Re: Informacije o OBB
Objavljeno: 15.05.2019, 19:43
Kaj pa Siemens Viaggio Twin? Neki novi renderji so zunaj, kjer maska izgleda, kot nekasna slaba kopija Vectrona.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Ne. Išče/kupuje se Doppelstock-Elektrotriebzüge, skrajšano Dosto tfz, oziroma dvopodna garnitura po slovensko. Viaggo Twin je Doppelstock-Push/Pull Plattform.smok1 napisal/-a:Kaj pa Siemens Viaggio Twin? Neki novi renderji so zunaj, kjer maska izgleda, kot nekasna slaba kopija Vectrona.
Ne gre tako. 31.5. je rok za oddajo ponudb. Zato so edini trije (če pustim ob strani, kakšne skrite stvari v tehničnih pogojih) Bombardier, Stadler in Siemens.TGV Lyria napisal/-a: Po svoji stari navadi bodo nekaj na hitro spacali skupaj in upali, da zaradi nižje cene (?) uspejo premagati Stadler.
Sicer bi lahko bila možnost tudi Alstom s Coradio Duplex ali Bombardier, čeprav je Twindexx v Nemčiji precej problematičen otrok. Ali pa kak Hitachi.
Lahko bi ponudili tudi Mireo Doppelstockmaxima napisal/-a:Kaj pa ponuja Siemens? Desiro HC?
odgovori je da ,...TGV Lyria napisal/-a:Z novim voznim redom se uvaja nov EC vlak na relaciji Graz Hbf - Przemysl (meja Poljska - Ukrajina). Zanimiva relacija in potencialno zanimiva povezava tudi za slovenske potnike.
Poleg tega bo Dunaj znova povezan z Berlinom tudi prek Prage, in sicer z Railjetom.
Ritter kaj pa čez Alpe in Dravo bomo kaj dobili?RitterVonGhega napisal/-a:odgovori je da ,...TGV Lyria napisal/-a:Z novim voznim redom se uvaja nov EC vlak na relaciji Graz Hbf - Przemysl (meja Poljska - Ukrajina). Zanimiva relacija in potencialno zanimiva povezava tudi za slovenske potnike.
Poleg tega bo Dunaj znova povezan z Berlinom tudi prek Prage, in sicer z Railjetom.
EC 104; Graz Hbf- Varšavi in Graz, preko ena ali dva vagon "PKP" za Przemysl , Railjet 256 (Ex 76) iz Gradcu za Berlin preko Praga, nazaja RJ 257 (Ex 77),..
Graz 10:26 za Berlin , Prihod v Gradec 19:33 (iz Berlin) , EC 104 iz Gradec 05:26 za Varšava in Przemysl, pa nazaj ponoči v Gradcu....
lp
Ah, to so miniaturni problemi, ki se redno dogajajo. Tisti pravi problemi so v zadnjih mesecih bili: Moški grozil osebju na vlaku, ker se mu je 4 letni otrok izmuznil čez vrata v trenutku, ko je že bil čas za odhod. Poletje tudi v Avstriji na Taurusih pušča posledice. Rezultat na Westbahn progi se pregrejejo vlečni motorji, požar ob progi, posledica kaos na postajah, kretnica ni dala več "znakov življenja", poslsedica kaos, spet železniška nesreča v Avstriji, na podzemni na Dunaju v maju Iračan ( mediji začuda niso skrivali indetitete) potisne človeka pred vlak. Včeraj tudi v Nemčiji moški porinil žensko pred vlak.....ti pa o enem počenem steklu.grizeldi napisal/-a:Ne vem če je prava tema, ampak namenske teme za RailJet ne najdem...
Skratka včeraj sem se peljal z RailJetom iz Beljaka na Dunaj nakar je nekje sredi poti močno počilo. Izkazalo se je, da se je razletela steklena stranica prostora za prtljago. Ve kdo, če je to osamljen primer, ali pa se to bolj pogosto dogaja, glede na to, da je ta šipa vpeta le na spodnji strani?
Saga je končana 17 Westabnovih Stadlerjev gre v roke nemških železnic. Pogodba je podpisana, prvih 10 vlakov bodo za DB začeli voziti z decembrom. Z 2021 bodo pri Westbanu ostali brez vseh obstoječih vlakov, dobili bodo pa nove Stadlerje in ne kitajske, kot se je namigovalo. Na DB bodo vozili kot IC vlaki na relaciji Rostock - Oranienburg - Berlin - Dresden.Re 4/4 napisal/-a:. Ni naključje, da tako DB, kot OBB iščeta v istem času rabljene Dosto garniture za 200 km/h. Edini, ki ustrezajo vsem merilom so Stadlerji Westbahna......
No včeraj se nam je na Nightjetu (Dunaj - Benetke/Zürich) malo pred Linzem sprožil dimni alarm. Baje je bil senzor sprožen iz enega zadnjih vagonov, tj. iz züriških dvonadstropnih spalnikov. Osebje je pregledalo vlak, hujšega ni bilo in nadaljevali smo pot. V Videm (Udine) smo prišli zjutraj 4 minute zamujeni.Re 4/4 napisal/-a:Ah, to so miniaturni problemi, ki se redno dogajajo. Tisti pravi problemi so v zadnjih mesecih bili: Moški grozil osebju na vlaku, ker se mu je 4 letni otrok izmuznil čez vrata v trenutku, ko je že bil čas za odhod. Poletje tudi v Avstriji na Taurusih pušča posledice. Rezultat na Westbahn progi se pregrejejo vlečni motorji, požar ob progi, posledica kaos na postajah, kretnica ni dala več "znakov življenja", poslsedica kaos, spet železniška nesreča v Avstriji, na podzemni na Dunaju v maju Iračan ( mediji začuda niso skrivali indetitete) potisne človeka pred vlak. Včeraj tudi v Nemčiji moški porinil žensko pred vlak.....ti pa o enem počenem steklu.grizeldi napisal/-a:Ne vem če je prava tema, ampak namenske teme za RailJet ne najdem...
Skratka včeraj sem se peljal z RailJetom iz Beljaka na Dunaj nakar je nekje sredi poti močno počilo. Izkazalo se je, da se je razletela steklena stranica prostora za prtljago. Ve kdo, če je to osamljen primer, ali pa se to bolj pogosto dogaja, glede na to, da je ta šipa vpeta le na spodnji strani?
Kaj pa mu manjka? . Ko ga že omenjaš...na nekaterih postajah v Nemčiji, zaradi neustrezne višine perona ne sme ustavljati.TGV Lyria napisal/-a: P.S. Ker smo zgoraj ravno razpravljali o Desiro HC. Sem ga preizkusil. Večjega skreta pa še ne...
Trese, slabo vzmeten, glasno podvozje, pri speljavi strahotno vibrira, da o zvoku vlečnih motorjev niti ne bi. Pa tesnilna guma mu od oken odpada - 1 mesec stari garnituri!Re 4/4 napisal/-a:Kaj pa mu manjka? . Ko ga že omenjaš...na nekaterih postajah v Nemčiji, zaradi neustrezne višine perona ne sme ustavljati.TGV Lyria napisal/-a: P.S. Ker smo zgoraj ravno razpravljali o Desiro HC. Sem ga preizkusil. Večjega skreta pa še ne...