Čakaj... Zdaj pa tega mišmaša ki si ga napisal, realno ne razumem.Re 4/4 napisal/-a: ↑26.01.2021, 9:08
Na preiskusno vožnjo gre zato, ker se Bolgarci (po navedbah lokalnih medijev) otepajo ponudbe, ki jo je dal Siemens. Razlog se po navedbah večine dol skriva v tem, da sami želijo garniture za daljša potovanja, tri ure in več. Vendar Siemens, ki je kot referenco navedel to OeBB garnituro, temu pogoju ne ustreza. V Avstriji je ta garnitura en navadni S-Bahn. Želja (špekulacije) BDŽ-ja je bila tudi, da bi od Siemensa raje vzeli Mireo, ki pa (še menda) ni pripravljen za tujino, niti ne vem ali je možen v štiri-pet členski varianti. Za 3 kV pa sploh ne obstaja. Ostala dva ponudnika (Alstom, Stadler), imata vsaj realno referenco, vendar sta oddala dražjo ponudbo.
Ne glede kaj je Desiro ML v Avstriji, je s to opremo vsekakor več kot primeren za daljša potovanja. Saj tudi v Avstriji vozi po 3 ure in več (Salzburg - Wörgl, Lienz - Friesach)*. Zakaj torej Siemens z njim ne bi imel realne reference? To, da ga Avstrijci uporabljajo na dunajskem S-Bahnu, je kvečjemu zelo zgrešeno, ker s tolikimi sedeži in vso možno luksuz opremo notri ne sodi na primestno železnico milijonskega mesta. Vsi ostali "S-Bahni" v Avstriji pa so v resnici mreže regionalnih linij po celi deželi. Tako da je ta oznaka pravzaprav zavajajoča.
In če je katera garnitura še bolj "S-Bahnovska", je to ravno Mireo, ki se poleg tega v Nemčiji še bori s hudimi težavami. Da pa Siemens ne zna delati garnitur za 3 kV, čivkajo že vrabci na strehi - primer Slovenija, Belgija. Ampak to je za Bolgarijo irelevantno, ker imajo 25 kV.
*Belgijci ga uporabljajo celo kot Inter City. Toliko o nivoju IC in o tem, da so naši Stadlerji neprimerni za ta rang. Malo si poglejte kakšen izgleda belgijski Desiro ML, pa vam bo naš Stadler luksuz!