Stran 22 od 22

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 15.05.2019, 19:43
Napisal/-a smok1
Kaj pa Siemens Viaggio Twin? Neki novi renderji so zunaj, kjer maska izgleda, kot nekasna slaba kopija Vectrona.

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 15.05.2019, 19:50
Napisal/-a Re 4/4
smok1 napisal/-a:Kaj pa Siemens Viaggio Twin? Neki novi renderji so zunaj, kjer maska izgleda, kot nekasna slaba kopija Vectrona.


Ne. :D Išče/kupuje se Doppelstock-Elektrotriebzüge, skrajšano Dosto tfz, oziroma dvopodna garnitura po slovensko. Viaggo Twin je Doppelstock-Push/Pull Plattform.

TGV Lyria napisal/-a:Po svoji stari navadi bodo nekaj na hitro spacali skupaj in upali, da zaradi nižje cene (?) uspejo premagati Stadler.
Sicer bi lahko bila možnost tudi Alstom s Coradio Duplex ali Bombardier, čeprav je Twindexx v Nemčiji precej problematičen otrok. Ali pa kak Hitachi.


Ne gre tako. 31.5. je rok za oddajo ponudb. Zato so edini trije (če pustim ob strani, kakšne skrite stvari v tehničnih pogojih) Bombardier, Stadler in Siemens.
Bombarider, kot si že omenil ima hude težave z vsemi Twindexxi. Naj si gre za običajnega ali švicarskega, zato ima najmanj možnosti. Stadler ima edini že odobrenega za 200 km/h, vendar Siemens na splošno deluje velik favorit, Ker ima tovarne v Avstriji, poleg tega je z vzdrževanjem povsem domač. Kar je tudi en del v razpisu (vzdrževanje skozi celotno življensko dobo garniture). Ali pa ustreza razpisu, čeprav sta krmilna vagona navadna nizkopodna člena, bomo pa videli... In v Avstriji cena ne igra veliko vloge. Veliko vloge igra, koliko proizvodnje je doma. Torej v Avstriji. Žal pa nimam podatka, kakšna mora biti kapaciteta. In s tem, je bil nekoliko prirejen razpis za RRX platformo, da jo je dobil Siemens in ne Stadler.

Re: Informacije o OBB

Objavljeno: 15.05.2019, 21:11
Napisal/-a andre85
maxima napisal/-a:Kaj pa ponuja Siemens? Desiro HC?

Lahko bi ponudili tudi Mireo Doppelstock