Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2856
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 24.11.2018, 8:49

V ponedeljek znova pride 001 na Jesenice. Pričakuje se zaključek postopka in s tem dovoljenje za vožnjo po JŽI.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1382
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 24.11.2018, 14:03

Na vsa ta natolcevanja okrog Škode bom odgovoril samo s tem videom:

Povezava na video

Takole je šel Vectron po riti k maši že prvi dan vožnje za češke železnice na EC med Prago in Berlinom. Ampak o tem se ne sme govoriti, saj je Siemens. Važno, da je Škoda "zanič" (po nemških merilih seveda) in se jo bo zato vračalo tovarni. Kdo stoji za tem, se je bolj vredno vprašati.
@Re4/4, lepo si napisal "uradno" zgodbico, a se je vendarle vredno vprašati po ozadju. Zakaj npr. Škoda ni dobila dovoljenja za DB za vožnjo 200 km/h, dokler se Čehi niso odločili za najem Vectronov, potem pa so ji čudežno - ko je bilo že prepozno - vendarle dali dovoljenje? Problem naj bi bile "vibracije med vožnjo po mostu prek Labe v Dresdnu", kjer sploh ne vozi 200 km/h? Se pravi kar nek izmišljen argument, in noben me ne prepriča da za odločitvijo DB ni stal Siemensov lobi, ki je s tem poskusil onemogočati konkurenco. Sploh, ker ima Škoda nekatere tehnične rešitve, ki se jih je Siemens očitno bal. Zato jih je raje razglasil za "zastarele" in "neuporabne". Ker pač moderno je to, kar je po nemških merilih. Kaj pa bodo neki "drugorazredni" Slovani znali delati lokomotive, saj niso "višji ljudje" kot oni...
Tudi to se je lepo vprašati, kdo stoji za odločitvijo da se Škode vrne proizvajalcu. Kolikor vem so brez večjih težav obratovale v Linz, Budimpešto in na Slovaško. Okvare? Zgornji video lepo pokaže, da Vectron tudi ni imun nanje, kakor tudi ne kakšna druga lokomotiva. Je morda Siemens podtaknil svoje lobiste v vodstvo ČD? Kajti namesto Škode bodo ČD znova najemale - Siemensove Vectrone!

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2856
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 24.11.2018, 16:03

Eh @TGV Lyria. :D Sej okvaro doživi vsaka lok. Razlika pa je, koliko kilometrov prevozi med servisoma, oziroma na vsake koliko kilometrov se pojavi napaka. Tudi RegioJet je že odpovedoval vlak, ker je imel Vectron softwarske težave in nič se ni skrivalo. So mediji lepo poročali. Kar se tiče ČD 380 v Nemčiji...Če vozi v Avstrijo, to ne pomeni, da lahko kar tako v Nemčijo, ker fizika je eno, predpisi in standardi pa drugo.
Lahko pa vprašaš kakšnega Čeha, kako mirno gleda ob njeni končni ceni. Kar pa se tiče "vzhodnjakov". Sedaj imajo priložnost z BR 102 in BR 633, da se izkažejo. Romunske Leme pa že lepo vlečejo 3000 ton na Švedskem. Prej ko se sprijazneš, da je ČD 380 enak kot SŽ 312, lažje bo.
Če se mora koga bati Siemens je to Newag z Griffinom in zverjo Dragon 2 ET 25, ki ima lahko 8,4 MW moči in možnih 750 kW last-mile z 1500 litrskim tankom. Stadlerjev Dual pa je tako iz drugega planeta.
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a bugear » 02.12.2018, 22:58

Tudi to se je lepo vprašati, kdo stoji za odločitvijo da se Škode vrne proizvajalcu.

Politika. Trenutni lastnik Škode je tudi lastnik novega dobavljalca cestninenja. (ČD so kasneje objavile, da to ni mogoče.)
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2255
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 14.12.2018, 20:26

Nekdanja JŽ 664-053/HŽ 2062-050 v novi podobi. Obnova lokomotive za potrebe ÖBB Rail Cargo Carrier: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... /?p=605584
Aljaž
andre85
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 15.12.2018, 23:33

TGV Lyria napisal/-a:Na vsa ta natolcevanja okrog Škode bom odgovoril samo s tem videom:

