Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Ali je kaj znano ali bodo to vectroni, traxi ali kaj iz vzhodnih trgov?
Re: Informacije o OBB
"Los 1" pogoji so pisani na kožo vectronu.nejko077 napisal/-a:Ali je kaj znano ali bodo to vectroni, traxi ali kaj iz vzhodnih trgov?
"Los 2" bo zanimivo.
"Los 3" pa je pisan na kožo vzhodu. Newag dragon 6ACT ali pa Transmontana. Siemens ne dela več na programu 6 osnih lokomotiv, ne glede na @Ritterjeve besede o 6 osnih vectronih.
Namenjeni so na Madžarsko, Romunijo, Bolgarijo. RCCS naj bi dobila iz prvega paketa nekaj od 25 lokomotiv 15/3 kV. Na štajerki pa bodo še naprej vozili z herculesom. No do.Hodoša bi lahko začeli z elektro po letu 2020 naprej, vsaj po tempu remontov pri nasDino S napisal/-a:Tole je samo zaradi Slovenije ali imajo še kje drugje takšen problem?Re 4/4 napisal/-a: 6 Achsen gefordert
Re: Informacije o OBB
Čisto spregledal tole. Torej imajo na (preostalem) vzhodu še večje probleme s kategorijami prog oz. osnimi obremenitvami?mkx napisal/-a:Wehselstrom
...
Re: Informacije o OBB
Ne verjamem, da je v igri osni pritisk (homologacijo v teh državah imajo tudi vectron, traxx 3 in taurus), prej verjetno vlečna karakteristika (450 kN!). Niti ni nujno, da bodo vozili po teh državah, je pa logično.
Re: Informacije o OBB
Ni mi čisto jasno, zakaj naj bi bile 6 osne lokomotive zaradi svoje zahtevane vlečne sile 450 kN primerne za vzhodno Evropo, ne pa za zahodno Evropo. Razen če za vzhodno Evropo smatrate vse kar je na ruski tirni širini (Finska, Baltske države) in opremljeno z v razviti Evropi tako necenjenimi avtomatskimi spenjačami. Ampak v pogojih ni tirna širina nikjer navedena. Torej mi sklepanje ne drži....Ne verjamem, da je v igri osni pritisk (homologacijo v teh državah imajo tudi vectron, traxx 3 in taurus), prej verjetno vlečna karakteristika (450 kN!). Niti ni nujno, da bodo vozili po teh državah, je pa logično.
LPL
Re: Informacije o OBB
Tak je razpisni pogoj. OstCargo zahteva 6 osi in 450 kN vlečne sile.Ljubitelj napisal/-a: Ni mi čisto jasno, zakaj naj bi bile 6 osne lokomotive zaradi svoje zahtevane vlečne sile 450 kN
In, če dobro pogledaš tudi WestCargo zahteva 450 kN vlečno silo, ne zahteva pa pod koliko oseh. Je pa jasno 4 osnih, 450 kN lokomotiv ni. Sem šel pogledat potem tudi Poljski dragon odpade. Torej Romunske transmontane imajo odprto pot. Jih že uporablja DB in to samo v Romuniji. In zakaj se napisal, da ne verjamem o osnem pritisku. Ker ima ÖBB že v Bolgariji par taurusov. Torej osni pritisk ni problem. Edino tudi jaz ne vem, zakaj je v romuniji popularno imeti 6 osi, če je homilogacijo naredil traxx 3, torej spet osni pritisk ni problem.
Mimogrede taurus ima pri 230 km/h le še 100 kN vlečne sile, vsaj tako pravijo sosedi.
Re: Informacije o OBB
In tudi kalkulator tako pove. Enačba P = F*v govori o zvezi med močjo, silo in hitrostjo. Če jo obrnemo v F = P/v ter vstavimo podatke o moči (6,4 MW) in hitrosti (230 km/h = 63,89 m/s), dobimo rezultat F = 100,17 kN ... na okroglo 100 kN.Re 4/4 napisal/-a:Mimogrede taurus ima pri 230 km/h le še 100 kN vlečne sile, vsaj tako pravijo sosedi.
Če se malce vrnemo k temi: če bodo OstCargo in WestCargo na koncu dobili lokomotive z močjo okoli 6,5 MW, bodo imele "kritično" hitrost (do katere bodo razvijale polnih 450 kN vlečne sile) približno 52 km/h.
LP, Metod
Re: Informacije o OBB
Saj zato mi pa ni jasno. V Romuniji hočejo imeti 450 kN vlečno silo (verjetno štartno, v=0km/h), za enake vlake v Zahodni Evropi pa samo 300 kN. Kot, da bi bili klanci samo v Karpatih, v Alpah pa samo tuneli in bi vlečna sila ne bila pomembna, važna bi naj bila recimo vlečna sila pri 230 km/h, kar je silno pomembna postavka za tovorne vlake. Univerzalnost (tudi lokomotiv) je lepa čednost, toda ne nujno tudi optimalna rešitev. Se bo počasi potrebno zavedati, da lokomotiva za nek Railjet ni dobra rešitev za prevoz težkih tovornih vlakov, ki dosegajo Vmax približno 40% Vmax take "univerzalne" lokomotive, če si že podal majhno vlečno silo Taurusa pri 230 km/h.Tak je razpisni pogoj. OstCargo zahteva 6 osi in 450 kN vlečne sile.
