Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
pri sosedih med postajama Kindberg in Wartberg im Mürztal iztiril tovorni vlak.
Proga je zaprta potekajo dela in zajemajo kar velik del proge, avtobusni prevozi .
http://ftp-pv.oebb.at/mcc_stoerung/baua ... Gesamt.pdf
Proga je zaprta potekajo dela in zajemajo kar velik del proge, avtobusni prevozi .
http://ftp-pv.oebb.at/mcc_stoerung/baua ... Gesamt.pdf
Re: Informacije o OBB
Včeraj sem s kolesom "zagrizel" do graškega letališča (47 km od meje). Na bližnjem postajališču pa so še tako natančni in popolni sosedi na tabli za smer Spielfeld / Slowenien pri angleškem napisu biksnili z "Slowenia"...
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Informacije o OBB
Brutalno leto za OeBB.
Poleg tega, da bodo dobili 101 desirota ML, 9 railjetov vectron, 60 spalnikov in ležalnikov in, da tovorni promet kupuje 200 lokomotiv, bo do jeseni znano kdo bo zmagal na razpisu za 300 novih regionalnih vlakov. Kot trenutno kaže, je stadler naredil velik korak naprej, da porazi siemensa na njegovem teritoriju.
No tudi prodajajo. IC vagone in krmilne vagone.
Poleg tega, da bodo dobili 101 desirota ML, 9 railjetov vectron, 60 spalnikov in ležalnikov in, da tovorni promet kupuje 200 lokomotiv, bo do jeseni znano kdo bo zmagal na razpisu za 300 novih regionalnih vlakov. Kot trenutno kaže, je stadler naredil velik korak naprej, da porazi siemensa na njegovem teritoriju.
No tudi prodajajo. IC vagone in krmilne vagone.
Re: Informacije o OBB
aha torej slovenske železnice kupujejo to kar ÖBB prodaja? ja no nekako tako.... nadstropne vlake, ... ah ja...
Re: Informacije o OBB
Kakšni so ti vagoni? Pa so SŽ zainteresirane za nakup?Re 4/4 napisal/-a:Brutalno leto za OeBB.
No tudi prodajajo. IC vagone in krmilne vagone.
Re: Informacije o OBB
Ko bi vsaj bile...vse skupaj bo šlo na Češko in Madžarsko.OBB napisal/-a:Kakšni so ti vagoni? Pa so SŽ zainteresirane za nakup?Re 4/4 napisal/-a:Brutalno leto za OeBB.
No tudi prodajajo. IC vagone in krmilne vagone.
Da bi naši izkoristili priložnost...o ne, to pa ne. Raje še kar vozijo kvazi-IC vlake s starimi Bl-ji brez klime.
Re: Informacije o OBB
Žalostno, če bi kupile vsaj 50 vagonov da bi dali stran Bl vagone. In s tem bi posodobili vozni park za 20 let.TGV Lyria napisal/-a:Ko bi vsaj bile...vse skupaj bo šlo na Češko in Madžarsko.OBB napisal/-a:Kakšni so ti vagoni? Pa so SŽ zainteresirane za nakup?Re 4/4 napisal/-a:Brutalno leto za OeBB.
No tudi prodajajo. IC vagone in krmilne vagone.
Da bi naši izkoristili priložnost...o ne, to pa ne. Raje še kar vozijo kvazi-IC vlake s starimi Bl-ji brez klime.
Re: Informacije o OBB
Še za kaj več kot 20. Pa ne samo Bl, tisti "krmilni vagoni" je najbrž mišljeno CityShuttle, s tem bi se lahko poslovili Fiati in še kaj. Ahhh... škoda besed.OBB napisal/-a:Žalostno, če bi kupile vsaj 50 vagonov da bi dali stran Bl vagone. In s tem bi posodobili vozni park za 20 let.TGV Lyria napisal/-a: Ko bi vsaj bile...vse skupaj bo šlo na Češko in Madžarsko.
Da bi naši izkoristili priložnost...o ne, to pa ne. Raje še kar vozijo kvazi-IC vlake s starimi Bl-ji brez klime.
