Re 4/4 napisal/-a:
S krmilnim RJ vagonom po Italiji, se bo po pričakovanjih redno začelo voziti s sredino marca. Sedaj sledi še šolanje Avstrijcev za pravilni manever na Trbiški postaji, saj se je med testnimi obdobji dogajalo, da je odjemnik prešel pod nevtralni vod, kar je privedlo do velikih zamud in celo odpovedi vlakov. Oglasil se je sindikat, ki zahteva znake, ki bodo določale točke, kjer mora strojevodja spusti odjemnik. Prav tako zahtevajo, da se ustavitev garniture prestavi,saj je trenutno premalo časa da se razvije normalna hitrost.
Poleg omenjenega je tu še "problem" varnostne naprave....
Ne morejo ostati na italijanski, ker SCMT ne pozna nemškega jezika ...
Tako sedaj za speljavo proti Avstriji uporabljajo nastavitve SŽ, po menjavi napetosti pa prešaltajo na svojo...
Re 4/4 napisal/-a:
S krmilnim RJ vagonom po Italiji, se bo po pričakovanjih redno začelo voziti s sredino marca. Sedaj sledi še šolanje Avstrijcev za pravilni manever na Trbiški postaji, saj se je med testnimi obdobji dogajalo, da je odjemnik prešel pod nevtralni vod, kar je privedlo do velikih zamud in celo odpovedi vlakov. Oglasil se je sindikat, ki zahteva znake, ki bodo določale točke, kjer mora strojevodja spusti odjemnik. Prav tako zahtevajo, da se ustavitev garniture prestavi,saj je trenutno premalo časa da se razvije normalna hitrost.
Poleg omenjenega je tu še "problem" varnostne naprave....
Ne morejo ostati na italijanski, ker SCMT ne pozna nemškega jezika ...
Tako sedaj za speljavo proti Avstriji uporabljajo nastavitve SŽ, po menjavi napetosti pa prešaltajo na svojo...
Torej bi RJ teoretično znal voziti tudi pri nas
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re 4/4 napisal/-a:
S krmilnim RJ vagonom po Italiji, se bo po pričakovanjih redno začelo voziti s sredino marca. Sedaj sledi še šolanje Avstrijcev za pravilni manever na Trbiški postaji, saj se je med testnimi obdobji dogajalo, da je odjemnik prešel pod nevtralni vod, kar je privedlo do velikih zamud in celo odpovedi vlakov. Oglasil se je sindikat, ki zahteva znake, ki bodo določale točke, kjer mora strojevodja spusti odjemnik. Prav tako zahtevajo, da se ustavitev garniture prestavi,saj je trenutno premalo časa da se razvije normalna hitrost.
Poleg omenjenega je tu še "problem" varnostne naprave....
Ne morejo ostati na italijanski, ker SCMT ne pozna nemškega jezika ...
Tako sedaj za speljavo proti Avstriji uporabljajo nastavitve SŽ, po menjavi napetosti pa prešaltajo na svojo...
teoretično da. Praktično pa moramo vedeževalca vprašati
ÖBB naročil še zadnjih 24 komadov Desiro ML, končno število izdelanih bo 189.
Poleg tega bodo iz okvirne pogodbe do 200 Vectronov naročili 61 komadov. 33 bo imelo isti paket kot obstoječi. Torej A D I HU CZ PL SK HR SLO, 28 pa A D B NL paket. Če nisem se zmotil pri računanju, jih bodo imeli 100 komadov.
In še ena špekulativna. RJ 76/77 z novim voznim redom postane RJ 256/257, kar zaupanja vredni viri v Avstriji že razumejo, da bo RailJet z novim vozim redom prišel v Maribor (številka vlaka ustreza starim EC iz Maribora za Dunaj) Sicer ne z decembrom, ampak verjetno poletjem 2020.
Pa še mali OT, ICE je izdahnil sredi predora iz Berlina v München. @andre85 veš kaj več?
Jutri popoldne, ko se pojavim na šiht bom vedel več. No je pa bila moja zelo dobra prijateljica na tem vlaku v vlogi stevardese a je nisem hotel moriti, je delovala zelo jezno prej na WhatsAppu
Re 4/4 napisal/-a:ÖBB naročil še zadnjih 24 komadov Desiro ML, končno število izdelanih bo 189.
Poleg tega bodo iz okvirne pogodbe do 200 Vectronov naročili 61 komadov. 33 bo imelo isti paket kot obstoječi. Torej A D I HU CZ PL SK HR SLO, 28 pa A D B NL paket. Če nisem se zmotil pri računanju, jih bodo imeli 100 komadov.
In še ena špekulativna. RJ 76/77 z novim voznim redom postane RJ 256/257, kar zaupanja vredni viri v Avstriji že razumejo, da bo RailJet z novim vozim redom prišel v Maribor (številka vlaka ustreza starim EC iz Maribora za Dunaj) Sicer ne z decembrom, ampak verjetno poletjem 2020.
