točno tako,ker Trenitalie nekaj dobiti je enako težko,kot da bo Helena Blagne pela brez playbackaTGV Lyria napisal/-a:To glede Flirta se že nekaj časa govori. V petek 17. naj bi zapustil Siedlce.Re 4/4 napisal/-a: Posebnih vlakov na relaciji SI-IT pa razen obstoječega ni pričakivati, ker Trenitalia noče več sodelovanja z nikomer, FUC je napol amaterski, SŽ pa premajhne za tako samostojno operacijo.
Pa še ena stvar. Moj vir pravi, da prvi Flirt pride 20.1. na Hodoš.
Med SI in IT pa bo letos kar nekaj posebnih vlakov in to celo prek mejnega prehoda Gorica - Nova Gorica. Šalo na stran, kar se rednih linij tiče, je še dobro, da je FJK izsilila od Trenitalie vsaj to povezavo, ki jo imamo.
Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Helena Blagne zelo dobro poje brez playbacka....zelo dobro.andre85 napisal/-a:točno tako,ker Trenitalie nekaj dobiti je enako težko,kot da bo Helena Blagne pela brez playbackaTGV Lyria napisal/-a:To glede Flirta se že nekaj časa govori. V petek 17. naj bi zapustil Siedlce.Re 4/4 napisal/-a: Posebnih vlakov na relaciji SI-IT pa razen obstoječega ni pričakivati, ker Trenitalia noče več sodelovanja z nikomer, FUC je napol amaterski, SŽ pa premajhne za tako samostojno operacijo.
Pa še ena stvar. Moj vir pravi, da prvi Flirt pride 20.1. na Hodoš.
Med SI in IT pa bo letos kar nekaj posebnih vlakov in to celo prek mejnega prehoda Gorica - Nova Gorica. Šalo na stran, kar se rednih linij tiče, je še dobro, da je FJK izsilila od Trenitalie vsaj to povezavo, ki jo imamo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Informacije o OBB
To glede Flirta se že nekaj časa govori. V petek 17. naj bi zapustil Siedlce.
Med SI in IT pa bo letos kar nekaj posebnih vlakov in to celo prek mejnega prehoda Gorica - Nova Gorica. Šalo na stran, kar se rednih linij tiče, je še dobro, da je FJK izsilila od Trenitalie vsaj to povezavo, ki jo imamo.[/quote] točno tako,ker Trenitalie nekaj dobiti je enako težko,kot da bo Helena Blagne pela brez playbacka[/quote]
Helena Blagne zelo dobro poje brez playbacka....zelo dobro.[/quote] cokla nekoč je res pela. Leta naredijo na glasu svoje.
Med SI in IT pa bo letos kar nekaj posebnih vlakov in to celo prek mejnega prehoda Gorica - Nova Gorica. Šalo na stran, kar se rednih linij tiče, je še dobro, da je FJK izsilila od Trenitalie vsaj to povezavo, ki jo imamo.[/quote] točno tako,ker Trenitalie nekaj dobiti je enako težko,kot da bo Helena Blagne pela brez playbacka[/quote]
Helena Blagne zelo dobro poje brez playbacka....zelo dobro.[/quote] cokla nekoč je res pela. Leta naredijo na glasu svoje.
Re: Informacije o OBB
V promo videu za Vectrona lahko vidimo da je en del tudi posnet na Jesenicah.
https://youtu.be/tK5C3h86Kz0
Lp
https://youtu.be/tK5C3h86Kz0
Lp
Re: Informacije o OBB
nejko077 napisal/-a:V promo videu za Vectrona lahko vidimo da je en del tudi posnet na Jesenicah.
https://youtu.be/tK5C3h86Kz0
Lp
In Tauernbahn ter ob Vrbskem jezeru...začetek pa iz Villach-a.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Informacije o OBB
....ki ga bo po novem možno videti tudi na potniških vlakih, izjema je trenutno RailJet. Prav tako (če že niso) jim bodo omogočili višjo začetno vlečno silo na 340 kN, kar trenutno že ponuja tudi njegov konkurent. Od letos pa lahko tudi čez Trbiž vlečejo 2200 ton težke vlake. Čez Brenner pa jim nagaja napetost na Italijanski strani, ki zna pasti tudi na 2,7 kV.nejko077 napisal/-a:...za Vectrona...
