Informacije o OBB
Informacije o OBB
Zdravo, sem nov na forumu, pa me zanima če bi mi lahko kdo od vas kaj več povedal o avstrijskem podjetju OBB, npr. kakšen je njihov položaj na trgu, kakor sem gledal to v Avstriji ni monopol, kot pri nam, ali se motim? Kaj so morda njihove prednosti, omejitve, morda posebnosti, ipd. Vsakršne informacije bi bile dobrodošle, potrebujem namreč pomoč pri izdelavi nekega seminarja in mi manjka nekaj podatkov. Lahko pa konec koncov tudi o kakem drugem evropskem železniškem podjetju?
LP
LP
Re: Informacije o OBB
Vprašanje za tiste, ki se več vozite z OBB, ali pa dobro poznate:
Kupil sem karto na avtomatu na vst. postaji in izbral "24 Stunden- Karte". Stala je dvakratnik enosmerne, zato sklepam, da je to po domače "povratna vozovnica", saj je avtomat ne ponuja. Ponuja še daljša obdobja- tedenska, pa še je bilo na izbiro... vendar nisem preverjal cene.
Torej, je to neke vrste "vinjetni sistem" vozovnic in bi se teoretično iz postaje A do B in nazaj vozil, kolikor bi hotel
Na vlaku S5 v eni uri vožnje ni bilo pregledov kart, tudi nazaj, ne, sprevodnik je po zvočniku samo javljal zamudo.
Sem pa med vožnjo na vratih opazil napis, da je vstop dovoljen samo z veljavno vozovnico in se mi je zdelo hecno. Kasneje pa še na steni plakat in če sem si pravilno raztolmačil, na nekaterih vlakih ne preverjajo kart sproti, vendar pa če pride kontrola in če nimaš ustrezne- plačaš, da se kadi. Prib. 60 eur če plačaš takoj in prib. 90, če ne. Ponovno, kot na AC.
Imam prav ali se motim?
Kupil sem karto na avtomatu na vst. postaji in izbral "24 Stunden- Karte". Stala je dvakratnik enosmerne, zato sklepam, da je to po domače "povratna vozovnica", saj je avtomat ne ponuja. Ponuja še daljša obdobja- tedenska, pa še je bilo na izbiro... vendar nisem preverjal cene.
Torej, je to neke vrste "vinjetni sistem" vozovnic in bi se teoretično iz postaje A do B in nazaj vozil, kolikor bi hotel
Na vlaku S5 v eni uri vožnje ni bilo pregledov kart, tudi nazaj, ne, sprevodnik je po zvočniku samo javljal zamudo.
Sem pa med vožnjo na vratih opazil napis, da je vstop dovoljen samo z veljavno vozovnico in se mi je zdelo hecno. Kasneje pa še na steni plakat in če sem si pravilno raztolmačil, na nekaterih vlakih ne preverjajo kart sproti, vendar pa če pride kontrola in če nimaš ustrezne- plačaš, da se kadi. Prib. 60 eur če plačaš takoj in prib. 90, če ne. Ponovno, kot na AC.
Imam prav ali se motim?
Re: Informacije o OBB
Prav imaš. Na lokalnih vlakih ni klasičnih sprevodnikov. So le občasne kontrole.Tapetar napisal/-a:Vprašanje za tiste, ki se več vozite z OBB, ali pa dobro poznate:
Kupil sem karto na avtomatu na vst. postaji in izbral "24 Stunden- Karte". Stala je dvakratnik enosmerne, zato sklepam, da je to po domače "povratna vozovnica", saj je avtomat ne ponuja. Ponuja še daljša obdobja- tedenska, pa še je bilo na izbiro... vendar nisem preverjal cene.
Torej, je to neke vrste "vinjetni sistem" vozovnic in bi se teoretično iz postaje A do B in nazaj vozil, kolikor bi hotel
Na vlaku S5 v eni uri vožnje ni bilo pregledov kart, tudi nazaj, ne, sprevodnik je po zvočniku samo javljal zamudo.
Sem pa med vožnjo na vratih opazil napis, da je vstop dovoljen samo z veljavno vozovnico in se mi je zdelo hecno. Kasneje pa še na steni plakat in če sem si pravilno raztolmačil, na nekaterih vlakih ne preverjajo kart sproti, vendar pa če pride kontrola in če nimaš ustrezne- plačaš, da se kadi. Prib. 60 eur če plačaš takoj in prib. 90, če ne. Ponovno, kot na AC.