In, če dobro pogledaš tudi WestCargo zahteva 450 kN vlečno silo,
Je že tako, da tovorni vlak potrebuje predvsem veliko vlečno silo (pustimo otroške spenjače, ki pa so enake tudi v ostali V. Evropi, razen tirov ruske širine) in manj veliko končno hitrost. Tako pa kaže, da so Evropske železnice a priori potniške in jim je tovorni promet deveta briga.
Seveda pa na komercialno in tehnično uspešnih železnicah (Norveška, Švedska) vozijo tovorne vlake dvojne 6 osne lokomotive, reciomo IORE z vlečno silo 1200 kN in 10,8 MW močjo pri osni obremenitvi 30 ton. Pa da ne bo spet kdo napisal, da tam ni potnišpkega prometa in ostačlega tovornega, recimo kontejnerskega. Potniškega je vsaj 5x več kot v Koper, kontejnerskega pa približno enako. Seveda se je pa moral tam zgoditi zgodovinski premik, železnica je prešla v privatne roke!
LPL
Re: Informacije o OBB
Pa dajmo še malo dopolnit:
Los 1: 30 kom. 4-achsig, 15/25 kV, 5,6 MW mit Last-mile 350 kW, v/max 120 km/h, 300 kN, ... AT, DE, HU, HR, RO, CZ, SK, BG, SB, TR, weitere 20 als Option.
25 komadom PL und SI; 25 komadov PL, SI und IT (für alle 50 als Option zusätzlich BE, NL, BA, MK, GR)
Los 2 West' (Hybrid): 30 komadov, 6-achsig oder 4+4-achsig (Doppellok), 5,6 MW elekttrisch +1,8MW Diesel, v/max 120 km/h, 450 kN, AT, DE, HU, HR, RO, CZ, SK, BG, SB, TR, weitere 20 als Option
Los 3 OstCargo 10 komadov 6-achsig, 5 MW v/max 120 km/h, 450 kN, Zulassung für HU, RO, BG sowie Hegyeshalom- Wien, weitere 40 als Option.
http://www.railjournal.com/index.php/lo ... hannel=528
Los 1: 30 kom. 4-achsig, 15/25 kV, 5,6 MW mit Last-mile 350 kW, v/max 120 km/h, 300 kN, ... AT, DE, HU, HR, RO, CZ, SK, BG, SB, TR, weitere 20 als Option.
25 komadom PL und SI; 25 komadov PL, SI und IT (für alle 50 als Option zusätzlich BE, NL, BA, MK, GR)
Los 2 West' (Hybrid): 30 komadov, 6-achsig oder 4+4-achsig (Doppellok), 5,6 MW elekttrisch +1,8MW Diesel, v/max 120 km/h, 450 kN, AT, DE, HU, HR, RO, CZ, SK, BG, SB, TR, weitere 20 als Option
Los 3 OstCargo 10 komadov 6-achsig, 5 MW v/max 120 km/h, 450 kN, Zulassung für HU, RO, BG sowie Hegyeshalom- Wien, weitere 40 als Option.
http://www.railjournal.com/index.php/lo ... hannel=528
Re: Informacije o OBB
Re 4/4, zdaj mi je pa malo bolj jasno. Kupujejo se samo pogojno rečeno tovorne lokomotive, 4, 6 ali 2x4 osne, Vmax = 120 km/h. Zanimivo, da so 6 ali 2x4 lokomotive (los 2) opremljene z last mile opcijo. Končno so pogruntali, kaj manjka električnim mašinam......, avtonomnost namreč in jih g. Švajgar raje imenuje samo lokomotorji.
LPL
LPL
Re: Informacije o OBB
http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/rai ... o/2363086/
Dve leti in 3 mesece kasneje...
http://www.railcolor.net/images/basic/siem_20933_64.jpg
Kar se pa tiče 200 novih lokomotiv. Teče drugi krog. Torej izboljšanje ponudbe.
Dve leti in 3 mesece kasneje...
http://www.railcolor.net/images/basic/siem_20933_64.jpg
Kar se pa tiče 200 novih lokomotiv. Teče drugi krog. Torej izboljšanje ponudbe.
Re: Informacije o OBB
Včerajšne negativne izkušnje so me prisilile da napišem nekaj pikrih na račun OBB, oziroma ažurnosti njihovih podatkov na mednarodnem voznem redu DB. Mogoče je na njihovi spletni strani drugača, toda človek se navadi na en iskalnik poti in ne preklaplja za vsako figo.....
