Tko tko, prišapni ...železocestnik napisal/-a:Izgleda, da se že ve, kdo bo novi kupec
...
Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrljevo
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Pozdrav iz Rijeke
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
No in kako izgleda menjava lokomotiv v Šapjanah (mogoče kaj slikovnega material. )? So težave z napetostjo glede na to se odsek napaja enostransko?
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
...klasično.... ...ena brižita je že poskusla na 25KV, pa .... ...dingo napisal/-a:No in kako izgleda menjava lokomotiv v Šapjanah...
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Zanimajo me posledice takšnega stika lokomotive z napačnim tokom. Ker gre za maloserijski izdelek je škoda takoj v tisočih evrih. Nekaj takega naj bi se zgodilo tudi v Špiljah lani. Ali škodo krije zavarovalnica in ona nato toži sosede, ali jih tožijo sž same, ali pa samo popravijo škodo in si rečejo: "Se zgodi.".
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Je razlika med postajo Špilje in Šapjane. V Špiljah se lahko preklaplja napetost na postajnih tirih. V Šapjanah je pa tako kot v Dobovi in na Jesenicah (in v bodočnosti tudi v Hodošu), da je do pribljižno polovice postaje ena napetost druga polovica pa druga. In tu je odgovornost izključno na strojevodji.
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Zakaj misliš, da so za napačno napetost bili krivi sosedi?topol napisal/-a:Zanimajo me posledice takšnega stika lokomotive z napačnim tokom. Ker gre za maloserijski izdelek je škoda takoj v tisočih evrih. Nekaj takega naj bi se zgodilo tudi v Špiljah lani. Ali škodo krije zavarovalnica in ona nato toži sosede, ali jih tožijo sž same, ali pa samo popravijo škodo in si rečejo: "Se zgodi.".
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Po prvo puta u Rijeci na 25kV, HŽ 6112 001
Kad bu opet vlak Krapina - Celje
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Se opravičujem zaradi napačnega laičnega sklepanja.
Domneval sem namreč takole. Na postajo pripelje vlak. Lokomotiva odpne vagone in se umakne na drug tir. Ko se varno umakne, na postaji zamenjajo napetost, da pred vagone zapelje sosedova lokomotiva, ki odpelje vlak dalje. Ko se prva lokomotiva spet rabi kam premaknit ponovno zamenjajo napetost. Drugače mi ni jasno, kako se sploh pride z enosistemsko lokomotivo na drugo stran postaje, če je nekje na sredi meja med napetostima. Saj menda ne potiskajo vagonov pred sabo na sosedovo stran.
Domneval sem namreč takole. Na postajo pripelje vlak. Lokomotiva odpne vagone in se umakne na drug tir. Ko se varno umakne, na postaji zamenjajo napetost, da pred vagone zapelje sosedova lokomotiva, ki odpelje vlak dalje. Ko se prva lokomotiva spet rabi kam premaknit ponovno zamenjajo napetost. Drugače mi ni jasno, kako se sploh pride z enosistemsko lokomotivo na drugo stran postaje, če je nekje na sredi meja med napetostima. Saj menda ne potiskajo vagonov pred sabo na sosedovo stran.
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Do meje med sistemoma pelje lokomotiva z dvignjenim odjemnikom toka (OT). Potem ga spusti in na zalet pripelje proti koncu tira. Potem lepo počaka, da pride zraven lokomotiva za drug sistem, jo zapnejo, potegnejo stran in na drug tir. Če je ta drug sistem dizel (torej manipulacijo prve lokomotive opravi dizel premikalka), potem prvo lokomotivo lepo dostavijo do konca tira, ki je pod pravo napetostjo. Če je ta drug sistem elektrika druge napetosti, prvo lokomotivo odbijejo proti koncu tira s pravim sistemom in druga lokomotiva pri tem ne zapusti območja tira pod svojo napetostjo. Potem na vlak pripelje lokomotiva drugega sistema in ga odvleče naprej ...topol napisal/-a:Drugače mi ni jasno, kako se sploh pride z enosistemsko lokomotivo na drugo stran postaje, če je nekje na sredi meja med napetostima.
Zadnjič spremenil mkx, dne 28.12.2012, 22:35, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Metod
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Žal so v roku par mesecev "skurili" tri mašine in za vse tri prevzeli odgovornost, ker se je prometnik v špilju spozabil in preklopil napetost. Seveda elok ostane tako dolgo v špilju dokler je njihova komisija ne pregleda.pygmalion napisal/-a:Zakaj misliš, da so za napačno napetost bili krivi sosedi?
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Kako izgleda to na postaji Jesenice si lahko ogledaš na mojem posnetku iz kabine Mopeda. Uvoz mimo uvoznega signala se prične pri 53:30.topol napisal/-a:Se opravičujem zaradi napačnega laičnega sklepanja.
Domneval sem namreč takole. Na postajo pripelje vlak. Lokomotiva odpne vagone in se umakne na drug tir. Ko se varno umakne, na postaji zamenjajo napetost, da pred vagone zapelje sosedova lokomotiva, ki odpelje vlak dalje. Ko se prva lokomotiva spet rabi kam premaknit ponovno zamenjajo napetost. Drugače mi ni jasno, kako se sploh pride z enosistemsko lokomotivo na drugo stran postaje, če je nekje na sredi meja med napetostima. Saj menda ne potiskajo vagonov pred sabo na sosedovo stran.
Sistem kot ga opisuješ ti je edino v Špiljah, govorim o SŽ mejnih postajah.
Tine
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Lep filmček. Katera oznaka označuje spremembo napetosti? Na katerem delu ni nobene napetosti?Tin€ napisal/-a:topol napisal/-a:Kako izgleda to na postaji Jesenice si lahko ogledaš na mojem posnetku iz kabine Mopeda. Uvoz mimo uvoznega signala se prične pri 53:30.
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Signalni znak kaže mesto kjer mora biti odjemnik toka spuščen. Signalni znak pa kaže mesto kjer je dovoljeno dvigniti odjemnik toka. Zraven signalnega znaka dvigni odjemnik toka se nahaja tudi signalni znak kateri pomeni da je na tem odseku napetost 15 kV AC. Ta znak se najlepše vidi pri odbijanju po prvem tiru.pygmalion napisal/-a: Katera oznaka označuje spremembo napetosti? Na katerem delu ni nobene napetosti?
Steber vozne mreže je pobarvan v rumeno, kateri vizuelno olajša mesto do katerega se lahko gre z dvignjenim odjemnikom toka (tu mislim na 3 kV DC). To pride prav predvsem pri elektromotornikih.
Tine
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Najlepša hvala za natančna pojasnila!Tin€ napisal/-a:pygmalion napisal/-a: Steber vozne mreže je pobarvan v rumeno, kateri vizuelno olajša mesto do katerega se lahko gre z dvignjenim odjemnikom toka (tu mislim na 3 kV DC). To pride prav predvsem pri elektromotornikih.
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Pred časom je bilo v tej temi govora o postavitvi prevozne ENP na naši strani zaradi prehoda Hrvatov na 25 kV.
Se kaj dogaja s to zadevo
Se kaj dogaja s to zadevo