Imam prav ali se motim?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Informacije o OBB
Podoben sistem imajo ali pa so imeli tudi na zagrebških tramvajih.cokla napisal/-a:Prav imaš. Na lokalnih vlakih ni klasičnih sprevodnikov. So le občasne kontrole.Tapetar napisal/-a:Vprašanje za tiste, ki se več vozite z OBB, ali pa dobro poznate:
Kupil sem karto na avtomatu na vst. postaji in izbral "24 Stunden- Karte". Stala je dvakratnik enosmerne, zato sklepam, da je to po domače "povratna vozovnica", saj je avtomat ne ponuja. Ponuja še daljša obdobja- tedenska, pa še je bilo na izbiro... vendar nisem preverjal cene.
Torej, je to neke vrste "vinjetni sistem" vozovnic in bi se teoretično iz postaje A do B in nazaj vozil, kolikor bi hotel
Na vlaku S5 v eni uri vožnje ni bilo pregledov kart, tudi nazaj, ne, sprevodnik je po zvočniku samo javljal zamudo.
Sem pa med vožnjo na vratih opazil napis, da je vstop dovoljen samo z veljavno vozovnico in se mi je zdelo hecno. Kasneje pa še na steni plakat in če sem si pravilno raztolmačil, na nekaterih vlakih ne preverjajo kart sproti, vendar pa če pride kontrola in če nimaš ustrezne- plačaš, da se kadi. Prib. 60 eur če plačaš takoj in prib. 90, če ne. Ponovno, kot na AC.
Imam prav ali se motim?
Re: Informacije o OBB
Imamo ga šeMičo napisal/-a:Podoben sistem imajo ali pa so imeli tudi na zagrebških tramvajih.
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
Re: Informacije o OBB
Danes berem v Delu, kako se je podražil cestni predor Karavanke. Tam eden izmed uporabnikov tudi ugotavlja, da je javni prevoz do Beljaka slab, oziroma prilagojen samo mednarodnim potnikomo proti in iz Balkana, medtem ko je za našo dnevno migracijo neuporaben. Pa me zanima, če kdo iz naše strani kdaj apelira na avstrijce, da bi recimo uvedli dve - urni takt njihovega S-Bahna do Jesenic. Smešno je namreč, da sedaj vozi samo do Podrožce (Rosenbach) in to na eno uro, naprej pa nobenega oz. samo zjutraj ob pol sedmih gre iz Jesenic.
To bi bilo verjetno kar konkurenčno cestnemu prevozu (ali obstajajo kakšne mesečne karte za vlak v mednarodnem prometu ?), poleg dnevnih migrantov, katerih je vedno več, pa bi ga lahko uporabljali tudi turisti (kolesrji in ostali). Mislim, da je žogica tu na naši strani, saj se mi zdijo Avstrjici bolj prilagodljivi za take pobude kot npr. Italijani. Če samo pomislim, recimo na dveurni takt iz Maribora, ki so ga uvedli pred dvema letoma, pa iz naše strani očitno ni bilo interesa...Vendar mislim, da bi bilo iz Jesenic bolje, saj predstavlja predor Karavanke kar občutno finančno obremenitev za dnevne vozače.
To bi bilo verjetno kar konkurenčno cestnemu prevozu (ali obstajajo kakšne mesečne karte za vlak v mednarodnem prometu ?), poleg dnevnih migrantov, katerih je vedno več, pa bi ga lahko uporabljali tudi turisti (kolesrji in ostali). Mislim, da je žogica tu na naši strani, saj se mi zdijo Avstrjici bolj prilagodljivi za take pobude kot npr. Italijani. Če samo pomislim, recimo na dveurni takt iz Maribora, ki so ga uvedli pred dvema letoma, pa iz naše strani očitno ni bilo interesa...Vendar mislim, da bi bilo iz Jesenic bolje, saj predstavlja predor Karavanke kar občutno finančno obremenitev za dnevne vozače.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Informacije o OBB
Tudi pri nam ni nobenega monopola.Potniški promet lahko prevzame kdor hoče.Samo je taka zlata jama,da se ga vsi bojijo.ajs1 napisal/-a:Zdravo, sem nov na forumu, pa me zanima če bi mi lahko kdo od vas kaj več povedal o avstrijskem podjetju OBB, npr. kakšen je njihov položaj na trgu, kakor sem gledal to v Avstriji ni monopol, kot pri nam, ali se motim? Kaj so morda njihove prednosti, omejitve, morda posebnosti, ipd. Vsakršne informacije bi bile dobrodošle, potrebujem namreč pomoč pri izdelavi nekega seminarja in mi manjka nekaj podatkov. Lahko pa konec koncov tudi o kakem drugem evropskem železniškem podjetju?