Po lepem kolesarskem izletu od Brucka preko Marijinega Celja preko Semmeringa v Murzuschlag sem v nasprotju s podatki v DB voznem redu (običajno je bil do sedaj ažuren do sprememb voznega reda tudi na OBB) ugotovil, da po 17:30 vse do 20:30 ni vlaka, ki bi vzel kolesarja. Razlog "Shienenersatzverkher". In tako se je prijetno kolesarjenje v dolžini +150 km spremenilo v preklinjanje po prijetnem poznem kosilu, saj se je bilo potrebno lepo ponovno vsesti na kolo in še 45 km (iz same jeze se nisem hotel ustaviti v Kindergu odkoder spet vozijo vlaki) vse do Brucka, karto za 10€ pa sem lahko lepo vrgel v koš v PH na postaji v Brucku.
Nekdo (Bisabre?) je nekoč spraševal o zanesljivosti železniškega prometa, moje izkušnje z OBB in DB oziroma vlaki ki vozijo na njihovi mreži je bolj tako, tako, oziroma vse skupaj ni preveč zanesljivo. V poletnem času sem v zadnjih 4 letih vedno pri lokalnih vlakih vsaj na enem odseku naletel na "Shienenersatzverkher" in to tudi na EC.....vlaku. Vlak in njegov elastični nadomestek avtobus, te sicer pripeljeta na obljubljeni cilj, samo problem je s prtljago v obliki kolesa. Toliko o zveličavnih železnicah na zahodu.
LPL
Po lepem kolesarskem izletu od Brucka preko Marijinega Celja preko Semmeringa v Murzuschlag sem v nasprotju s podatki v DB voznem redu (običajno je bil do sedaj ažuren do sprememb voznega reda tudi na OBB) ugotovil, da po 17:30 vse do 20:30 ni vlaka, ki bi vzel kolesarja. Razlog "Shienenersatzverkher". In tako se je prijetno kolesarjenje v dolžini +150 km spremenilo v preklinjanje po prijetnem poznem kosilu, saj se je bilo potrebno lepo ponovno vsesti na kolo in še 45 km (iz same jeze se nisem hotel ustaviti v Kindergu odkoder spet vozijo vlaki) vse do Brucka, karto za 10€ pa sem lahko lepo vrgel v koš v PH na postaji v Brucku.
Nekdo (Bisabre?) je nekoč spraševal o zanesljivosti železniškega prometa, moje izkušnje z OBB in DB oziroma vlaki ki vozijo na njihovi mreži je bolj tako, tako, oziroma vse skupaj ni preveč zanesljivo. V poletnem času sem v zadnjih 4 letih vedno pri lokalnih vlakih vsaj na enem odseku naletel na "Shienenersatzverkher" in to tudi na EC.....vlaku. Vlak in njegov elastični nadomestek avtobus, te sicer pripeljeta na obljubljeni cilj, samo problem je s prtljago v obliki kolesa. Toliko o zveličavnih železnicah na zahodu.
LPL
Re: Informacije o OBB
To pa je zato, ker ne iščeš na pravem iskalniku. Ne razumem, kako lahko za vožnjo po Avstriji uporabljaš DB iskalnik. Na ÖBB-jevem "Scottyju" vse lepo piše.
Kaj pa, če so DB pozabili dati prave podatke v svoj vozni red?
Kaj pa, če so DB pozabili dati prave podatke v svoj vozni red?
Re: Informacije o OBB
Recimo, da je to lahko dobra šola o zanesljivosti spletnih voznih redov....., konkretno DB. Ampak, če se prodaja mednarodni vozni red na strani SŽ (tudi v njihovi informacijski pisarni na postaji LJ se delajo pametni ob njegovi uporabi!) bi naj bil vsaj ažuren, po mojih izkušnjah je dosedaj bil, za naprej pa.... Sicer pa kakšen promet, in posebej njegova zanesljivost, je to, če moreš najprej dnevno preveriti ali stvar sploh vozi...... Potemtakem, bi bilo v vozni red najbolje napisati namesto "obratuje dnevno", obratuje "če bo bo, če ne bo pa ne bo, preveri pred nakupom karte...., "To pa je zato, ker ne iščeš na pravem iskalniku. Ne razumem, kako lahko za vožnjo po Avstriji uporabljaš DB iskalnik. Na ÖBB-jevem "Scottyju" vse lepo piše.
Kaj pa, če so DB pozabili dati prave podatke v svoj vozni red?
LPL
Re: Informacije o OBB
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Citiram
OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 03.07.2016, 6:59:22
Včeraj zvečer se je pri sosedih med postajama Kindberg in Wartberg im Mürztal iztiril tovorni vlak. Proga je do nadaljnjega zaprta.
http://www.kleinezeitung.at/s/steiermar ... umgesturzt
...očitno še poteka sanacija... ...
Citiram
OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 03.07.2016, 6:59:22
Včeraj zvečer se je pri sosedih med postajama Kindberg in Wartberg im Mürztal iztiril tovorni vlak. Proga je do nadaljnjega zaprta.
http://www.kleinezeitung.at/s/steiermar ... umgesturzt
...očitno še poteka sanacija... ...