Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2290
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 04.09.2019, 14:40

Železniški potniški promet na odseku Podklošter−Šmohor se vrača 15. decembra 2019. Povezava Beljak−Šmohor bo še naprej označena kot koroška S4 linija.

Nad odsekom Šmohor−Koče-Muta bdi zdržuenje Gailtalbahn/Gailtalbahn Betriebs, ki želi progo ohraniti med živimi. Več o njihovem poslanstvu: https://www.gailtalbahn.at/
Aljaž
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4234
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 06.09.2019, 7:41

Pred kratkim sem se vozil skozi Ziljsko in Leško dolino od Šmohorja proti vzhodu. Železnica od Podkloštra do Šmohorja v Ziljski dolini je zrihtana in elektrificirana, zgleda kot bodoči drugi tir do Kopra. V nadaljevanju je od Šmohorja do Kotshacha (ne vem kakšen je SLO izraz), bolj podobna stari progi do Kočevja, vlaka pa nisem videl nikjer nobenega. Kako je kaj s prometom po teh progah?


Predvčerajšnim sem kolesaril po Ziljski dilini in v Šmohorju ter naprej na Passo Pramollo in nekaj km pred Šmohorjem elektrifikacija še ni narejena, postavljeni stebri in ozemljitvena (?) povezava. Vozne mreže pa še ni. Na sami postaji obsežna dela, dela tudi na zamenjavi gornjega ustroja, pa ne povsod, proga pa neprevozna, dela na propustih.....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3152
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 14.09.2019, 8:33

Očitno postajamo v Evropi sami sebi rutina, predragi, in neinovantni. :(
CRRC je pridobil nov vstopni posel v Evropi. Madžarska podružnica tovornega prometa OBB-ja, Rail Cargo Hungary, se je dogovorila za posel za 4 lokomotive. Dve hibridni in dve visokoučinkoviti lokomotivi. V začetnem obdobju bodo lokomotive najete za obdobje štirih let, z možnostjo podaljšanja ali odkupa in nakupa še do 40 lokomotiv obeh vrst vozil. Hibridna bo imela vgrajen SLM (super last mile) baterijski pogon, pri elektrolokomotivi ni poznano ničesar, gre pa najverjetneše za Bizon lokomotovo, ki je že v fazi izdelave in bo v vsakem primeru prišla na Velim, kjer bo po končanih testiranjih na voljo za konkuriranje na Evropskem trgu. Cena te naj bi bila bistveno nižja od konkurenčne Siemensove lokomotive. Najbolj zanimiv podatek je, da Kitajci pravijo, da bodo ves posel dokončali v 36 mesecih! Čeprav lokomotivi sploh še nista v končni fazi razvoja, kje so šele vsa dovoljenja in proizvodnja. V ceno je zajet tudi razvoj in servis. V glavnem, ni evropskega proizvajalca, ki bi sploh lahko konkuriral takšnemu razpisu, pa jih imamo vsaj sedem, ki bi se lahko lotilo projekta.

Lokomotiv v Sloveniji ne bo, bo jih pa možno videti na Hrvaškem, Srbiji, Romuniji, Bolgariji, severni Makedoniji, Grčiji, v kolikor pride do nakupa vseh.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Re 4/4 in 2 gostov