Povezava na video

Takole je šel Vectron po riti k maši že prvi dan vožnje za češke železnice na EC med Prago in Berlinom. Ampak o tem se ne sme govoriti, saj je Siemens. Važno, da je Škoda "zanič" (po nemških merilih seveda) in se jo bo zato vračalo tovarni. Kdo stoji za tem, se je bolj vredno vprašati.
@Re4/4, lepo si napisal "uradno" zgodbico, a se je vendarle vredno vprašati po ozadju. Zakaj npr. Škoda ni dobila dovoljenja za DB za vožnjo 200 km/h, dokler se Čehi niso odločili za najem Vectronov, potem pa so ji čudežno - ko je bilo že prepozno - vendarle dali dovoljenje? Problem naj bi bile "vibracije med vožnjo po mostu prek Labe v Dresdnu", kjer sploh ne vozi 200 km/h? Se pravi kar nek izmišljen argument, in noben me ne prepriča da za odločitvijo DB ni stal Siemensov lobi, ki je s tem poskusil onemogočati konkurenco. Sploh, ker ima Škoda nekatere tehnične rešitve, ki se jih je Siemens očitno bal. Zato jih je raje razglasil za "zastarele" in "neuporabne". Ker pač moderno je to, kar je po nemških merilih. Kaj pa bodo neki "drugorazredni" Slovani znali delati lokomotive, saj niso "višji ljudje" kot oni...
Tudi to se je lepo vprašati, kdo stoji za odločitvijo da se Škode vrne proizvajalcu. Kolikor vem so brez večjih težav obratovale v Linz, Budimpešto in na Slovaško. Okvare? Zgornji video lepo pokaže, da Vectron tudi ni imun nanje, kakor tudi ne kakšna druga lokomotiva. Je morda Siemens podtaknil svoje lobiste v vodstvo ČD? Kajti namesto Škode bodo ČD znova najemale - Siemensove Vectrone!


Bravo podpišem. Dovolj dolgo sem delal na DB da mi je več ali manj vse jasno. To kar pa počne DB na München Freimann pa tvoje besede glede izdelovalca štedilnikov potrjuje
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2856
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.01.2019, 18:10

Tako. Avstrijci so naredili osnutek voznega reda po odprtju Koralp, tam nekje po letu 2025 in velja samo za OeBB, brez privatnikov.

Ja...Emona in Croatia se poslavljata, pravzaprav se ukine celoten IC in EC promet preko Špilja, ostaja pa regio promet. Vse povezave se bodo izvedle preko Jesenic. Iz Prage do Beljaka bo dvourni takt, iz Dunaja urni, ter se dnevno poveže z Ljubljano s povezavo v Beljaku s petimi IC/EC/MV vlaki, predvideno z obstoječimi, ki gredo preko Jesenic. Avstrijci trenutno ne predvidevajo nikakršne direktne RailJet povezave z Ljubljano v bodoče, vse pa bo odvisno, ali bodo SŽ sposobne plačati RailJet 2.0 garnituro. To je ta ta nova garnitura, ki šele pride.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3314
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a mkx » 04.01.2019, 19:01

Re 4/4 napisal/-a:... Avstrijci trenutno ne predvidevajo nikakršne direktne RailJet povezave z Ljubljano v bodoče ...


Ni važno, kaj predvidevajo Avstrijci. Važno je, kaj bo splaniral RitterVonGhega :mrgreen:
LP, Metod
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1181
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 04.01.2019, 21:52

Re 4/4 napisal/-a:Tako. Avstrijci so naredili osnutek voznega reda po odprtju Koralp, tam nekje po letu 2025 in velja samo za OeBB, brez privatnikov.

Ja...Emona in Croatia se poslavljata, pravzaprav se ukine celoten IC in EC promet preko Špilja, ostaja pa regio promet. Vse povezave se bodo izvedle preko Jesenic. Iz Prage do Beljaka bo dvourni takt, iz Dunaja urni, ter se dnevno poveže z Ljubljano s povezavo v Beljaku s petimi IC/EC/MV vlaki, predvideno z obstoječimi, ki gredo preko Jesenic. Avstrijci trenutno ne predvidevajo nikakršne direktne RailJet povezave z Ljubljano v bodoče, vse pa bo odvisno, ali bodo SŽ sposobne plačati RailJet 2.0 garnituro. To je ta ta nova garnitura, ki šele pride.


EC 158/159 + 150/151 še vozi do december 2020 leta, potem zadnji .....

Railjet OBB in ČD bo pride v Mariboru, samo zaposleni delavec za OeBB v MB , pa ne SŽ na žalosten,.....

cca 2021 leta bo manj promet vlak SŽ , več privat za primestni vlak v MB,LJ,...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
andre85
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 05.01.2019, 2:31

RitterVonGhega napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Tako. Avstrijci so naredili osnutek voznega reda po odprtju Koralp, tam nekje po letu 2025 in velja samo za OeBB, brez privatnikov.