Re: Informacije o OBB
Res žalostno. Če bi kupili še cityshuttle bi se lahko poslovili od fiatov pa še veliko prostora za kolesa imajo. Največji problem je ker bi pa vlak moral imeti lokomotivo Španko, Regana da bi se ploh kam premaknil. So pa res neumni če tega ne izkoristijo! Naj vsaj pogledajo kako so Čehi lepo kupili od ÖBB-ja vagone jih samo prebarvali v svojo značilno modro barvo, notranjost so pustili primeru samo da so dali nove nalepke. Tukaj je par linkov; http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bmz229.php http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bmz232.php.TGV Lyria napisal/-a:Še za kaj več kot 20. Pa ne samo Bl, tisti "krmilni vagoni" je najbrž mišljeno CityShuttle, s tem bi se lahko poslovili Fiati in še kaj. Ahhh... škoda besed.OBB napisal/-a:Žalostno, če bi kupile vsaj 50 vagonov da bi dali stran Bl vagone. In s tem bi posodobili vozni park za 20 let.TGV Lyria napisal/-a: Ko bi vsaj bile...vse skupaj bo šlo na Češko in Madžarsko.
Da bi naši izkoristili priložnost...o ne, to pa ne. Raje še kar vozijo kvazi-IC vlake s starimi Bl-ji brez klime.
Re: Informacije o OBB
In v tem je poanta, fiat ima dva vagončka, recimo da bi jih zamenja z dvema vagonoma CityShuttla, cca 70 ton. In da bi se to premikalo bi priklopil Reagana s težo okoli 120 ton, dvojna zasedba na lokomotivi, ekonomičnost, da je ni para....., pa tudi prostora potem ne bi bilo ne vem več koliko.........Če bi kupili še cityshuttle bi se lahko poslovili od fiatov pa še veliko prostora za kolesa imajo. Največji problem je ker bi pa vlak moral imeti lokomotivo Španko, Regana da bi se ploh kam premaknil.
CityShuttle nima klime (preverjeno pred 3 tedni....).....Raje še kar vozijo kvazi-IC vlake s starimi Bl-ji brez klime....
Slikice vagonov ČD pa nimajo zveze z CityShuttly, to so povsem običajni vagoni s kupeji, razen da imajo klimo. Pa se bojim, da so OBB-jevi nekoliko drugačni.... In ti vagoni nikakor niso primerno nadomestilo za fiate, saj so namenjeni daljšim relacijam in ne lokalnemu prometu!
LPL
Re: Informacije o OBB
Dragi Ljubitelj, vse si pomešal.
Seveda ne bi bil CityShuttle povsod menjava za FIate. Ampak na primer na prekmurski ali pa bohinjski progi bi pa že šlo. 5 CityShuttle vagonov, od tega eden s kolesarskim oddelkom (Regio Biking), spredaj pa Moped (Prekmurje) ali Regan oz. če je možno najet Hercules (na Bohinjki, recimo oni modri lepotec ki je trenutno v najemu na SŽ). Odlična menjava v času visoke sezone. Ali pa celo push-pull z Živo in krmilnim vagonom, npr. okrog Ljubljane ali do Sežane/Kopra.
Kar se pa menjave Bl-jev tiče pa nisem govoril o CityShuttlih. Re 4/4 je dobro napisal, da Avstrijci prodajajo IC vagone in krmilne (tu je mislil najbrž CityShuttle) vagone. Seveda sem kot menjavo za Bl-je mislil IC vagone, ki jih prodajajo ÖBB in bodo najbrž romali na ČD, MAV ali GySEV. Bi bili pri nas zelo dobrodošli, glede na to da imamo samo okrog 10 klimatiziranih vagonov.
Glede klime na CityShuttlih nisem 100%, verjetno eni imajo eni pa ne, podobno kot italijanski MDVC/E vagoni. Ali pa je bila v tvojem pokvarjena.
Seveda ne bi bil CityShuttle povsod menjava za FIate. Ampak na primer na prekmurski ali pa bohinjski progi bi pa že šlo. 5 CityShuttle vagonov, od tega eden s kolesarskim oddelkom (Regio Biking), spredaj pa Moped (Prekmurje) ali Regan oz. če je možno najet Hercules (na Bohinjki, recimo oni modri lepotec ki je trenutno v najemu na SŽ). Odlična menjava v času visoke sezone. Ali pa celo push-pull z Živo in krmilnim vagonom, npr. okrog Ljubljane ali do Sežane/Kopra.