LP
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Informacije o OBB
Po mojem bi bilo nek taktni promet nesmiselno uvajat, lahko pa bi podaljšali kak vlak ali dva v konicah morda poleti tudi zvečer. Taktni promet bi za seboj potegnil še oviranje tovornega prometa, saj se potniški vlak v tunelu ne sme srečati s tovornim.trocken napisal/-a:Danes berem v Delu, kako se je podražil cestni predor Karavanke. Tam eden izmed uporabnikov tudi ugotavlja, da je javni prevoz do Beljaka slab, oziroma prilagojen samo mednarodnim potnikomo proti in iz Balkana, medtem ko je za našo dnevno migracijo neuporaben. Pa me zanima, če kdo iz naše strani kdaj apelira na avstrijce, da bi recimo uvedli dve - urni takt njihovega S-Bahna do Jesenic. Smešno je namreč, da sedaj vozi samo do Podrožce (Rosenbach) in to na eno uro, naprej pa nobenega oz. samo zjutraj ob pol sedmih gre iz Jesenic.
To bi bilo verjetno kar konkurenčno cestnemu prevozu (ali obstajajo kakšne mesečne karte za vlak v mednarodnem prometu ?), poleg dnevnih migrantov, katerih je vedno več, pa bi ga lahko uporabljali tudi turisti (kolesrji in ostali). Mislim, da je žogica tu na naši strani, saj se mi zdijo Avstrjici bolj prilagodljivi za take pobude kot npr. Italijani. Če samo pomislim, recimo na dveurni takt iz Maribora, ki so ga uvedli pred dvema letoma, pa iz naše strani očitno ni bilo interesa...Vendar mislim, da bi bilo iz Jesenic bolje, saj predstavlja predor Karavanke kar občutno finančno obremenitev za dnevne vozače.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Informacije o OBB
Ja in neki silni tovorni promet poteka preko Jesenic. Glede na tako razmišljanje bi bilo najbolj pametno zapreti tunel za ves promet, pa se ne bo noben vlak oviral.Po mojem bi bilo nek taktni promet nesmiselno uvajat, lahko pa bi podaljšali kak vlak ali dva v konicah morda poleti tudi zvečer. Taktni promet bi za seboj potegnil še oviranje tovornega prometa, saj se potniški vlak v tunelu ne sme srečati s tovornim.
LPL
Re: Informacije o OBB
Mejduš....spet se strinjam z @ljubiteljem. Povezava bi morala biti tudi na lokalni ravni....ne pa le z mednarodnimi vlaki.Ljubitelj napisal/-a: Ja in neki silni tovorni promet poteka preko Jesenic. Glede na tako razmišljanje bi bilo najbolj pametno zapreti tunel za ves promet, pa se ne bo noben vlak oviral.
LPL
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Informacije o OBB
evropski prevozniki morajo imeti odprta in prosta vrata.Vam bo Trojka in Komisija žugala.Kak lokalni promet,ste šli v kukuruz? Daj razmišljajte globalno v duhu koorporacij.Joj,joj popuščate dragi moji neoliberalisti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Informacije o OBB
...sam' nekaj dejstev.. ..:Ljubitelj napisal/-a:Ja in neki silni tovorni promet poteka preko Jesenic. Glede na tako razmišljanje bi bilo najbolj pametno zapreti tunel za ves promet, pa se ne bo noben vlak oviral.Po mojem bi bilo nek taktni promet nesmiselno uvajat, lahko pa bi podaljšali kak vlak ali dva v konicah morda poleti tudi zvečer. Taktni promet bi za seboj potegnil še oviranje tovornega prometa, saj se potniški vlak v tunelu ne sme srečati s tovornim.
LPL
..-lokalni potniški promet se v Evropi organizira po regijah, npr. v Avstriji "Salzburger lokalbahn", "Kärnten lokalbahn", itd, itd....
..-da, potniški vlak se v "Karavankah" ne sme srečati s tovornim vlakom, saj je trdnost kalote že rahlo do pretežno vprašljiva (sosedje že skoraj dvajset let zahtevajo sanacijo)... ...zato bi npr. trije pari lokalcev pobrali kar lep interval (cca dve uri)...
..-ja, @ljubitelj, ni neki silni tovorni promet, le kakih 35 - 45 tovornih v 24-ih urah..
..-sanacija (posledično zapore) naj bi se začela čimprej...lahko pa že prej kak zug klecne....
...in zakaj bi se potem "Kärnten lokalbahn" gural na Jesenice... ...
Re: Informacije o OBB
Dve uri se mi zdi veliko, a ni 10min za Jesenice-Podrožca?
Pa čez dan, kadar je prilika da bi naredil kakšno sliko, ponavadi ni skoraj nobenega vlaka.
Pa čez dan, kadar je prilika da bi naredil kakšno sliko, ponavadi ni skoraj nobenega vlaka.
Re: Informacije o OBB
...Js-Rn 18 minut (predor: SŽ odsek v max 50 km/h, ÖBB odsek 80 km/h)...