Stran 19 od 38
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 18.02.2019, 10:02
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a:
Jaz bom pa malce zlobkota in povprašam zakaj ni isto 28‰ v Koper in 34 ali 35 ‰ na Arlberški progi.
35‰, sem preveril pri uradnih virih. Zakaj? Kategorija proge. Isti šmorn, kot čez lužo. 50 promilov imajo američani na stranskih, na glavnih ne presega 30, pa še tu večinoma začrtajo na 22 promilov. Zakaj? Ker se lomi dobiček/stroški. Ali več tovora in s tem več lokomotiv, ki večina potem dela v prazno. Ali manj tovora, manj lokomotiv, pa tudi dobiček manjši. Bruto teža pa je tako določena s kategorizacijo proge. Evo zato je tam 22 meja na glavnih koridorjih.
In drugič. Tisti vlak, ki sem ga dal kot vzorčen primer zavisi od vagonov. Sem ti povedal 150 kN, če je samo en dvosoni vagon na celem vlaku. S tako silo ne moreš čes Arlberg s tem vlakom, ker je hitrost 80 km/h. Če so vsi vsaj štiri osni (in so naloženi) pa lahko porivajo z 240 kN. In ta vlak je isti tvegan manever, kot speljevanje iz Trbiža, ki sem ga zgoraj navedel. Avstrijci gredo vedno na zaupanje in do meje, pač nima se kaj zgodit. Zato pa imajo toliko nesreč. Računska fizika že zdrži. Vendar narava še vedno doda svoje spremenljivke, ki se v teoriji ne upoštevajo.
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 20.02.2019, 8:39
Napisal/-a Re 4/4
https://mobil.krone.at/1866792
Spet
Včeraj je v gornji Avstriji prišlo do nesreče CityJet garniture. Slike so v linku.
To je že 3 resna nesreča v Avstriji v mesecu dni. Poleg te, še iztirjenje Croatie na Dunaju in oplaženje vagona in lokomotive, prav tako na Dunaju. Prejšnji teden pa še v Špitalu iztirjenje vagona, ki je pripeljal iz Trsta
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 20.02.2019, 19:16
Napisal/-a mkx
Ali je bila tukaj ena izmed onih "tramvajskih" kretnic za vožnjo v rezanje?
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 20.02.2019, 20:05
Napisal/-a holding
...po shemi sodeč je to z prometnim osebjem lokalno zasedena postaja z izvoznimi signali.....po temle
https://www.youtube.com/watch?v=5IYS_Ae-kAA posnetku (cca 20. sekunda) pa je kretnica postavljena na tir, kamor je zapeljal prvi podstavni voziček.....
...
....kwa je pa b'lo da je kar je
.....
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 20.02.2019, 20:20
Napisal/-a mkx
Kaj je pa ona rumena stvar na kretnici (pozumirana okoli 0:30)? Meni deluje kot nekakšen amortizer ...
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 20.02.2019, 20:46
Napisal/-a holding
...tud' mene spominja na "prerezno kretnico", ampak mi ne gre vkup....
....trije tiri (dva glavna) aIS-i, pa tole
https://www.google.com/maps/uv?hl=sl&pb ... J10fVdDTnI.....
...če mal prebrskaš po slikcah, najdeš fotko prometnika z rdečo kapo na tej postaji...
....datirano jan 2019....
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 20.02.2019, 20:51
Napisal/-a Re 4/4
@holding dve strani nazaj sem dal link, kako so vodene postaje.
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 20.02.2019, 20:53
Napisal/-a holding
...ja, ja, sej po tem linku ugotavljam, da je krajevno vodena in zasedena postaja....
....pa še prometnika kot dokaz sem izbrskal.....
...kljub moji "digitalni nepismenosti"....
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 20.02.2019, 22:10
Napisal/-a mkx
Pa so "prerezne kretnice" vgrajene izključno na nezasedenih postajah?
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 21.02.2019, 9:18
Napisal/-a Re 4/4
Takole zgleda vzmet.
https://presse.oebb.at/thumbnails/press ... 4465476000
http://www.logserv.at/var/em_plain_site ... verlay.jpg
Postaja ima urejeno tako:
Die Weiche 2 ist handbedient und mit einem Riegelschloss gesichert welches in Abhängigkeit mit Weiche 3 steht. Weichenschlüssel von Weiche 3 muss bei Zugfahrt auf Gleis 1 im Hebelersatzschloss am 5007 sein
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 28.02.2019, 12:34
Napisal/-a Re 4/4
Re 4/4 napisal/-a:... Pa kolikor vem, bo krmilni člen gledal vedno proti Dunaju, zaradi kompliciranega speljevanja iz Trbiža, kjer ni menjave napetosti. Treba bo speljati pod 3 kV, spustiti OT in ga dvigniti ko bo na 15 kV. In upati, da ne bo spet po avstrijsko. Ko se zalomi, se konkretno zalomi, potem pa se kregajo po pisarnah.
S krmilnim RJ vagonom po Italiji, se bo po pričakovanjih redno začelo voziti s sredino marca. Sedaj sledi še šolanje Avstrijcev za pravilni manever na Trbiški postaji, saj se je med testnimi obdobji dogajalo, da je odjemnik prešel pod nevtralni vod, kar je privedlo do velikih zamud in celo odpovedi vlakov. Oglasil se je sindikat, ki zahteva znake, ki bodo določale točke, kjer mora strojevodja spusti odjemnik. Prav tako zahtevajo, da se ustavitev garniture prestavi,saj je trenutno premalo časa da se razvije normalna hitrost.
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 28.02.2019, 16:00
Napisal/-a preglednik
Ali ne obstaja nek inteligentni sistem, ki bi zaznal spremembo napetosti in izklopil napajanje pred možno poškodbo, oz. celo sam preklopil na pravilno napetost.
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 28.02.2019, 22:52
Napisal/-a cokla
preglednik napisal/-a:Ali ne obstaja nek inteligentni sistem, ki bi zaznal spremembo napetosti in izklopil napajanje pred možno poškodbo, oz. celo sam preklopil na pravilno napetost.
Sej tak sistem obstaja na novih lokomotivah...pride do spusta odjemnika, če ni pravilna napetost. Govora je o tem, da lokomotiva ostane pod mrtvim vodom in je potem potrebna premikalka, da vse skupaj spravi pod napetost.
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 28.02.2019, 22:59
Napisal/-a desiro
Saj ne razumem povsem vsega tega pompa glede railjeta in Italije... enostavno bi lahko na sklep dali premikalko ki bi vlak ob odhodu odrinila ...stvar rešena
Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 28.02.2019, 23:04
Napisal/-a andre85
desiro napisal/-a:Saj ne razumem povsem vsega tega pompa glede railjeta in Italije... enostavno bi lahko na sklep dali premikalko ki bi vlak ob odhodu odrinila ...stvar rešena
Italijani so malo posebni prav tako Oebb
ko je RJ začel voziti v Zürich so jih prazne vozili prazne na nočenje v Bregenz,da jih nebi kdo v Zürichu pografitiral