Kar se pa menjave Bl-jev tiče pa nisem govoril o CityShuttlih. Re 4/4 je dobro napisal, da Avstrijci prodajajo IC vagone in krmilne (tu je mislil najbrž CityShuttle) vagone. Seveda sem kot menjavo za Bl-je mislil IC vagone, ki jih prodajajo ÖBB in bodo najbrž romali na ČD, MAV ali GySEV. Bi bili pri nas zelo dobrodošli, glede na to da imamo samo okrog 10 klimatiziranih vagonov.
Glede klime na CityShuttlih nisem 100%, verjetno eni imajo eni pa ne, podobno kot italijanski MDVC/E vagoni. Ali pa je bila v tvojem pokvarjena.
Re: Informacije o OBB
Nič ni bila pojkvarjena, kar sem do sedaj v mnogih letih videl so CytiShuttly brez klime in imajo okna za odpirat, glej naprimer https://www.google.si/search?q=obb+city ... HZA-ZDM%3AGlede klime na CityShuttlih nisem 100%, verjetno eni imajo eni pa ne, podobno kot italijanski MDVC/E vagoni. Ali pa je bila v tvojem pokvarjena.
Obstajajo pa tudi novejši, dvonadstropni, ti pa imanjo klimo, vendar ne verjamem, da jih po nekaj letih že prodajajo!.
In kje boš dobil potnike za 5 vagonov, cca 350 sedežev, razen v kakšnem ekstremnem vikendu na bohinjki. Ljubljana-Sežana pozabi, Koper je pa spet samo nekajkrat na leto. Bom kar povedal naravcnost, zasedenost slovenskih vlakov, 70 potnikov na vlak, nikakor ne omogoča uvedbo vlakov/garnitur s 5 vagoni. Izjema je samo ZM-LJ in LJ-Kranj. Vse ostalo je pa sanjarjenje visoko nad oblaki.Seveda ne bi bil CityShuttle povsod menjava za FIate. Ampak na primer na prekmurski ali pa bohinjski progi bi pa že šlo. 5 CityShuttle vagonov, od tega eden s kolesarskim oddelkom (Regio Biking), spredaj pa Moped (Prekmurje) ali Regan oz. če je možno najet Hercules (na Bohinjki, recimo oni modri lepotec ki je trenutno v najemu na SŽ). Odlična menjava v času visoke sezone. Ali pa celo push-pull z Živo in krmilnim vagonom, npr. okrog Ljubljane ali do Sežane/Kopra.
LPL
Re: Informacije o OBB
TRENUTNO mogoče res ne rabimo tako dolgih vlakov s tako veliko sedeži. Ne pa pozabit, da bo jutri in pojutrijšnjem itd. sonce tudi vzšlo in neka prihodnost obstaja. Treba je mislit tudi na njo.Ljubitelj napisal/-a:Nič ni bila pojkvarjena, kar sem do sedaj v mnogih letih videl so CytiShuttly brez klime in imajo okna za odpirat, glej naprimer https://www.google.si/search?q=obb+city ... HZA-ZDM%3AGlede klime na CityShuttlih nisem 100%, verjetno eni imajo eni pa ne, podobno kot italijanski MDVC/E vagoni. Ali pa je bila v tvojem pokvarjena.
Obstajajo pa tudi novejši, dvonadstropni, ti pa imanjo klimo, vendar ne verjamem, da jih po nekaj letih že prodajajo!.
In kje boš dobil potnike za 5 vagonov, cca 350 sedežev, razen v kakšnem ekstremnem vikendu na bohinjki. Ljubljana-Sežana pozabi, Koper je pa spet samo nekajkrat na leto. Bom kar povedal naravcnost, zasedenost slovenskih vlakov, 70 potnikov na vlak, nikakor ne omogoča uvedbo vlakov/garnitur s 5 vagoni. Izjema je samo ZM-LJ in LJ-Kranj. Vse ostalo je pa sanjarjenje visoko nad oblaki.Seveda ne bi bil CityShuttle povsod menjava za FIate. Ampak na primer na prekmurski ali pa bohinjski progi bi pa že šlo. 5 CityShuttle vagonov, od tega eden s kolesarskim oddelkom (Regio Biking), spredaj pa Moped (Prekmurje) ali Regan oz. če je možno najet Hercules (na Bohinjki, recimo oni modri lepotec ki je trenutno v najemu na SŽ). Odlična menjava v času visoke sezone. Ali pa celo push-pull z Živo in krmilnim vagonom, npr. okrog Ljubljane ali do Sežane/Kopra.
