Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3019
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 26.03.2019, 11:25

Re 4/4 napisal/-a:. Ni naključje, da tako DB, kot OBB iščeta v istem času rabljene Dosto garniture za 200 km/h. Edini, ki ustrezajo vsem merilom so Stadlerji Westbahna......


Kot kaže, je zmagovalec OBB, Westbahn pa po trenutnih špekulacijah kupuje Dosto garniture pri Kitajcih. Sami pravijo da je to najhitrejši in kakovosten dobavitelj, verjetno imajo v mislih CRRC, vendar v praksi se je izkazalo, da ta proizvajalec sploh ni hiter dobavitelj, saj Češki LEO še kar čaka na dobavo. Tudi DB še vedno čaka na hibridne premikalke. #-o To za Westbahn pomeni ogromen preskok, saj bo imel le dve možnosti. Ali popolnoma zaupati Kitajcem, ki jih morajo dostaviti in homologirati garniture z visoko razpoložljivostjo (kar je v praksi za neserijsko garnituro po TSI velik vprašaj) do leta 2020 in s tem nadaljevanje voženj ali pa da po koncu najema* Stadlerjev, ostane brez voznega parka. In, če jih ne vrne oziroma preda OBB-ju pa hude kazni.

*Westbahn ni lastnik Stadlerjev, ampak samo najemnik za 11 let, lastniki oziroma lizingodajalci pa so AIL Structured Finance .
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 147
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 27.03.2019, 17:57

Blaguss je že prodal svoj delež v Westbahnu so zgleda ugotovili,da je bolje to ladjo prej zapustiti
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 147
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 29.03.2019, 4:45

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3019
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 29.03.2019, 8:53

andre85 napisal/-a:Blaguss je že prodal svoj delež v Westbahnu so zgleda ugotovili,da je bolje to ladjo prej zapustiti


Ja že dve-tri leta nazaj. Sedaj se pri WB meša, da ne bi propadli. Če pa bo WB preveč dregal proti Nemčiji, jih bo pa še SNCF odrezal. Potem pa znajo res propasti. Sicer pa saga o teh 17 Stadlerjih še ni konec. Nadzorni svet DB-ja je po prodaji Arrive, oddobril 300 milijonov, da jih odkupi za Fernverkehr, kar bo zelo dobrodošlo, saj IC 1 z 101-ko odhaja v penzijo. Očitno bo šlo z OBB na nož. 8) Čeprav roko na srce OBB jih ne potrebuje, za to za kar so Stadlerji narejeni.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 147
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 29.03.2019, 9:21

Res je Oebb jih ne rabi ampak pač vedo,da se bo lizing izstekel :) pa bi bilo bolje jih imeti na dvorišču kot pa pri konkurenci :)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3019
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.04.2019, 9:54

Zgodba dobiva prve jasne obrise. OeBB je izpadel iz igre za 17 Stadlerjevih KISS garnitur. Tretjinski lastnik WestBahna Erhard Grossnigg je potrdil, da se pogajajo z DB za odkup. Prav tako je jasno, da WB želi garniture iz Kitajske. Bolj kot hitrost izdelave bo pomembna ugodna ponudba financiranja. Da je vse skupaj še bolj zabavno, pa tega navdušenja ne deli 26 % lastnik SNCF, ki odzadaj ščiti državni Alstom. Kitajci pa iščejo nekoga, da lahko vstopijo na zaprt trg EU-ja. In, če jim bo uspelo, bo to lahko povsem pretreslo železniško industrijo v Evropi, kar pomeni, da se bodo morali nekateri proizvajalci prisiljeno združevati.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 147
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 13.04.2019, 11:09

Re 4/4 napisal/-a:Zgodba dobiva prve jasne obrise. OeBB je izpadel iz igre za 17 Stadlerjevih KISS garnitur. Tretjinski lastnik WestBahna Erhard Grossnigg je potrdil, da se pogajajo z DB za odkup. Prav tako je jasno, da WB želi garniture iz Kitajske. Bolj kot hitrost izdelave bo pomembna ugodna ponudba financiranja. Da je vse skupaj še bolj zabavno, pa tega navdušenja ne deli 26 % lastnik SNCF, ki odzadaj ščiti državni Alstom. Kitajci pa iščejo nekoga, da lahko vstopijo na zaprt trg EU-ja. In, če jim bo uspelo, bo to lahko povsem pretreslo železniško industrijo v Evropi, kar pomeni, da se bodo morali nekateri proizvajalci prisiljeno združevati.
Da bo še zadeva bolj zabavna sedaj WB obtožuje Oebb,da so namerno dopustili,da DB prevzame te garniture. No zgodba gre še dalje zato se je WB obrnil po pomoč na Transdev,ki pa jih je že zaradi svojih dobrih odnosov z DB zavrnil.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 147
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.04.2019, 22:32

andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 147
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 21.04.2019, 1:47

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3019
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.05.2019, 8:59

Očitno bodo pri OeBB povsem izločil Cityshuttle kompozicije. Tudi tiste dvopodne, namreč... Vzunaj je razpis za 95 Dosto garnitur. Nekatere izmed njih bodo šle tudi na CAT.

60 komadov dolžine 160 metrov
5 komadov 135 metrov
30 komadov 105 metrov
Hitrost 160 km/h, opcijsko lahko 200 km/h.

Glavna kandidata se omenjata Stadler in Siemens. Največ možnosti pa ima, vem kdo...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 147
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 15.05.2019, 11:31

Re 4/4 napisal/-a:Očitno bodo pri OeBB povsem izločil Cityshuttle kompozicije. Tudi tiste dvopodne, namreč... Vzunaj je razpis za 95 Dosto garnitur. Nekatere izmed njih bodo šle tudi na CAT.

60 komadov dolžine 160 metrov
5 komadov 135 metrov
30 komadov 105 metrov
Hitrost 160 km/h, opcijsko lahko 200 km/h.

Glavna kandidata se omenjata Stadler in Siemens. Največ možnosti pa ima, vem kdo...

To niti ne rabimo ugibati kdo bo dobil posel
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a maxima » 15.05.2019, 15:15

Kaj pa ponuja Siemens? Desiro HC?
Lp,Rok
smok1
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 37
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a smok1 » 15.05.2019, 17:57

Mogoce nekaj podobnega kot SBB RABe 514? :hmm
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3019
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.05.2019, 18:35

maxima napisal/-a:Kaj pa ponuja Siemens? Desiro HC?


Ja. Čeprav to ni Dosto. Je neko skropucalo. :mrgreen:

smok1 napisal/-a:Mogoce nekaj podobnega kot SBB RABe 514? :hmm


Ne. To je zgodovina.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1475
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 15.05.2019, 18:44

maxima napisal/-a:Kaj pa ponuja Siemens? Desiro HC?


Po svoji stari navadi bodo nekaj na hitro spacali skupaj in upali, da zaradi nižje cene (?) uspejo premagati Stadler.
Sicer bi lahko bila možnost tudi Alstom s Coradio Duplex ali Bombardier, čeprav je Twindexx v Nemčiji precej problematičen otrok. Ali pa kak Hitachi.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov