Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
ajs1
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 05.12.2012, 16:23

Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a ajs1 »

Zdravo, sem nov na forumu, pa me zanima če bi mi lahko kdo od vas kaj več povedal o avstrijskem podjetju OBB, npr. kakšen je njihov položaj na trgu, kakor sem gledal to v Avstriji ni monopol, kot pri nam, ali se motim? Kaj so morda njihove prednosti, omejitve, morda posebnosti, ipd. Vsakršne informacije bi bile dobrodošle, potrebujem namreč pomoč pri izdelavi nekega seminarja in mi manjka nekaj podatkov. Lahko pa konec koncov tudi o kakem drugem evropskem železniškem podjetju?

LP
Uporabniški avatar
Tapetar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.10.2013, 18:03
Kraj: Maribor & Ptuj

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Tapetar »

Vprašanje za tiste, ki se več vozite z OBB, ali pa dobro poznate:
Kupil sem karto na avtomatu na vst. postaji in izbral "24 Stunden- Karte". Stala je dvakratnik enosmerne, zato sklepam, da je to po domače "povratna vozovnica", saj je avtomat ne ponuja. Ponuja še daljša obdobja- tedenska, pa še je bilo na izbiro... vendar nisem preverjal cene.
Torej, je to neke vrste "vinjetni sistem" vozovnic in bi se teoretično iz postaje A do B in nazaj vozil, kolikor bi hotel :?:
Na vlaku S5 v eni uri vožnje ni bilo pregledov kart, tudi nazaj, ne, sprevodnik je po zvočniku samo javljal zamudo.

Sem pa med vožnjo na vratih opazil napis, da je vstop dovoljen samo z veljavno vozovnico in se mi je zdelo hecno. Kasneje pa še na steni plakat in če sem si pravilno raztolmačil, na nekaterih vlakih ne preverjajo kart sproti, vendar pa če pride kontrola in če nimaš ustrezne- plačaš, da se kadi. Prib. 60 eur če plačaš takoj in prib. 90, če ne. Ponovno, kot na AC.
Imam prav ali se motim? :wink:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a cokla »

Tapetar napisal/-a:Vprašanje za tiste, ki se več vozite z OBB, ali pa dobro poznate:
Kupil sem karto na avtomatu na vst. postaji in izbral "24 Stunden- Karte". Stala je dvakratnik enosmerne, zato sklepam, da je to po domače "povratna vozovnica", saj je avtomat ne ponuja. Ponuja še daljša obdobja- tedenska, pa še je bilo na izbiro... vendar nisem preverjal cene.
Torej, je to neke vrste "vinjetni sistem" vozovnic in bi se teoretično iz postaje A do B in nazaj vozil, kolikor bi hotel :?:
Na vlaku S5 v eni uri vožnje ni bilo pregledov kart, tudi nazaj, ne, sprevodnik je po zvočniku samo javljal zamudo.

Sem pa med vožnjo na vratih opazil napis, da je vstop dovoljen samo z veljavno vozovnico in se mi je zdelo hecno. Kasneje pa še na steni plakat in če sem si pravilno raztolmačil, na nekaterih vlakih ne preverjajo kart sproti, vendar pa če pride kontrola in če nimaš ustrezne- plačaš, da se kadi. Prib. 60 eur če plačaš takoj in prib. 90, če ne. Ponovno, kot na AC.
Imam prav ali se motim? :wink:
Prav imaš. Na lokalnih vlakih ni klasičnih sprevodnikov. So le občasne kontrole.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Mičo »

cokla napisal/-a:
Tapetar napisal/-a:Vprašanje za tiste, ki se več vozite z OBB, ali pa dobro poznate:
Kupil sem karto na avtomatu na vst. postaji in izbral "24 Stunden- Karte". Stala je dvakratnik enosmerne, zato sklepam, da je to po domače "povratna vozovnica", saj je avtomat ne ponuja. Ponuja še daljša obdobja- tedenska, pa še je bilo na izbiro... vendar nisem preverjal cene.
Torej, je to neke vrste "vinjetni sistem" vozovnic in bi se teoretično iz postaje A do B in nazaj vozil, kolikor bi hotel :?:
Na vlaku S5 v eni uri vožnje ni bilo pregledov kart, tudi nazaj, ne, sprevodnik je po zvočniku samo javljal zamudo.