Lp
Pa še za eksperte. ÖBB bo s poletno sezono povezal München z Riminijem z dnevnim vlakom.
Re: Informacije o OBB
Je že davno povezan. EC Rimini - München vozi že kar nekaj let.Re 4/4 napisal/-a: Pa še za eksperte. ÖBB bo s poletno sezono povezal München z Riminijem z dnevnim vlakom.
Re: Informacije o OBB
Pa ga imajo. Bombardier Talent 3 v Avstriji, ki ima ustrezno programsko opremo in z obratovalnim dovoljenjem ministrstva za promet. Z včerajšnjim dnem so se začele testne vožnje na Predarlskem. Prve poiskusne vožnje s potniki pa se pričakujejo v bodoče.
Kaj pa naši? 003/004 je bil na RTA (klimatskem predoru na Dunaju na testiranju pri ekstremnih vremenskih pogojih). Te dni pa ima tekalne meritve v Spodnji Avstriji. Delujejo, kot da Stadler izvaja homologacijske teste za pridobitev dovoljenj za vožnje v Republiki Avstriji. ERMTS pa še ni implementiran.
Kaj pa naši? 003/004 je bil na RTA (klimatskem predoru na Dunaju na testiranju pri ekstremnih vremenskih pogojih). Te dni pa ima tekalne meritve v Spodnji Avstriji. Delujejo, kot da Stadler izvaja homologacijske teste za pridobitev dovoljenj za vožnje v Republiki Avstriji. ERMTS pa še ni implementiran.
Re: Informacije o OBB
Oni 1116-120 na koncu filmčka pa ... kot pri nas drezina za muzejcem
LP, Metod
Re: Informacije o OBB
V naslednjih štirih mesecih (z možnostjo podaljšanja za še dva meseca), bo mogoče v Avstriji videvati potniško garnituro Alstom Coradia iLint, ki jo poganja vodik.
Cena najema, s servisom, dobavo vodika in ustrezne črpalke je 1,87 milijona evrov. Za primerjavo, Čehi so od Nemcev kupili 12 rabljenih, skoraj 20 let stare dizlske garniture Stadler GTW, za ceno približno 750.000 evrov po garnituri.
Cena najema, s servisom, dobavo vodika in ustrezne črpalke je 1,87 milijona evrov. Za primerjavo, Čehi so od Nemcev kupili 12 rabljenih, skoraj 20 let stare dizlske garniture Stadler GTW, za ceno približno 750.000 evrov po garnituri.
Re: Informacije o OBB
V Avstriji je/bo na tirih ponovno možno videti delujočo bivšo OBB "Brennerko" 1822, ki je bila nazadnje v najemu pri Adria Transport, vendar so po zadnjem ogledu nad njo obupali, saj sta se takrat obe "njihovi" pokvarili na testni vožnji.
Skupaj z firmo Tecsol, jih je usposobil MMV-Rail Austria. V načrtu voženj ni Slovenije, je pa južna (Koroška) in zahodna Avstrija. Kako dolgo, je pa drugo vprašanje.
Skupaj z firmo Tecsol, jih je usposobil MMV-Rail Austria. V načrtu voženj ni Slovenije, je pa južna (Koroška) in zahodna Avstrija. Kako dolgo, je pa drugo vprašanje.
Re: Informacije o OBB
Predstavljena je notranjost RailJeta druge generacije. Vračajo se kupeji, no ne ravno v stari varianti...
