Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Kako teško je nekaterim sprejeti dejstvo, da se našemu vagonu kaj polomi! Le kje so nekateri pobirali napačne informacije...... Konec debate, slika pove več kot 1000 besed!
Re: Informacije o OBB
Pa kdo ve povedat kje je počila os? Je to nekaj, kar bi se moralo na pregledu odkriti, ali je površinsko nezaznavno?
LP Andraž
Re: Informacije o OBB
Ni še čisto tako. Krmilni vagon se uporablja, če je na RailJetu prisoten inštruktor, strojevodje iz Vidma in Verone pa vežbajo, ker je razlika v pristopu med krmilnim vagonom in Taurusom, še posebej pri testiranju treh varnostnih naprav in. In, ker inštruktor ni na voljo 24/7, se občasno vozi po starem. Pa kolikor vem, bo krmilni člen gledal vedno proti Dunaju, zaradi kompliciranega speljevanja iz Trbiža, kjer ni menjave napetosti. Treba bo speljati pod 3 kV, spustiti OT in ga dvigniti ko bo na 15 kV. In upati, da ne bo spet po avstrijsko. Ko se zalomi, se konkretno zalomi, potem pa se kregajo po pisarnah.maxima napisal/-a:Glede na fotogragije iz Facebooka, lahko RJ po Italiji končno vozi z krmilnim vagonom naprej
Re: Informacije o OBB
Ali ni ta način speljave v uporabi tudi v Hegyeshalomu, na meji z Madžarsko?Re 4/4 napisal/-a: Pa kolikor vem, bo krmilni člen gledal vedno proti Dunaju, zaradi kompliciranega speljevanja iz Trbiža, kjer ni menjave napetosti. Treba bo speljati pod 3 kV, spustiti OT in ga dvigniti ko bo na 15 kV. In upati, da ne bo spet po avstrijsko. Ko se zalomi, se konkretno zalomi, potem pa se kregajo po pisarnah.
Railjeti imajo sicer krmilni vagon vedno obrnjen proti vzhodu, torej v tem primeru proti Dunaju.
Re: Informacije o OBB
Hegyeshalom ima oba napetostna sistema. Verjetno so smeri postavljene zato, da se pri spenjanju dveh RJ, odjemnika na razdalji ene RJ garniture.TGV Lyria napisal/-a: Ali ni ta način speljave v uporabi tudi v Hegyeshalomu, na meji z Madžarsko?
Railjeti imajo sicer krmilni vagon vedno obrnjen proti vzhodu, torej v tem primeru proti Dunaju.
Čeprav se da videti tudi takšne stvari.
https://lh4.googleusercontent.com/-823D ... ban+1..jpg
Re: Informacije o OBB
Hočeš reči: preklop napetosti a-la Špilje? Torej RJ vedno uvozi na tir z napetostjo "naslednje" države, s spuščenim odjemnikom?Re 4/4 napisal/-a:Hegyeshalom ima oba napetostna sistema. Verjetno so smeri postavljene zato, da se pri spenjanju dveh RJ, odjemnika na razdalji ene RJ garniture.TGV Lyria napisal/-a: Ali ni ta način speljave v uporabi tudi v Hegyeshalomu, na meji z Madžarsko?
Railjeti imajo sicer krmilni vagon vedno obrnjen proti vzhodu, torej v tem primeru proti Dunaju.
Smeri so postavljene tudi zaradi pravilne orientacije vagonov (za potnike - vse garniture enako). Čeprav pri tej postavitvi mora mašina riniti garnituro v najhujši klanec v Evropi - Arlberg iz smeri Bludenza (34 promilov!).
