Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 07.09.2018, 14:49
dva 1014.010 + 1014.016 oba je Heizhaus Straßhof za železniške muzej ..
ostalo lokomotiva 1014 je mogoče bo razrezi
lp
ostalo lokomotiva 1014 je mogoče bo razrezi
lp
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
To ni res. Vseh 16 komadov je bilo prodanih k Zeller Transporttechnik GmbH (ZTT) na Avstrijsko Štajersko in jih bo poskušal usposobiti čim več za tovorne vlake. ZTT že ima izkušnje z starimi lokomotivami, natančneje z 2143.009 in 1010.015. 1014 007 in 018 sta v najboljšem stanju, ena je očitno ostala v Romuniji, originalna (prototip) pa ni nikoli šla v Romunijo, ampak je za njo izginila vsaka sled že v Avstriji.RitterVonGhega napisal/-a:dva 1014.010 + 1014.016 oba je Heizhaus Straßhof za železniške muzej ..
ostalo lokomotiva 1014 je mogoče bo razrezi
lp
Torej danes pride OeBB Vectron 001 na homologacijo v Slovenijo in se vrača domov v sredo.Montag fährt 1293 001 nach Js und sollte erst am 21.11. retour kommen, vermutlich gehts um die SLO Zulassung
Update. Vectroni po Avstriji ne vozijo zaradi bizarnega vzroka. Sedež ni ustezen. Zato lahko trenutno tisti, ki nimajo zamenjanega, vozijo samo kot "slave" sprega z 1x16.Re 4/4 napisal/-a:.
V Italijo pa po trenutnih podatki začnejo voziti jutri 011, 012, 013. Vendar jih bodo v Beljaku zamenjali. Baje še niso dokončno homologirani za Avstrijo.
Kaj pa je tako spornega glede sedeža? Drugi vectroni pa lahko vozijo po Avstriji..Re 4/4 napisal/-a:Update. Vectroni po Avstriji ne vozijo zaradi bizarnega vzroka. Sedež ni ustezen. Zato lahko trenutno tisti, ki nimajo zamenjanega, vozijo samo kot "slave" sprega z 1x16.Re 4/4 napisal/-a:.
V Italijo pa po trenutnih podatki začnejo voziti jutri 011, 012, 013. Vendar jih bodo v Beljaku zamenjali. Baje še niso dokončno homologirani za Avstrijo.
So pa začeli voziti v Italijo. Do sobote Benetke-Trbiž, ampak se lahko vse kadarkoli odpove. In še info za RCCS. Ko pridobijo dovoljenje za Slovenijo, bodo zamenjali najete RTS 1216.
Jim ne odgovarja. Ergonimija sedeža ni ustrezna. Na splošno pa je Vectron cenen crap...če je še vleka dokaj na nivoju 189 in 1216 serije, pa ima iz vidika načrtovanja nedopustne napake. Kabina že ustreza najnovejšim standardom in, če priletiš iz 40 let stare lokomtive prvič na Vectrona, minuse spregledaš. Če pa si vajen digitalk pa večina ni zadovoljna... Ni okna, manevriranje je oteženo, osnovni sedež cenen, položaj strojevodje, teža, hrup...Ampak, ker nima konkurence na liberaliziranem trgu so vse napake logične, ker se ni potrebno truditi za stranke z vrhunskim modelom. Enostavno nimaš druge izbire pri nakupu. Možno je še dobiti Bombardier Traxx 2 MS in pa Traxx 3 MS, ampak Traxx 2 MS je omejen na nekaj držav. Za Traxx 3 pa postopki tečejo (pre)počasi.nejko077 napisal/-a:
Kaj pa je tako spornega glede sedeža? Drugi vectroni pa lahko vozijo po Avstriji..