LPL
S tako mentaliteto (da bo jutri vedno enak kot danes) napredka pač ne bo.
In v vsakem primeru je bolje, da je vlak prevelik (je potovanje potnikov še toliko bolj prijetno), kot pa premajhen (vsako nedeljo na večini študentskih vlakov, vsako jutro na večini vlakov v Ljubljano in ostala večja mesta in popoldne nazaj, na peščici mednarodnih vlakov ob praznikih... - to lahko povzroča samo negodovanje potnikov in osebja ter zamude vlaka).
In za ogromno relacij se na železnicah izgovarjajo češ, da imajo premalo garnitur in da so premajhne.
Če bo neka prava vizija, potem tudi enkrat ne bo več 95% potovanj opravljenih z avtomobilom, bo manj nesreč, zrak bo čistejši... Če pa rečemo, da bo vedno tako kot je, smo pa že vnaprej pogrnili.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Informacije o OBB
Železnice se izgovarjajo na marsikaj, tvoja trditev pa velja izključno za relacijo KR-LJ, kjer je res problem s premalimi garniturami, še bolj pa s frekvenco vlakov.In za ogromno relacij se na železnicah izgovarjajo češ, da imajo premalo garnitur in da so premajhne.
Vlake se kupuje za trenutne potrebe in računajoč nekajletno predvideno rast. Le te pa na SŽ v potniškem prometu po žledu ni opaziti. Vsekakor pa umen gospodar kupuje vlake v rednih ciklih in ne vsakih 20 let v večjem številu, računajoč da je življenska doba novih vlakov lokomotiv 30 let. Torej če se v naslednjih nekaj letih število potnikov znatno naraslo,se pač nabavi dodatne garniture ali vagone v skladu z rastjo prometa. Kakor pa je situacija razvidna iz trenutnih razmer nekihTRENUTNO mogoče res ne rabimo tako dolgih vlakov s tako veliko sedeži. Ne pa pozabit, da bo jutri in pojutrijšnjem itd. sonce tudi vzšlo in neka prihodnost obstaja. Treba je mislit tudi na njo.
S tako mentaliteto (da bo jutri vedno enak kot danes) napredka pač ne bo.
In v vsakem primeru je bolje, da je vlak prevelik (je potovanje potnikov še toliko bolj prijetno), kot pa premajhen (vsako nedeljo na večini študentskih vlakov, vsako jutro na večini vlakov v Ljubljano in ostala večja mesta in popoldne nazaj, na peščici mednarodnih vlakov ob praznikih... - to lahko povzroča samo negodovanje potnikov in osebja ter zamude vlaka).
pretiranih obetov za rast potniškega prometa razen na relaciji CE(DO)-ZM-LJ-KR ni zaslediti. Ne nazadnje je populacija koncentrirana na tem področju. Druga žalost je pa Maribor, ki pa prometno ni pomemben več kot kakšna Litija ali Škofja Loka. Vse ostalo je pa (razen deloma NM-LJ-Kamnik) že področje populacijske puščave med Logatcem in Primorsko. In če ni ljudi, tudi ni kaj voziti v potniškem lokalnem prometu!
Sanjati, da se je lepo udobno voziti v praznih vlakih so pač samo mokre sanje mladeničev, kruta realnost zahteva določeno zasedenost ali gre pač stvar v maloro, državni žakelj namreč ni ravno brez dna in trenutno je potniški promet okoli 50% financiran s strani države.
LPL
Re: Informacije o OBB
Pozdravljeni. Zanima me kje bi dobil dovolilnico za vožnjo v kabini od Jesenic do Beljaka(Villach). hvala za odgovore