Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Prve slike Talenta 3. Redno v prometu bo začel voziti spomladi 2019.

Slika

Slika

Slika

©vorarlberg.at
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a holding »

...sosedje so imeli spet smolo.... :shock: ...med Lipnico in Špiljem je v torek zgodaj zjutraj tovorni naletel na manjši zemeljski plaz (neurje) in lok je iztirila z enim podstavnim vozičkom....
...ampak, preden se je vse skupaj zaustavilo, je laufal še cca 400 metrov... :shock: ...po betonskih švelerjih...... :shock: ....

..rezultat..:.400m proge fuč.... #-o ...zaradi popravila proga (via Šentilj) zaprta ....ves tovorni promet pa via Jesenice...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

holding napisal/-a:...zaradi popravila proga (via Šentilj) zaprta ....ves tovorni promet pa via Jesenice...
Vlak 47487 je nasankal. Zaprta proga do 21.4, predvidoma do 18 ure.

https://abload.de/img/unbenannt-1_1523954782jsg5.jpg

http://neue.radkersburger-bahn.at/image ... mg1274.jpg

http://www.styria-mobile.at/home/forum/ ... 6590;image
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Avstrijski Vectron se je vrnil v tovarno k Siemensu, saj zaradi neznanega razloga, ne more dobiti dovoljenja za Italijo.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a maxima »

Re 4/4 napisal/-a:Avstrijski Vectron se je vrnil v tovarno k Siemensu, saj zaradi neznanega razloga, ne more dobiti dovoljenja za Italijo.
Italijani in njihovi pogoji :roll:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

maxima napisal/-a: Italijani in njihovi pogoji :roll:
Niso Italijanski pogoji nič krivi. MRCE Vectroni veselo vozijo. OeBB? Glede na to, da Siemens molči, kaže, da je Siemens konkretno kiksnil z izdelavo. Namreč OeBB zahteva nadomestno lokomotivo, ker ta ne bo pravočasno nazaj.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Italijani zavrnili Vectrone zaradi programske opreme in neustreznih podstavnih vozičkov. Ti podstavni vozički se razlikujejo od preostalih Vectronov.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Re 4/4 napisal/-a:Pripravlja se infrastrukturni paket za spodnjo Avstrijo. 3,3 milijarde evrov za prenovitev cestne in železniške infrastrukture. Nove P+R, ter obnova Franz-Josefs-Bahn.
Tudi glede zelene energije imajo velike projekte.
http://presse.oebb.at/de/presseinformat ... rd-gruener
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Avstrijci želijo prihodnje leto povezati "trikotnik" Beljak-Trbiž-Jesenice, s povezavo vlak-kolo-vlak.

Prav tako želijo razširiti ponudbo po spodnje Dravski dolini s ti. kolesarskimi vlaki. Želja v prihodnosti je do 12 vlakov na dan in datumsko sovpada s prihodom Stadlerjev. Kar pomeni od leta 2020 naprej. Zaenkrat se razmišlja ob sobotah dvakrat na dan. Več bo znano konec junija.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a suha »

Avstrijske vlake poganja elektrika iz sonca.

Avstrijske železnice so izpeljale pilotni projekt, ko so ob železniški progi in na nadstreških postaj postavili fotovoltaične panele. Pišejo, da bodo tako na leto pridobili 1100 megavatnih ur elektrike na zelen in poceni način, kar je enako za pokritje 200 potovanj z vlakom iz Dunaja v Salzburg. Paneli so priključeni direktno na električno vozno mrežo, kar omogočajo posebni inverterji, kateri iz enosmerne električne napetosti, ki prihaja iz fotovoltaičnih panelov, zgenerirajo frekvenco 16,7 Hz, ter seveda izmenično napetost, nato pa transformatorji spremenijo 230 voltov še v 15.000 voltov. Največja prednost sistema je, da je proizvedena elektrika porabljena takoj. Prenosnih izgub praktično ni (razen seveda pri inverterjih in transformatorju).

Vir 1: https://www.pv-magazine.de/2018/05/17/o ... tovoltaik/

Vir 2: https://blog.oebb.at/aus-sonnenkraft-wird-zugkraft/

Kar je pomembno za nas, je, da, če se Avstrijcem to splača (pišem kot laik), potem se verjetno nam še bolj. Naše železnice namreč šibajo na enosmerno napetost 3000 V DC. Odpade torej pretvarjanje iz enosmerne v izmenično električno napetost. Ni potrebno niti transformatorjev iz 230 V na 15.000 V, temveč "le" na 3.000 V (kar pa je 5x manj). Skratka manjši vložek v opremo, manjše izgube energije pri pretvarjanju, in glede na to da se elektrika proizvede neposredno ob progi so tudi manjše "voltaže" precej primerne, saj daljših prenosov ni.

