Stran 10 od 15

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 10.07.2017, 18:34
Napisal/-a desiro
holding napisal/-a:..očitno najprej turitično najmočnejše zvezne dežele..... :D ...potem ostali...
...kam pa potem z njihovimi dizel desiroji.... :idea: ....južno ali vzhodno..... :?: ...


Mislim da bodo desiroje kar obdržali, saj imajo Lep delež prog katere niso elektrificirane in na njih vozijo še starejši motorniki, najbrž bodo šli desiroji tja.
Čeprav priznam da se diesel desiroja na SŽ nebi branil, sploh tega OBBjevega ki je malenkost novejši letnik.

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 10.07.2017, 20:50
Napisal/-a Re 4/4
desiro napisal/-a:
Mislim da bodo desiroje kar obdržali, saj imajo Lep delež prog katere niso elektrificirane in na njih vozijo še starejši motorniki, najbrž bodo šli desiroji tja.



No ja... Tukaj piše malo drugače.

http://m.railjournal.com/index.php/euro ... -dmus.html

Kolikor pa vem, pa je odprt razpis za nove DMU. Prav tako se bodo elektrificirale še proge v Zgornji Avstriji, tudi proti Bratislavi...

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 11.07.2017, 9:35
Napisal/-a TGV Lyria
K sreči smo se zaščitili pred sumljivimi nakupi Siemensovega sranja z izbiro prenosa moči, Desiroji imajo namreč mehanski prenos z avtomatskim menjalnikom.
Kar pa se novih vagonov tiče: zakaj ne enostavno izdelati novejših vagonov po standardu UIC-Z (kot jih recimo izdelujejo Poljaki), ki bi imeli vsa RIC dovoljenja in bi lahko vozili povsod, namesto eksperimentiranja z nekimi nizkopodnimi vstopi in podobnim?

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 11.07.2017, 10:27
Napisal/-a Ljubitelj
Kar pa se novih vagonov tiče: zakaj ne enostavno izdelati novejših vagonov po standardu UIC-Z (kot jih recimo izdelujejo Poljaki), ki bi imeli vsa RIC dovoljenja in bi lahko vozili povsod, namesto eksperimentiranja z nekimi nizkopodnimi vstopi in podobnim?


Od kdaj pa je razpis za vagone?

LPL

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 11.07.2017, 11:52
Napisal/-a TGV Lyria
Ljubitelj napisal/-a:
Kar pa se novih vagonov tiče: zakaj ne enostavno izdelati novejših vagonov po standardu UIC-Z (kot jih recimo izdelujejo Poljaki), ki bi imeli vsa RIC dovoljenja in bi lahko vozili povsod, namesto eksperimentiranja z nekimi nizkopodnimi vstopi in podobnim?


Od kdaj pa je razpis za vagone?

LPL


Od lani. Ampak kaj ima to veze?

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 11.07.2017, 13:29
Napisal/-a desiro
TGV Lyria napisal/-a:K sreči smo se zaščitili pred sumljivimi nakupi Siemensovega sranja z izbiro prenosa moči, Desiroji imajo namreč mehanski prenos z avtomatskim menjalnikom.


Saj v temu razpisu DMU Siemens nebi mogli nabavit, namreč gre za dvo členske garniture, mi pa imamo razpisan pogoj 3 členski DMU

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 17.09.2017, 8:10
Napisal/-a Re 4/4
Zanimiva zgodba prihaja iz Gradiščanskega.

Dežela Gradiščansko je od OeBB netz odkupila 28,5 km dolgo (tovorno) progo Friedberg-Oberwart (Pinkatalbahn). V naslednjem koraku se sedaj začenjajo pogovori z Madžarsko o oživitvi promet na relaciji Oberwart - Szombathely s pomočjo EU skladov. Potniški promet zaenkrat ni predviden.

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 26.09.2017, 17:13
Napisal/-a Ljubitelj
Junija drugo leto se obeta prva proga s samovozečimi vlaki v Avstriji, https://kurier.at/wirtschaft/burgenland ... 88.432.728. Pri nas se pa še karte na avtomatu ne da kupiti, kaj šele preko interneta.

LPL

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 26.09.2017, 20:17
Napisal/-a trocken
V nam bližnji Brescii imajo samovozeč metro, ki veliko poti opravi tudi izven podzemlja. Ravno tako je v Milanu samovozeča linija metroja št.5. To v svetu očitno postaja normalnost.

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 27.09.2017, 7:33
Napisal/-a Matevz96
Železnica je najbolj enostavna za avtomatizacijo pa jo nekako vse druge vrste transporta prehitevajo...