Ja...Emona in Croatia se poslavljata, pravzaprav se ukine celoten IC in EC promet preko Špilja, ostaja pa regio promet. Vse povezave se bodo izvedle preko Jesenic. Iz Prage do Beljaka bo dvourni takt, iz Dunaja urni, ter se dnevno poveže z Ljubljano s povezavo v Beljaku s petimi IC/EC/MV vlaki, predvideno z obstoječimi, ki gredo preko Jesenic. Avstrijci trenutno ne predvidevajo nikakršne direktne RailJet povezave z Ljubljano v bodoče, vse pa bo odvisno, ali bodo SŽ sposobne plačati RailJet 2.0 garnituro. To je ta ta nova garnitura, ki šele pride.


EC 158/159 + 150/151 še vozi do december 2020 leta, potem zadnji .....

Railjet OBB in ČD bo pride v Mariboru, samo zaposleni delavec za OeBB v MB , pa ne SŽ na žalosten,.....

cca 2021 leta bo manj promet vlak SŽ , več privat za primestni vlak v MB,LJ,...

Sanja svinja o koruzi
andre85
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 05.01.2019, 15:38

Maribor ne bo nikoli in nikdar videl Railjeta
tauruss
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 29.01.2011, 18:15

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a tauruss » 05.01.2019, 20:27

Lepo pozdravljeni!

Mogoče se ve, kako bodo imeli avstrijci po letu 2025 izvedene povezave med Gradcem in Salzburgom, ter naprej do Munchna? Ali bodo potekale preko Beljaka ali pa mimo Schladminga? Kako bo to vplivalo na vlake med Ljubljano in Munchnom? Kaj se bo zgodilo z vlaki Graz-Insbruck/Zurich; bodo ostali, kot so sedaj, ali pa bodo vozili preko Beljaka?
Ali obstajajo kakšne ideje, da bi naprimer vozile Slovenske železnice S-Bahn Maribor-Graz z novimi garniturami, to pa bi se konpenziralo z izmenjavo Railjet garnitur?

Se opravičujem, če je bilo to že kje zapisano,

Lepo pozdravljeni!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2856
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.01.2019, 22:16

Dvourni takt RailJet. Dunaj - Gradec - Beljak - Salzburg - (München) Na relaciji Dunaj-Beljak urni.
Dvourni takt regio Gradec- Bruck/M. – Selzthal – Bischofshofen – Saalfelden / Dvourni takt Saalfelden – Bischofshofen – Salzburg.
Dvourni takt regio Graz – Leoben – Selzthal – Linz / Urni takt RailJet (Dunaj) - Linz - Salzburg

Edina sprememba za Gradec, ki je nakazana je ta, da se nočni vlak Zürich-Gradec/Zagreb predvidoma ne bi več rezal v Schwarzachu, kot se to počne danes, ampak v Beljaku. Kaj to pomeni za uro odhoda 414/415 ni znano. Za vlake Ljubljana - München je prezgodaj karkoli govoriti. Znano je samo, da bo na relaciji Beljak - Jesenice - (Ljubljana - možno naprej) 5 parov na dan. Edina dnevna povezava Gradec - Zürcih Transalpin 163/164 zaenkrat nima spremembe.

Kar se tiče kompenzacij je pa stvar dogovora.
andre85
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 06.01.2019, 0:51

Re 4/4 napisal/-a:Dvourni takt RailJet. Dunaj - Gradec - Beljak - Salzburg - (München) Na relaciji Dunaj-Beljak urni.
Dvourni takt regio Gradec- Bruck/M. – Selzthal – Bischofshofen – Saalfelden / Dvourni takt Saalfelden – Bischofshofen – Salzburg.
Dvourni takt regio Graz – Leoben – Selzthal – Linz / Urni takt RailJet (Dunaj) - Linz - Salzburg

Edina sprememba za Gradec, ki je nakazana je ta, da se nočni vlak Zürich-Gradec/Zagreb predvidoma ne bi več rezal v Schwarzachu, kot se to počne danes, ampak v Beljaku. Kaj to pomeni za uro odhoda 414/415 ni znano. Za vlake Ljubljana - München je prezgodaj karkoli govoriti. Znano je samo, da bo na relaciji Beljak - Jesenice - (Ljubljana - možno naprej) 5 parov na dan. Edina dnevna povezava Gradec - Zürcih Transalpin 163/164 zaenkrat nima spremembe.

Kar se tiče kompenzacij je pa stvar dogovora.
Torej Jesenice Villach 5 parov kot je sedaj.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1382
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 06.01.2019, 7:38

A ni malo prezgodaj delati zaključke na podlagi nekega okvirnega plana za 6 let naprej, ki verjetno sploh ni usklajen z drugimi železniškimi upravami, kar se tiče mednarodnega prometa?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov