Stran 17 od 17

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 06.01.2019, 8:33
Napisal/-a trocken
andre85 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Dvourni takt RailJet. Dunaj - Gradec - Beljak - Salzburg - (München) Na relaciji Dunaj-Beljak urni.
Dvourni takt regio Gradec- Bruck/M. – Selzthal – Bischofshofen – Saalfelden / Dvourni takt Saalfelden – Bischofshofen – Salzburg.
Dvourni takt regio Graz – Leoben – Selzthal – Linz / Urni takt RailJet (Dunaj) - Linz - Salzburg

Edina sprememba za Gradec, ki je nakazana je ta, da se nočni vlak Zürich-Gradec/Zagreb predvidoma ne bi več rezal v Schwarzachu, kot se to počne danes, ampak v Beljaku. Kaj to pomeni za uro odhoda 414/415 ni znano. Za vlake Ljubljana - München je prezgodaj karkoli govoriti. Znano je samo, da bo na relaciji Beljak - Jesenice - (Ljubljana - možno naprej) 5 parov na dan. Edina dnevna povezava Gradec - Zürcih Transalpin 163/164 zaenkrat nima spremembe.

Kar se tiče kompenzacij je pa stvar dogovora.
Torej Jesenice Villach 5 parov kot je sedaj.


Kot imam jaz informacije, bo letos med Beljakom (imamo lepo slovensko ime za to mesto) in Jesenicami vozilo vsaj ob vikendih poleti veliko več kot pet parov vlakov.

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 07.01.2019, 22:17
Napisal/-a andre85
Die Österreichischen Bundesbahnen (ÖBB) stärken weiter ihren Nachtzugverkehr und haben bei Siemens neue Schlaf- und Liegewagen für die Nightjet bestellt. Die Produktion der 13 siebenteiligen Nightjet-Züge startet bereits im April 2019, bis Ende 2022 sollen dann alle bestellten Einheiten im Einsatz sein. Die Nachtzüge bestehen dabei jeweils aus drei Liegewagen, zwei Schlafwagen sowie zwei Sitzwagen. Torej hiter prevod Oebb je naročil nove vagone za nightjet. Ti bodo zdaj 7delni z več privatne sfere

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 07.01.2019, 22:20
Napisal/-a andre85
Daneben verbessern die Österreichischen Bundesbahnen ebenfalls ihre Railjet für den Tagesverkehr. Acht Railjets hat das Unternehmen diesbezüglich bei Siemens bestellt, die nach der Auslieferung bis 2022 vor allem die Eurocity von München nach Italien ersetzen sollen. Naročili pa so še 8 Railjet garnitur, ki bodo zamenjale mednarodne vlake med Münchenom in Italijo. Aja pa Railjetx bo dobil svojo barvno kombinacijo

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 08.01.2019, 20:43
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:A ni malo prezgodaj delati zaključke na podlagi nekega okvirnega plana za 6 let naprej, ki verjetno sploh ni usklajen z drugimi železniškimi upravami, kar se tiče mednarodnega prometa?


Ne gre za usklajevanja. Takti v Avstriji so podvrženi sofinanciranju vlakovnih kilometrov. In, ker se meja med S, Regio in FV z odprtjem Koralp močno spremeni, je potrebno spremeniti finančni model in ga mora potrditi ustrezno ministrstvo. Kar se pa tiče potem druguh železniške uprav, se pa bodo morale prilagoditi temu taktu. :roll: Dolgoročna želja je Varšava-Milano. :roll:

andre85 napisal/-a:Naročili pa so še 8 Railjet garnitur, ki bodo zamenjale mednarodne vlake med Münchenom in Italijo. Aja pa Railjetx bo dobil svojo barvno kombinacijo



Slika

Slika

Avtor obeh slik je @AvD iz avstrijskega foruma.


http://umap.openstreetmap.fr/de/map/bet ... 719/13.343

Na avstrijskem forumu se je nekdo lepo potrudil in sestavil zemljevid vodenja postaj na območju ÖBB infra. Obstaja 5 vrst vodenja postajah, kar je razvido iz barv. In sicer:
Zelena: Promet se vodi iz dispečerskega centra. V Avstriji jih je 5. In sicer v Innsbrucku, Salzburgu, Linzu, Dunaju in Beljaku* + glavni center na Dunaju.
Rdeča: Lokalno zasedena postaja
Rumena: Daljinsko upravljanje po določbah o signalih in obratovalnih navodilih ZSB 1/I
Vijolična: Daljinsko upravljanje po določbah o signalih in obratovalnih navodilih ZSB 1/II (poenostavljeno)
Rjava: Kotrolni center za nadzor vlakov po določbah o signalih in obratovalnih navodilih ZSB 5
Če ve kdo bolj v detajle, lahko opiše. @holdnig?

Klik na balon, doda informacije o posamezni postaji, s klikom na "plast" pod plusom in minusom lahko odstraniš določene postaje

* Znotraj Beljaškega centra vodenja (Betriebsführungszentrale (BFZ)Villach) se pokriva tudi Avstrijska Štajerska. Semmering pa se vodi iz Dunaja. :D

Če pa koga res zanima, kaj vse je v BFZ Beljak:

2 Produktionsvorbereiter
1 Betriebskoordinator
1 Notfallkoordinator
1 Dispo Steiermark Süd

Zuglenkbereich Kärnten:
1 Zuglenker
1 Produktionsvorbereiter adhoc
9 Fdl Stellbereich (Kt, Kt Verschub, Vb Ost, Vb West, 2x Vb Verstärker, Stt, Stt Verstärker)

Zuglenkbereich Steiermark Nord
1 Zuglenker
1 Produktionsvorbereiter adhoc

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 09.01.2019, 18:38
Napisal/-a Florjan
Avstrijski železničarji ne skrbijo le za potnike temveč tudi za živali v teh nemogočih snežnih razmerah.
https://www.vol.at/oebb-mitarbeiter-ret ... en/6055187

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 09.01.2019, 18:39
Napisal/-a andre85

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 15.01.2019, 21:40
Napisal/-a andre85
Na Siemensovi spletni strani so fotke testiranja vectrona z Railjet garnituro

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 16.01.2019, 11:47
Napisal/-a Re 4/4
andre85 napisal/-a:Na Siemensovi spletni strani so fotke testiranja vectrona z Railjet garnituro


Misliš te?

https://www.siemens.com/press/pool/de/p ... 300dpi.jpg

To so meli testiranje vseh mogočih zadev Vectrona v Velimu z dvema OeBB Railjet garniturama. Čeprav se ob spodnjem citatu* sprašuješ, kaj so sploh delali?

Was mich am meisten wundert ist, daß sich Siemens wundert was die eigenen Loks eigentlich so machen und was nicht


Kar mi je najbolj čudno je to, da se Siemens čudi, kaj njegove lokomotive pravzaprav počnejo in kaj ne.

*Citat je iz foruma o debati, da je za nesrečo na Brennerju 2017, kjer je tandem "letel" v dolino z 126 km/h brez zavornega učinka, kriva napaka na WTB krmiljenju med lokomotivama.

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 16.01.2019, 12:27
Napisal/-a andre85
Siemens še sam ne ve kaj dela. Zdaj jih jezi,da kartelni urad ne dovoli spajanje z alstonom