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 27.09.2017, 7:56
Napisal/-a Ljubitelj
Železnica je najbolj enostavna za avtomatizacijo pa jo nekako vse druge vrste transporta prehitevajo...


Železnica je res najidealnejša za avtomatizacijo, gre za prepost 1-dimenzionalni primer upravljanja in vsaj na metrjoih se ponuja že precej avtonomnih sistemov v zadnjih nekaj desetletjih. Avto je že 2-dimenzionalni problem, letala pa 3-dimenzionalni problem, kar pomenu ustrezno bolj kompleksna za upravljanje.

Sicer pa katere vrste komercialnega transporta so brez upravljalcev in prehitevajo železnico, če štejemo metroje med železnico. Letala so dokaj avtomatizirana, pa nihče niti ne poskuša uveljaviti brezpilotna komercialna letala, ladje vozijo z avtopilotom, tam kjer ni "težavnih" razmer, toda še vedno je nekdo na komandnem mostu, v "težkih" razmerah pa potrebujejo še dodatnega poznavalca, pilot se mu reče. Avtonomni avtomobili bodo pa še rabili kar precej časa za široko komercialno uporabo, kljub obetavnim poskusom. Preprosto vprašanje, ali bi šel na pot z letalom brez pilota, ali z avtobusom brez šoferja?

LPL

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 27.09.2017, 14:53
Napisal/-a Matevz96
Ljubitelj napisal/-a:
Železnica je najbolj enostavna za avtomatizacijo pa jo nekako vse druge vrste transporta prehitevajo...


Železnica je res najidealnejša za avtomatizacijo, gre za prepost 1-dimenzionalni primer upravljanja in vsaj na metrjoih se ponuja že precej avtonomnih sistemov v zadnjih nekaj desetletjih. Avto je že 2-dimenzionalni problem, letala pa 3-dimenzionalni problem, kar pomenu ustrezno bolj kompleksna za upravljanje.

Sicer pa katere vrste komercialnega transporta so brez upravljalcev in prehitevajo železnico, če štejemo metroje med železnico. Letala so dokaj avtomatizirana, pa nihče niti ne poskuša uveljaviti brezpilotna komercialna letala, ladje vozijo z avtopilotom, tam kjer ni "težavnih" razmer, toda še vedno je nekdo na komandnem mostu, v "težkih" razmerah pa potrebujejo še dodatnega poznavalca, pilot se mu reče. Avtonomni avtomobili bodo pa še rabili kar precej časa za široko komercialno uporabo, kljub obetavnim poskusom. Preprosto vprašanje, ali bi šel na pot z letalom brez pilota, ali z avtobusom brez šoferja?

LPL


Letala so že sposobna leteti sama (tudi vzlet in pristanek), piloti so predvsem za boljše počutje potnikov in izredne razmere ker, je letalo najbolj občutljivo na napake (hudič takoj dol pade :D ), pri ladjah je težava v prometu po pristaniščih, avtomobil pa je sploh svoja zgodba bolj zahtevnega transporta za avtomatizacijo pač ni, nikoli ne moreš predvideti vseh dogodkov na cestah ker je vedno možnost, da prileti otrok izza ovinka.

Potem pa je tu naša draga železnica, kjer NI izrednih dogodkov, ki jih računalnik ne more premagati človek pa bi jih lahko, pot je vedno prosta rabiš samo en dober sistem nadzora pogonskih osi in je vse narejeno, premikalka pa seveda zaenkrat ostanejo neavtomatske.

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 27.09.2017, 16:40
Napisal/-a Ljubitelj
Potem pa je tu naša draga železnica, kjer NI izrednih dogodkov, ki jih računalnik ne more premagati človek pa bi jih lahko, pot je vedno prosta rabiš samo en dober sistem nadzora pogonskih osi in je vse narejeno, premikalka pa seveda zaenkrat ostanejo neavtomatske.


In vendar so na železnici že dolgo prisotni avtomatizirani metroji, vse od leta 1967., glej https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_a ... ay_systems. V naši sosešćini pa se pripravljajo na avtomatizacijo nove proge podzemske proge U5 na Dunaju, https://www.wien.gv.at/english/transpor ... rains.html, IRG je pred dnevi poročal o razpisu za nakup vlakov ustreznih sposobnosti in kot rečeno testne proge na Gradiščanskem.

LPL

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 03.11.2017, 9:13
Napisal/-a Re 4/4

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 03.11.2017, 19:06
Napisal/-a cokla


Tole pa ni Cittyjet...je le navadni diesel Desiro.