Sem pa med vožnjo na vratih opazil napis, da je vstop dovoljen samo z veljavno vozovnico in se mi je zdelo hecno. Kasneje pa še na steni plakat in če sem si pravilno raztolmačil, na nekaterih vlakih ne preverjajo kart sproti, vendar pa če pride kontrola in če nimaš ustrezne- plačaš, da se kadi. Prib. 60 eur če plačaš takoj in prib. 90, če ne. Ponovno, kot na AC.
Imam prav ali se motim? :wink:
Prav imaš. Na lokalnih vlakih ni klasičnih sprevodnikov. So le občasne kontrole.
Podoben sistem imajo ali pa so imeli tudi na zagrebških tramvajih.
Uporabniški avatar
STIB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 445
Pridružen: 18.04.2006, 11:57
Kraj: Zagreb, HR

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a STIB »

Mičo napisal/-a:Podoben sistem imajo ali pa so imeli tudi na zagrebških tramvajih.
Imamo ga še :-)
lp iz Zagreba
ZDRU
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a trocken »

Danes berem v Delu, kako se je podražil cestni predor Karavanke. Tam eden izmed uporabnikov tudi ugotavlja, da je javni prevoz do Beljaka slab, oziroma prilagojen samo mednarodnim potnikomo proti in iz Balkana, medtem ko je za našo dnevno migracijo neuporaben. Pa me zanima, če kdo iz naše strani kdaj apelira na avstrijce, da bi recimo uvedli dve - urni takt njihovega S-Bahna do Jesenic. Smešno je namreč, da sedaj vozi samo do Podrožce (Rosenbach) in to na eno uro, naprej pa nobenega oz. samo zjutraj ob pol sedmih gre iz Jesenic.
To bi bilo verjetno kar konkurenčno cestnemu prevozu (ali obstajajo kakšne mesečne karte za vlak v mednarodnem prometu ?), poleg dnevnih migrantov, katerih je vedno več, pa bi ga lahko uporabljali tudi turisti (kolesrji in ostali). Mislim, da je žogica tu na naši strani, saj se mi zdijo Avstrjici bolj prilagodljivi za take pobude kot npr. Italijani. Če samo pomislim, recimo na dveurni takt iz Maribora, ki so ga uvedli pred dvema letoma, pa iz naše strani očitno ni bilo interesa...Vendar mislim, da bi bilo iz Jesenic bolje, saj predstavlja predor Karavanke kar občutno finančno obremenitev za dnevne vozače.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tujega nočemo - svojega ne damo :mrgreen:
preglednik
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

ajs1 napisal/-a:Zdravo, sem nov na forumu, pa me zanima če bi mi lahko kdo od vas kaj več povedal o avstrijskem podjetju OBB, npr. kakšen je njihov položaj na trgu, kakor sem gledal to v Avstriji ni monopol, kot pri nam, ali se motim? Kaj so morda njihove prednosti, omejitve, morda posebnosti, ipd. Vsakršne informacije bi bile dobrodošle, potrebujem namreč pomoč pri izdelavi nekega seminarja in mi manjka nekaj podatkov. Lahko pa konec koncov tudi o kakem drugem evropskem železniškem podjetju?

LP
Tudi pri nam ni nobenega monopola.Potniški promet lahko prevzame kdor hoče.Samo je taka zlata jama,da se ga vsi bojijo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a desiro »