Re: Informacije o OBB
Re 4/4 napisal/-a:Ni še čisto tako. Krmilni vagon se uporablja, če je na RailJetu prisoten inštruktor, strojevodje iz Vidma in Verone pa vežbajo, ker je razlika v pristopu med krmilnim vagonom in Taurusom, še posebej pri testiranju treh varnostnih naprav in. In, ker inštruktor ni na voljo 24/7, se občasno vozi po starem. Pa kolikor vem, bo krmilni člen gledal vedno proti Dunaju, zaradi kompliciranega speljevanja iz Trbiža, kjer ni menjave napetosti. Treba bo speljati pod 3 kV, spustiti OT in ga dvigniti ko bo na 15 kV. In upati, da ne bo spet po avstrijsko. Ko se zalomi, se konkretno zalomi, potem pa se kregajo po pisarnah.maxima napisal/-a:Glede na fotogragije iz Facebooka, lahko RJ po Italiji končno vozi z krmilnim vagonom naprej
S to menjavo sistema in vožnjo s krmilnega vagona sploh pri nizkih hitrostih je po mojem res zelo zoprno iz vidika strojevodje.... stvar se da rešit tako da bi se točno na razdalji ki bi bila točna dolžina garniture od dela vozne mreže kjer se menja napetost postavi posebne signale....seveda to za seboj potegne dopolnitve pravilnikov....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Informacije o OBB
Ni ravno tako, kot v Špilju. Tovorna postaja je na 25 kV. Potniški del pa en del 25 kV, en del pa ali 25 ali 15 kV. In lahko uvažaš in izvažaš na 15 kV. RailJet uvaža na 25 kV, na 15 kV so uvažale samo 1144 z Cityshuttle. Na Brennerju pa isti šmorn, kot Trbižu, razen par tirov na vsaki strani meje.TGV Lyria napisal/-a:
Hočeš reči: preklop napetosti a-la Špilje? Torej RJ vedno uvozi na tir z napetostjo "naslednje" države, s spuščenim odjemnikom?
Smeri so postavljene tudi zaradi pravilne orientacije vagonov (za potnike - vse garniture enako). Čeprav pri tej postavitvi mora mašina riniti garnituro v najhujši klanec v Evropi - Arlberg iz smeri Bludenza (34 promilov!).
Pa ni 34, ampak 35 promilov, v nasprtoni smeri 28 promilov. Pa najhujšni klanec na 1435 mm brez zobnikov v Evropi je 60 promilov! Govora je za navadne e-lok. Uetliberg ne upoštevam.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Informacije o OBB
In ne mi reči da po takšnih vzponih preko Arlberga poteka kakšen tovorni promet?
preglednik
Re: Informacije o OBB
Seveda vozijo. In to do 1900 ton z obveznim 240 kN potiskom.preglednik napisal/-a:In ne mi reči da po takšnih vzponih preko Arlberga poteka kakšen tovorni promet?
Tudi tisti na 60 promilov vozijo tovorne vlake. Zakaj misliš, da ima Stadler z Eurodualom že 15 naročil v Evropi.
https://www.eisenbahn-kurier.de/images/ ... ndbahn.JPG
Pa prosim brez obreganja s Koprom, ker ni to isto.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Informacije o OBB
Moral bi dodati najhujši klanec na magistralni progi. Sem pozabil na Flamsbana in podobne.Re 4/4 napisal/-a:
Ni ravno tako, kot v Špilju. Tovorna postaja je na 25 kV. Potniški del pa en del 25 kV, en del pa ali 25 ali 15 kV. In lahko uvažaš in izvažaš na 15 kV. RailJet uvaža na 25 kV, na 15 kV so uvažale samo 1144 z Cityshuttle. Na Brennerju pa isti šmorn, kot Trbižu, razen par tirov na vsaki strani meje.
Pa ni 34, ampak 35 promilov, v nasprtoni smeri 28 promilov. Pa najhujšni klanec na 1435 mm brez zobnikov v Evropi je 60 promilov! Govora je za navadne e-lok. Uetliberg ne upoštevam.
Ampak če RJ uvozi na 25 kV, mora pri izvozu proti Dunaju vseeno takoj po štartu spustiti OT...
Re: Informacije o OBB
Ne. Manevrski prostor strojevodje je veliko prijaznejši v Hegyeshalomu, kot v Trbižu. Povečini že pripelje na 25 kV in v smeri Avstrije po določenem času preklopi. V Trbižu pa je mrtvi vod na sredini perona, kar pomeni, da ima strojevodja zelo malo časa od speljave do spusta odjemnika.TGV Lyria napisal/-a:.
Ampak če RJ uvozi na 25 kV, mora pri izvozu proti Dunaju vseeno takoj po štartu spustiti OT...
Re: Informacije o OBB
Jaz bom pa malce zlobkota in povprašam zakaj ni isto 28‰ v Koper in 34 ali 35 ‰ na Arlberški progi.Tudi tisti na 60 promilov vozijo tovorne vlake. Zakaj misliš, da ima Stadler z Eurodualom že 15 naročil v Evropi.
https://www.eisenbahn-kurier.de/images/ ... ndbahn.JPG
Pa prosim brez obreganja s Koprom, ker ni to isto.