Če pa se kakšen drugi proizvajalec vmeša, ga Siemensov lobi hitro potopi. Primer: Škoda 109E a.k.a. Emil Zatopek.Re 4/4 napisal/-a:Jim ne odgovarja. Ergonimija sedeža ni ustrezna. Na splošno pa je Vectron cenen crap...če je še vleka dokaj na nivoju 189 in 1216 serije, pa ima iz vidika načrtovanja nedopustne napake. Kabina že ustreza najnovejšim standardom in, če priletiš iz 40 let stare lokomtive prvič na Vectrona, minuse spregledaš. Če pa si vajen digitalk pa večina ni zadovoljna... Ni okna, manevriranje je oteženo, osnovni sedež cenen, položaj strojevodje, teža, hrup...Ampak, ker nima konkurence na liberaliziranem trgu so vse napake logične, ker se ni potrebno truditi za stranke z vrhunskim modelom. Enostavno nimaš druge izbire pri nakupu. Možno je še dobiti Bombardier Traxx 2 MS in pa Traxx 3 MS, ampak Traxx 2 MS je omejen na nekaj držav. Za Traxx 3 pa postopki tečejo (pre)počasi.nejko077 napisal/-a:
Kaj pa je tako spornega glede sedeža? Drugi vectroni pa lahko vozijo po Avstriji..
....danes popoldne pa je na Js v štucu 9..... ...čakal na povratek v ÖBB....Re 4/4 napisal/-a:Torej danes pride OeBB Vectron 001 na homologacijo v Slovenijo in se vrača domov v sredo.Montag fährt 1293 001 nach Js und sollte erst am 21.11. retour kommen, vermutlich gehts um die SLO Zulassung
Ne vem kaj za hudiča rabi homologacijo, če pa jih že cel kup tri leta vozi po Sloveniji.Mogoče pa, ker ima drugo serijsko številko in mu to tako spremeni vlečne karakteristike.holding napisal/-a:....danes popoldne pa je na Js v štucu 9..... ...čakal na povratek v ÖBB....Re 4/4 napisal/-a:Torej danes pride OeBB Vectron 001 na homologacijo v Slovenijo in se vrača domov v sredo.Montag fährt 1293 001 nach Js und sollte erst am 21.11. retour kommen, vermutlich gehts um die SLO Zulassung
Mogoče pa morajo homologirati "ne-ergonomske" sedeže? To se pogojno lahko naredi tudi tako, da "inšpektor" 7 ur sedi na sedežu med tem, ko je lokomotiva parkirana v štucu? Saj, kje pa drugje ergonomija pride do izraza toliko, kot med dremežem?1216-001 napisal/-a:Ne vem kaj za hudiča rabi homologacijo, če pa jih že cel kup tri leta vozi po Sloveniji.Mogoče pa, ker ima drugo serijsko številko in mu to tako spremeni vlečne karakteristike.holding napisal/-a:....danes popoldne pa je na Js v štucu 9..... ...čakal na povratek v ÖBB....Re 4/4 napisal/-a: Torej danes pride OeBB Vectron 001 na homologacijo v Slovenijo in se vrača domov v sredo.
Pa so vsi Vectroni enaki, oziroma ali nima ta malenkost drugačne podstavne vozičke? Tiste, kjer je mogoča nadgradnja na 200 km/h. Ker me to spomni na BR 152, ki ne sme v Avstrijo zaradi prevelike sile pri vleki na tirnico, ker ni po UIC standardu, ampak še po DIN. Ali gre po proncipu kateri paket je vgrajen? Ker me čudi, da v času čakanja na odobritev v Italiji (čeprav so že odpravili tehnične težave) niso bili uporabljeni drugod. Ok, delno je kriv sedež, samo da se vozijo po Avstriji samo kot strojna iz/v Linz ali testna vožnja, pa mi ne gre v glavo. Ali pa gre vse tukaj samo za štempl AŽP, da je lok ustrezna. Za vsak slučaj pa je Siemens že postavil mobilni garancijski kontejner v Beljaku, če bo kaj narobe, enako kot takrat z 1x16.1216-001 napisal/-a:
Ne vem kaj za hudiča rabi homologacijo, če pa jih že cel kup tri leta vozi po Sloveniji.Mogoče pa, ker ima drugo serijsko številko in mu to tako spremeni vlečne karakteristike.