trocken napisal/-a:Danes berem v Delu, kako se je podražil cestni predor Karavanke. Tam eden izmed uporabnikov tudi ugotavlja, da je javni prevoz do Beljaka slab, oziroma prilagojen samo mednarodnim potnikomo proti in iz Balkana, medtem ko je za našo dnevno migracijo neuporaben. Pa me zanima, če kdo iz naše strani kdaj apelira na avstrijce, da bi recimo uvedli dve - urni takt njihovega S-Bahna do Jesenic. Smešno je namreč, da sedaj vozi samo do Podrožce (Rosenbach) in to na eno uro, naprej pa nobenega oz. samo zjutraj ob pol sedmih gre iz Jesenic.
To bi bilo verjetno kar konkurenčno cestnemu prevozu (ali obstajajo kakšne mesečne karte za vlak v mednarodnem prometu ?), poleg dnevnih migrantov, katerih je vedno več, pa bi ga lahko uporabljali tudi turisti (kolesrji in ostali). Mislim, da je žogica tu na naši strani, saj se mi zdijo Avstrjici bolj prilagodljivi za take pobude kot npr. Italijani. Če samo pomislim, recimo na dveurni takt iz Maribora, ki so ga uvedli pred dvema letoma, pa iz naše strani očitno ni bilo interesa...Vendar mislim, da bi bilo iz Jesenic bolje, saj predstavlja predor Karavanke kar občutno finančno obremenitev za dnevne vozače.
Po mojem bi bilo nek taktni promet nesmiselno uvajat, lahko pa bi podaljšali kak vlak ali dva v konicah morda poleti tudi zvečer. Taktni promet bi za seboj potegnil še oviranje tovornega prometa, saj se potniški vlak v tunelu ne sme srečati s tovornim. :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Po mojem bi bilo nek taktni promet nesmiselno uvajat, lahko pa bi podaljšali kak vlak ali dva v konicah morda poleti tudi zvečer. Taktni promet bi za seboj potegnil še oviranje tovornega prometa, saj se potniški vlak v tunelu ne sme srečati s tovornim.
Ja in neki silni tovorni promet poteka preko Jesenic. Glede na tako razmišljanje bi bilo najbolj pametno zapreti tunel za ves promet, pa se ne bo noben vlak oviral.

LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a: Ja in neki silni tovorni promet poteka preko Jesenic. Glede na tako razmišljanje bi bilo najbolj pametno zapreti tunel za ves promet, pa se ne bo noben vlak oviral.

LPL
Mejduš....spet se strinjam z @ljubiteljem. Povezava bi morala biti tudi na lokalni ravni....ne pa le z mednarodnimi vlaki.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

[-X evropski prevozniki morajo imeti odprta in prosta vrata.Vam bo Trojka in Komisija žugala.Kak lokalni promet,ste šli v kukuruz? Daj razmišljajte globalno v duhu koorporacij.Joj,joj popuščate dragi moji neoliberalisti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a holding »

Ljubitelj napisal/-a:
Po mojem bi bilo nek taktni promet nesmiselno uvajat, lahko pa bi podaljšali kak vlak ali dva v konicah morda poleti tudi zvečer. Taktni promet bi za seboj potegnil še oviranje tovornega prometa, saj se potniški vlak v tunelu ne sme srečati s tovornim.
Ja in neki silni tovorni promet poteka preko Jesenic. Glede na tako razmišljanje bi bilo najbolj pametno zapreti tunel za ves promet, pa se ne bo noben vlak oviral.

LPL
...sam' nekaj dejstev.. :evil: ..:
..-lokalni potniški promet se v Evropi organizira po regijah, npr. v Avstriji "Salzburger lokalbahn", "Kärnten lokalbahn", itd, itd....
..-da, potniški vlak se v "Karavankah" ne sme srečati s tovornim vlakom, saj je trdnost kalote že rahlo do pretežno vprašljiva (sosedje že skoraj dvajset let zahtevajo sanacijo)... :( ...zato bi npr. trije pari lokalcev pobrali kar lep interval (cca dve uri)...
..-ja, @ljubitelj, ni neki silni tovorni promet, le kakih 35 - 45 tovornih v 24-ih urah..
..-sanacija (posledično zapore) naj bi se začela čimprej...lahko pa že prej kak zug klecne....

...in zakaj bi se potem "Kärnten lokalbahn" gural na Jesenice... :?: ...
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Dve uri se mi zdi veliko, a ni 10min za Jesenice-Podrožca?
Pa čez dan, kadar je prilika da bi naredil kakšno sliko, ponavadi ni skoraj nobenega vlaka.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a holding »

...Js-Rn 18 minut (predor: SŽ odsek v max 50 km/h, ÖBB odsek 80 km/h)...
Odgovori