Poleg tega, pa so včeraj v Avstriji prebili še severno cev predora pod Koralpami. Odprtje se napoveduje s koncem leta 2025. Vendar se je izkazalo da v praksi ne bo tako učinkovita, kot izgleda na papirju...S-Bahn linije na Štajerskem in Koroškem bosta pobrali lep delež kapacitet, zato se bo večina tovornih vlakov še vedno vozila po stari progi. Takt RailJeta pa bo en par na uro.
S predorom pod Brennerjem pa se težave nadaljujejo. Zaradi pritiskov po pohitritvi del, stavkajo delavci. Že pred epidemijo pa se je odprtje zamaknilo na leto 2028, trenutno pa kaže bolj na leto 2030, saj se italijanska in avstrijska stran ne moreta poenotiti niti o opremi, ki se bo vgradila v predor. Prišlo je celo tako daleč, da so morali v upravnem odboru, ki bdi nas gradnjo, zamenjati dva člana.
Poleg tega, pa so včeraj v Avstriji prebili še severno cev predora pod Koralpami. Odprtje se napoveduje s koncem leta 2025. Vendar se je izkazalo da v praksi ne bo tako učinkovita, kot izgleda na papirju...S-Bahn linije na Štajerskem in Koroškem bosta pobrali lep delež kapacitet, zato se bo večina tovornih vlakov še vedno vozila po stari progi. Takt RailJeta pa bo en par na uro.
S predorom pod Brennerjem pa se težave nadaljujejo. Zaradi pritiskov po pohitritvi del, stavkajo delavci. Že pred epidemijo pa se je odprtje zamaknilo na leto 2028, trenutno pa kaže bolj na leto 2030, saj se italijanska in avstrijska stran ne moreta poenotiti niti o opremi, ki se bo vgradila v predor. Prišlo je celo tako daleč, da so morali v upravnem odboru, ki bdi nas gradnjo, zamenjati dva člana.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Informacije o OBB
[quote="Re 4/4"]Predstavljena je notranjost RailJeta druge generacije. Vračajo se kupeji, no ne ravno v stari varianti...
quote]
Sam najbolj poštejem sedeže postavljene nasproti in vmes mizica, ki ti daje občutek, kot da si doma. Žal bo v novem Stadlerju tega samo za vzorec v prvem razredu.
quote]
Sam najbolj poštejem sedeže postavljene nasproti in vmes mizica, ki ti daje občutek, kot da si doma. Žal bo v novem Stadlerju tega samo za vzorec v prvem razredu.
preglednik
Re: Informacije o OBB
Meni so pa ravno tisti "avtobusni" obrnjeni v eno smer daleč najljubši. Ob polnem vlaku ne rabiš gledati sopotnikov v obraz, pa še največ prostora za noge imaš.preglednik napisal/-a:Sam najbolj poštejem sedeže postavljene nasproti in vmes mizica, ki ti daje občutek, kot da si doma. Žal bo v novem Stadlerju tega samo za vzorec v prvem razredu.Re 4/4 napisal/-a:Predstavljena je notranjost RailJeta druge generacije. Vračajo se kupeji, no ne ravno v stari varianti...
Lepo je videti, da bo na novem RJ za vsakega nekaj. Edino tale napol nizkopodna notranjost me živcira.
Re: Informacije o OBB
Opazeni sta ( 001 in 004) na vlaku za Celje, kraj Liezen, Prevoznik MMV-ATRe 4/4 napisal/-a:V Avstriji je/bo na tirih ponovno možno videti delujočo bivšo OBB "Brennerko" 1822, ki je bila nazadnje v najemu pri Adria Transport, vendar so po zadnjem ogledu nad njo obupali, saj sta se takrat obe "njihovi" pokvarili na testni vožnji.
Skupaj z firmo Tecsol, jih je usposobil MMV-Rail Austria. V načrtu voženj ni Slovenije, je pa južna (Koroška) in zahodna Avstrija. Kako dolgo, je pa drugo vprašanje.
LEP DAN
Igor
Igor