Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a AnejTS »

maxima napisal/-a:Pozdravljeni. Zanima me kje bi dobil dovolilnico za vožnjo v kabini od Jesenic do Beljaka(Villach). hvala za odgovore
Enostanvno piši ali pokliči na OBB. Kolk vem je cena dovolilnice 40EU + cena karte. Je pa tudi tako da naj nebi mogel se peljati na vseh vlakih, tako da to se pozanimaj.
LP Anej
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a maxima »

Poslal sem že na 3 njihove emaile pa mi niso še odgovorili...
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Avtobusi so tudi pogosto prazni pa še vedno vozijo. Moramo se zavedat, da višja frekvenca prevoza naredi prevoz bolj privlačen. Tudi, če vozi prazen!
Ljudje imajo rado izbiro in nihče se ne bo vozil z vlakom, če ima na voljo samo dva vlaka na dan. Tudi če sta ob ravno pravem času. Kaj pa če se kje zamudiš? Prav tako bi se ljudje radi vozili z mesečno tudi čez vikend.

Z novimi vlaki bi lahko vzpostavili višjo frekvenco, s tam pa povečali kvaliteto prevoza in vlak naredili bolj privlačen potnikom.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a OBB »

Še enkrat vam povem dokler nebo dobrih povezav z vlakom torej 1urni taktna vseh progah, ko boš lahko kupil različne vrste vozovnic npr. urne, dnevne, tedenske ter dobre povezave avtobus-vlak ne bo potnikov. Kar se pa tiče city shuttle gledano na bohinjko je pa odlična garnitura. Od začetka počitnic nisem opazil niti enega praznega vlaka. Živim v majhnem kraju v Baški Grapi kjer imamo avtobus za Tolmin 2x na dan in sicer samo Pon-sre-pet, ves ostali promet se odvija na železnicah. Ljudje v Ljubljani, Mariboru... nemorejo si predstavljat kako tem krajem pomeni železnica in povezave. Zato sem pa ZA da se vstanovi podjetje ki bo skrbelo za obuditev Bohinjke. V primeru da bi SŽ res kupile nekaj city shuttle vagonov bi bila odlična priložnost da se uvede dvourni takt NG-LJ ker bi potem na jesenicah samo zamenjali lokomotivi in stvar bi bila rešena. To bi prebivalcem Bohinjskega, tolminskega veliko pomenilo. In ko se bo nekaj takega naredilo bojo ljudje začeli uporabljati vlak.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Glede klime na CityShuttlih nisem 100%, verjetno eni imajo eni pa ne, podobno kot italijanski MDVC/E vagoni. Ali pa je bila v tvojem pokvarjena.
Dvonadstropni ( Nahverkehrs-Doppelstockwagen ) imajo vsi, enonadstropni ( Inlandsreisezugwagen ) posamezni. 2016-2025 gre cityshuttle (enonadstropni) iz prometa, nadomestile jih bodo nove garniture. Dvonadstropni pa bomo še videli.
OBB napisal/-a: Kakšni so ti vagoni? Pa so SŽ zainteresirane za nakup?
Kakšni kaj? Pojdi v Avstrijo, pa boš videl. IC vagoni so se uporabljali za Italijo, Nemčijo, Švico. Vmax 160-200 km/h. Krmilni vagoni so pa samo cityshuttle. Sicer pa ali regan in španka omogočata vodenje preko uic kanala? Dobro za taurusa problem ne bo, ker so krmilni vagoni s siemensovimi krmilniki.

Drugače pa , mogoče še bolje, da se ne prijavljajo. ČD, ZSSK, MAV, PKP, Leo, RegioJet. Vsem tem družbam SŽ ne seže do kolen. Daleč smo prišli od padca železne zavese. #-o
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4116
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a:Sicer pa ali regan in španka omogočata vodenje preko uic kanala?
Ta dva ne omogočata nobenega vodenja, sicer bi bila sposobna tandemske vožnje. UIC krmilni kabel je seveda začimba na tej torti utopične želje.
In ne pozabit da je španka neprimerna za vleko (in potiskanje ;-) ) potniških vlakov zaradi pomanjkanja električnega napajanja vagonov.