Zanimivo je, da je to ena redkih, morda celo edinih prednosti vozne mreže, ki jo napaja enosmerna napetost, proti tisti, ki jo napaja izmenična napetost. Kar pa zna biti v prihodnosti ključno za logistiko, saj je od letošnjega leta naprej elektrika proizvedena fotovoltaičnih panelov že skorajda najcenejša (ob predpostavki, da se jo porabi takoj in se je ne shranjuje). Premaga jo samo elektrika proizvedena iz vetra. To je predvsem posledica izjemnega padca cen fotovoltaičnih panelov v zadnjih letih. Po mojem mnenju bi se tako prav lahko v naslednjih letih začelo dogajati, da bi železniške proge po svetu začele dobivati streho iz fotovotaičnih panelov, obešenih na bolj na gosto posejane portale, ki hkrati nosijo vozno električno mrežo.

Vir 3: http://www.businessinsider.com/solar-po ... ase-2018-5
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kot laik si preberi:
-Vetrnice so že dozorela tehnologija, sončne elektrarne tudi. Investitorjem bi se vložek vanje splačal, če bi bil ogljik bolj obdavčen.
-Ja, in bi se cena elektrike povečala. Glavna težava je v tem, da ne gre za enakovredna vira energije. Po eni strani imate s termoelektrarnami na premog in na plin najbolj fleksibilne vire, prižgeš jih kadar koli, niso odvisne od vremena. Na drugi strani imate vetrno energijo, ki je povsem odvisna od narave. Ne vem, kako bi delovalo spodbujanje neke tehnologije, ki potrebuje za sabo ravno to, kar želite ukiniti. Več ko bo vetrne energije, bo vsaj na začetku tudi več termoelektrarn, da ne bo razpada sistema. V prihodnosti, ko bomo znali pretvarjati viške vetrne energije v, denimo, vodik ali z njimi polniti črpalne elektrarne, bo to mogoče, a do takrat bo gotovo minilo še desetletje. Hranjenje proizvodnje električne energije je še na začetku inovacijske krivulje. Za masovnost pa potrebujemo še nove prebojne inovacije.
Ne tako na silo... ;) Avstrijci imajo zaprtozančni sistem na železnici, zato manjo iz te elektrarne bodo pokrili s svojimi hidroelektrarnami ali pa, če je slaba hidrologija iz premoga/plina v javnem omrežju. :P
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kar je pomembno za nas, je, da, če se Avstrijcem to splača (pišem kot laik), potem se verjetno nam še bolj. Naše železnice namreč šibajo na enosmerno napetost 3000 V DC. Odpade torej pretvarjanje iz enosmerne v izmenično električno napetost. Ni potrebno niti transformatorjev iz 230 V na 15.000 V, temveč "le" na 3.000 V (kar pa je 5x manj). Skratka manjši vložek v opremo, manjše izgube energije pri pretvarjanju, in glede na to da se elektrika proizvede neposredno ob progi so tudi manjše "voltaže" precej primerne, saj daljših prenosov ni.
Zdaj pa vesoljni javnosti razloži, kako boš transformiral enosmerno napetost. Izmenična se rabi ravno zato, ker se preprosto da transformirati eno napetos v drugi. Obstajajo sicer načini, kako dobiti 3 kV DC, ampak brez traflcev. To bi šele bil prihranek. O nizkih cenah zelene energije pa verjamejo predvsem zeleni. Če ne verjameš poglej račun za elektriko...

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4114
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a mkx »

O ja, @suha je prešprical osnove elektrotehnike oziroma ustrezen del srednješolske fizike. Če je sploh delal šolo s katerim od teh predmetov. V nasprotnem primeru bi bilo bolje, da ne piše prispevkov vsaj približno strokovne narave.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Tako...Avstrijci bodo začeli predpriprave na elektrifikacijo proge Gailtalbahn. Elektrificirali bodo med Podkloštrom (Arnoldstein) in Šmohorjem (Hermagor). Zapora proge bo trajala med 9 julijem in 11 novembrom. Poleg elektrifikacije se obeta še prenova postaj, P+R, ter nekaj avtobusnih postaj. Železniški prehodi bodo dobili ustrezno signalizacijo. Druga zapora pa se bo dogajala med 8 julijem in 14 decembrom prihodnje leto. Vložek v to progo bo 61 milijonov evrov (30 milijov več, od političnega "blebetanja"), za 6 minut krajše potovanje.

Proga med Šmohorjem in Koče-Muta (Kötschach-Mauthen), od decembra 2016, ni več v obratovanju.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a preglednik »

10 milijonov na minuto voznega časa. Dobri so, da se jim splača, na povsem lokalni progi.
preglednik
Odgovori