/-a:Kako naj bi to sploh izgledalo?

Viaggio Low Floor, v glavnem kopija IC 2000 wagen brez zgornjega nivoja in nizkopodne garniture desiro ML z IC opremljenostjo. Drugače nizkopodnost je samo med podstavnima vozičkoma.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a: Sicer pa, @TGV Lyria, počakaj da dobiste Stadlerje na Kras in Bohinjko, se boš hitro navadil na nizko sedenje ob zaprtem oknu :wink:
Ma za regionalni promet to sploh ni problem. To spada zraven. Samo upam, da se sploh uresniči to kar si napisal. Ne pa da imamo Miše brez delujočih klim, avtovlak brez vagona za potnike itd...ampak to sodi že v drugo temo. (Tisto z naslovom Sramota PE...)
Re 4/4 napisal/-a: Viaggio Low Floor, v glavnem kopija IC 2000 wagen brez zgornjega nivoja in nizkopodne garniture desiro ML z IC opremljenostjo. Drugače nizkopodnost je samo med podstavnima vozičkoma.
Saj sem rekel. Piano Ribassato copy paste. Ničemur podobno.
Upam, da bodo vsaj Nightjet garniture tipa Viaggio Classic.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Nova ponudba na ÖBB? Ne, konec tedna je ljubitelj konj pripravil pravo presenečenje za potnike na vlaku. Poskus prvega vkrcanja konja mu ni uspel, drugi poskus si lahko ogledate na prilepljeni strani.
https://steiermark.orf.at/news/stories/2931576/
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Florjan napisal/-a:Nova ponudba na ÖBB? Ne, konec tedna je ljubitelj konj pripravil pravo presenečenje za potnike na vlaku.
Konj je bil na vlaku ilegalno...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Južna Tirolska bo z voznim redom 2019/2020 povezana z RailJetom. Bolzano-Dunaj via. Brenner. Edina zanimivost v novici za Slovenijo je, da mora Bolzano plačati subvencijo v višini milijona evrov in bi lahko nekaj podobnega bilo tudi z RJ v Sloveniji.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Povezava na video


Serija 1014, ki bila nekaj časa nazaj prodana v Romunijo, so se vrnile nazaj v Avstrijo. Kot kaže jih bo skušal spraviti v voznjo stanje Avstrijski privatnik...
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Re 4/4 napisal/-a:

Povezava na video


Serija 1014, ki bila nekaj časa nazaj prodana v Romunijo, so se vrnile nazaj v Avstrijo. Kot kaže jih bo skušal spraviti v voznjo stanje Avstrijski privatnik...
zaradi slabo lokomotiva , romunija CFR je pregled potem noče in nazaj v Avstrijo, pa še drugi privat "DB Cargo-Romunija" je misli bo kupi rabljeni za 1014 5x , potem ne bo ....
vse komplet lokomotivi nazaj v Avstrijo in pustil v "Wien Leopoldau" , potem ne vem... mogoče bo odpade in razrezi.... :cry:

primer naredil dodati 3kV za 1014 , ker o vedno slaba lokomotiva kot isto 1822 ....

LP
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Drži. Serija 1014 je ena najbolj zgrešenih lokomotiv v Evropi. Ko so prišle leta 1993 na trg, so Avstrijci naredili enako napako kot Italijani s "tigri". Namesto odpovedi naročila, so jih vzeli, čeprav so imele že zastarelo tehnologijo usmernikov. Siemens in SLM sta že konec 80' razvila asinhronsko tehnologijo. Siemens s prototipom Eurosprinterja, SLM pa Re 450 in Re 460. Te lokomotive so se kvarile tudi 2x pogosteje kot Taurusi, bile so pa na koncu celo dražje kot Taurus, čeprav so imeli Taurusi novejšo tehnologijo.

Njihova tržna cena danes ne dosega niti 10.000 € :mrgreen: Da bi jih pa usposobili do te mere, da bi bile boljše kot 1822, pa bo potrebno narediti konkretno prenovo, kot jih delajo Čehi z ex Belgijskimi SNCB/NMBS 1200. Samo cena prenove dosega do 70 % cene nove lokomotive.
Odgovori