Sicer pa bo sedaj na voljo en kup reganov pa bodo na 2 ali 3 Bl-e pripeli po enega na vsak konec, zadnji bo hladen. In ne bo treba premikati mašine na končnih postajah. :^o
LP, Metod
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Glede klime na CityShuttlih nisem 100%, verjetno eni imajo eni pa ne, podobno kot italijanski MDVC/E vagoni. Ali pa je bila v tvojem pokvarjena.
Dvonadstropni ( Nahverkehrs-Doppelstockwagen ) imajo vsi, enonadstropni ( Inlandsreisezugwagen ) posamezni. 2016-2025 gre cityshuttle (enonadstropni) iz prometa, nadomestile jih bodo nove garniture. Dvonadstropni pa bomo še videli.
OBB napisal/-a: Kakšni so ti vagoni? Pa so SŽ zainteresirane za nakup?
Kakšni kaj? Pojdi v Avstrijo, pa boš videl. IC vagoni so se uporabljali za Italijo, Nemčijo, Švico. Vmax 160-200 km/h. Krmilni vagoni so pa samo cityshuttle. Sicer pa ali regan in španka omogočata vodenje preko uic kanala? Dobro za taurusa problem ne bo, ker so krmilni vagoni s siemensovimi krmilniki.

Drugače pa , mogoče še bolje, da se ne prijavljajo. ČD, ZSSK, MAV, PKP, Leo, RegioJet. Vsem tem družbam SŽ ne seže do kolen. Daleč smo prišli od padca železne zavese. #-o
Kam smo prišli? Pred padcem železne zavese ni bilo niti Slovenije niti SŽ. Mogoče to na vseh ravneh prepogosto pozabljamo.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Re 4/4 napisal/-a: Drugače pa , mogoče še bolje, da se ne prijavljajo. ČD, ZSSK, MAV, PKP, Leo, RegioJet. Vsem tem družbam SŽ ne seže do kolen. Daleč smo prišli od padca železne zavese. #-o
Če bomo tako razmišljali in ne kupovali novih garnitur in vagonov bomo za vedno ostali na tem nivoju.
Ne boste verjeli, modernizacija železniškega potniškega prometa, se začne pri modernizaciji voznih sredstev.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

trocken napisal/-a: Kam smo prišli? Pred padcem železne zavese ni bilo niti Slovenije niti SŽ. Mogoče to na vseh ravneh prepogosto pozabljamo.
2 leti kasneje pa smo nastali. In spomnem se, kako smo bli za Višjegrajsjo skupino zgled, kako so bili češki izdelki manjvredni. Danes imajo zelo uspešne tovarne Škodo, Peso, Newag... in še industriji, ki dela za te tovarne. Pri nas? Bi rekel, da so nas prehiteli po odstavnem pasu, pa je bolj primerno po stari cesti. #-o
urban120 napisal/-a: Če bomo tako razmišljali in ne kupovali novih garnitur in vagonov bomo za vedno ostali na tem nivoju.
Ne boste verjeli, modernizacija železniškega potniškega prometa, se začne pri modernizaciji voznih sredstev.
Mi je povsem jasno. Ampak, če niti obstoječega ne vzdržuješ tako, kot bi moral, ne pričakuj, da boš z takšnim nakupom profitiral. Bolj gre po zgledu Balkana. "Flikaj" staro, dokler ne crkne do kraja. Kako resni so na SŽ, pa bomo videli. Obljubljali so razpis to poletje. Meteorološko imajo čas 25 dni. Astronomsko pa mesec in pol.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:
trocken napisal/-a: Kam smo prišli? Pred padcem železne zavese ni bilo niti Slovenije niti SŽ. Mogoče to na vseh ravneh prepogosto pozabljamo.
2 leti kasneje pa smo nastali. In spomnem se, kako smo bli za Višjegrajsjo skupino zgled, kako so bili češki izdelki manjvredni. Danes imajo zelo uspešne tovarne Škodo, Peso, Newag... in še industriji, ki dela za te tovarne. Pri nas? Bi rekel, da so nas prehiteli po odstavnem pasu, pa je bolj primerno po stari cesti. #-o