Pa še mali OT, ICE je izdahnil sredi predora iz Berlina v München. @andre85 veš kaj več?
Miro izreče marsikaj...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Re 4/4 napisal/-a:ÖBB naročil še zadnjih 24 komadov Desiro ML, končno število izdelanih bo 189.
Poleg tega bodo iz okvirne pogodbe do 200 Vectronov naročili 61 komadov. 33 bo imelo isti paket kot obstoječi. Torej A D I HU CZ PL SK HR SLO, 28 pa A D B NL paket. Če nisem se zmotil pri računanju, jih bodo imeli 100 komadov.
In še ena špekulativna. RJ 76/77 z novim voznim redom postane RJ 256/257, kar zaupanja vredni viri v Avstriji že razumejo, da bo RailJet z novim vozim redom prišel v Maribor (številka vlaka ustreza starim EC iz Maribora za Dunaj) Sicer ne z decembrom, ampak verjetno poletjem 2020.
Pa še mali OT, ICE je izdahnil sredi predora iz Berlina v München. @andre85 veš kaj več?
odgovor je točen,..
Iz Mb 6:20, 10:20, 18:20 in 20:20 iz mb za Dunaju , prihod v MB 9:35 , 11:36, 19:38, 21:35 iz Dunajem....
EC 105/104 iz Gdynia za Dunaju je novo podaljše za Gradec .. tudi NJ 456/457 novo iz Gradec za Berlin in Varšavi (prej Dunaju )
Re 4/4 napisal/-a:ÖBB naročil še zadnjih 24 komadov Desiro ML, končno število izdelanih bo 189.
Poleg tega bodo iz okvirne pogodbe do 200 Vectronov naročili 61 komadov. 33 bo imelo isti paket kot obstoječi. Torej A D I HU CZ PL SK HR SLO, 28 pa A D B NL paket. Če nisem se zmotil pri računanju, jih bodo imeli 100 komadov.
In še ena špekulativna. RJ 76/77 z novim voznim redom postane RJ 256/257, kar zaupanja vredni viri v Avstriji že razumejo, da bo RailJet z novim vozim redom prišel v Maribor (številka vlaka ustreza starim EC iz Maribora za Dunaj) Sicer ne z decembrom, ampak verjetno poletjem 2020.
Pa še mali OT, ICE je izdahnil sredi predora iz Berlina v München. @andre85 veš kaj več?
odgovor je točen,..
Iz Mb 6:20, 10:20, 18:20 in 20:20 iz mb za Dunaju , prihod v MB 9:35 , 11:36, 19:38, 21:35 iz Dunajem....
lp
Daj Miro prosim te ne nakladaj 4x RJ iz MB plus,da še bi nočil v MB ta bo dobra, zdaj pa še samo napovej RJX za MB ter LJ
Vem. Poznam njegov profil na avstrijskem forumu. Saj piše iste sanje. Ampak sprememba številke je potrjena s strani drugih. Tako da v ozadju se nekaj dogaja. Ostalo okoli 104/105 in pa 456/457 in 4x RJ za Slovenijo pa res ne drži, tako kot piše.
Vem. Poznam njegov profil na avstrijskem forumu. Saj piše iste sanje. Ampak sprememba številke je potrjena s strani drugih. Tako da v ozadju se nekaj dogaja. Ostalo okoli 104/105 in pa 456/457 in 4x RJ za Slovenijo pa res ne drži, tako kot piše.
Bi potem Avstrijci angažirali Cobro,da bi v MB varovala nočenje RJ-ta. Vem kako panični so bili je začel voziti g Zurich. Saj v Münchenu so jim nedolgo nazaj tudi dva pografitirali
andre85 napisal/-a:
Bi potem Avstrijci angažirali Cobro,da bi v MB varovala nočenje RJ-ta. Vem kako panični so bili je začel voziti g Zurich. Saj v Münchenu so jim nedolgo nazaj tudi dva pografitirali
Zagotovo so taljani največji packoni v širši regiji.....tale vozi in prenoči v Benetkah:
andre85 napisal/-a:
Bi potem Avstrijci angažirali Cobro,da bi v MB varovala nočenje RJ-ta. Vem kako panični so bili je začel voziti g Zurich. Saj v Münchenu so jim nedolgo nazaj tudi dva pografitirali
Zagotovo so taljani največji packoni v širši regiji.....tale vozi in prenoči v Benetkah:
Kaže, da bo lahko projekt Westbahn šel k vragu in bo razglasil insolventnost. Ni naključje, da tako DB, kot OBB iščeta v istem času rabljene Dosto garniture za 200 km/h. Edini, ki ustrezajo vsem merilom so Stadlerji Westbahna, ki je do sedaj samo enkrat zaključil s črnimi številkami in očitno sedaj dva njegova konkurenta pritiskata nanj...