No, vidim da se v glavnem strinjava. Ampak še enkrat poudarjam. V čem so nas Čehi, Vzhodni Nemci, Madžari prehiteli ? Oni so imeli javni promet že pod Sovjetsko okupacijo odlično urejen. Mi smo bili del Balkana. To pač vem iz lastnih izkušenj. In JŽ niso bile noben biser, oziroma prednost pred drugimi, temveč čisti predstavnik zanemarjenega Balkana. Tako, da lahko rečemo, da so prej omenjene države po demokratizaciji hitro napredovale, naše (novo ustanovljeno podjetje) pa... no, to je stvar debat, ki se itak na tem forumu ponavljajo vsak dan.
Uporabniški avatar
grizeldi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 305
Pridružen: 30.01.2013, 13:20
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a grizeldi »

Danes sem na poti iz Müenchna nazaj v Ljubljano na Salzburški tovorni postaji videl jembaha v railjet barvni shemi. Bil je parkiran ob vagonu reševalnega vlaka. Najprej nisem mogel verjeti kaj vidim, potem smo bili pa itak že mimo, zato me zanima če ima kdo kakšno sliko tega čuda.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

grizeldi napisal/-a:zato me zanima če ima kdo kakšno sliko tega čuda.
Oebb x260-012 :wink:
Uporabniški avatar
grizeldi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 305
Pridružen: 30.01.2013, 13:20
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a grizeldi »

Re 4/4 napisal/-a:
grizeldi napisal/-a:zato me zanima če ima kdo kakšno sliko tega čuda.
Oebb x260-012 :wink:
Hvala. Nekako zelo nenavadno zgleda stara mašina v modernem dizajnu...
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Tud stara mama zgleda fajn, ko se malo uštima pa makeup gor vrže. :wink: :D
Simpl je tanartabul.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Tole sem danes prebral na MMC. Se pardoniram, če je kdo že kje objavil isto vest.


Avstrija gradi 130 kilometrov dolgo povezavo med Celovcem in Gradcem, slepi tir ostaja povezava med Mariborom in Celovcem.

Avstrija gradi nov železniški koridor med Dunajem in Celovcem, ki se bo povezal tudi s Slovenijo in Italijo. Do leta 2024 bo v posodobitev železniškega omrežja vložila 17 milijard evrov.

Avstrija se bo do leta 2024 s posodobljenim železniškim omrežjem navezala na najpomembnejše evropske železniške koridorje. Trenutno po besedah tiskovnega predstavnika avstrijskih železnic Christopha Poscha gradi 130 kilometrov dolgo povezavo med Celovcem in Gradcem, ki bo dopolnila baltsko-jadranski koridor vse do Slovenije in Italije.

"Naš cilj je, da izgradimo nove povezave s Slovenijo, v Karavankah, do pristanišča v Kopru. Skupno bo na avstrijskem Koroškem do leta 2021 v gradnjo omrežja vloženih 1,9 milijarde evrov," je dejal Posch.

Interes Avstrije je seveda, da bi svoje železniške povezave dograjevala in posodabljala tudi Slovenija. Pa ne samo glavnih, temveč tudi obrobne, denimo mednarodno povezavo Holmec Pliberk, kar je izrednega pomena za razvoj gospodarstva in periferije.

"Občini Pliberk in Šmihel z nekaj tisoč prebivalci zaradi sodobnih hitrocestnih in železniških povezav doživljata pravi gospodarski razcvet. Z naselitvijo novih podjetij in mladih družin, tudi iz Slovenije, z nepovratno vozovnico," je dejal župan Pliberka Štefan Visočnik. Slepi tir pa še vedno ostaja povezava med Mariborom in Celovcem.
K. K., Petra Kos Gnamuš
Simpl je tanartabul.
Odgovori