Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrljevo
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
A danas nam je stigla i Brena na riječki kolodvor
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
HŽ Cargo je 23.11. raspisao natječaj za 3 višesistemske lokomotive koji traje do 03.01.2013. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn ... 05-0083787Regan 664 napisal/-a:Me zanima, kako so Hrvatje rešili manjko večsistemskih lokomotiv?
Za vožnjo vlakov med Moravicami in Šapjanami bo potrebno kar nekaj dodatnih mašin.
A tražene specifikacije lokomotiva su http://imageshack.us/a/img829/8379/dznn ... tive23.png .
Danas je ASEA išla do Šapjana i Bakra,tako da se sada može reći da u Hrvatskoj 3kV napon više ne živi.
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Nevidim koji je sad smisao najma višesistemskih lokomotiva kad u Hr nema =3kVZlayoZg napisal/-a:...
A tražene specifikacije lokomotiva su http://imageshack.us/a/img829/8379/dznn ... tive23.png .
...
Pozdrav iz Rijeke
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Sa ovakvim lokomotivama:
mogli bi i do Minkena
mogli bi i do Minkena
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Možda krivo razmišljam al', sorry, nevidim razloga zašto bi vozili do Minkena , što bi se dobilo time.
Pozdrav iz Rijeke
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Ena lokomotiva, krajši vozni časi!!, ker se na mejah nebi menjalo lokomotiv. Tudi v Sloveniji imamo samo 3kV in imamo večsistemske lokomotive.thomcro napisal/-a:Možda krivo razmišljam al', sorry, nevidim razloga zašto bi vozili do Minkena , što bi se dobilo time.
Res pa je, da če bi bilo tako kot pri vlaku, ki je vozil v Turčijo, kjer Hrvatje ne pustijo tujega po svojem, potem res ne rabijo večsistemskih lokomotiv.
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Samo še vprašanje časa je, kdaj bodo morali tudi oni kloniti pred EU.petindvajsetka napisal/-a:....., kjer Hrvatje ne pustijo tujega po svojem, potem res ne rabijo večsistemskih lokomotiv.
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Ena in ista lokomotiva bi potem lahko vlekla vlak tirnic iz Voest Alpine v Luko Reka in praznino nazaj.Ampak seveda če vmes ne bi bilo Slovenije s svojo strašno moderno železniško infrastrukturo in 20tonskim osnim pritiskom.thomcro napisal/-a:Možda krivo razmišljam al', sorry, nevidim razloga zašto bi vozili do Minkena , što bi se dobilo time.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Saj to lahko že danes, samo lokomotiva se mora imenovati Herkules Aja, ooops, gre do Šapjan, potem je potrebno spredaj obesiti ASEA-oEna in ista lokomotiva bi potem lahko vlekla vlak tirnic iz Voest Alpine v Luko Reka in praznino nazaj.Ampak seveda če vmes ne bi bilo Slovenije s svojo strašno moderno železniško infrastrukturo in 20tonskim osnim pritiskom.
LP
Jože
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
A u okruženju je ... ... osim Italije ... 25 kVpetindvajsetka napisal/-a:... Tudi v Sloveniji imamo samo 3kV in imamo večsistemske lokomotive. ...
A zašto bi ga pustili preko Hrvatske, neka ide preko Mađarskepetindvajsetka napisal/-a:... kot pri vlaku, ki je vozil v Turčijo, kjer Hrvatje ne pustijo tujega po svojem, ...
Ponavljam, nevidim smisao najma višesistemskih lokomotiva jer HŽ Cargo će ionako biti prodan i onda onaj koji ga kupi neka si nabavi nove lokomotive jer ovako ispada da se lokomotive iznajmljuju za novog vlasnika što je po meni totalno suludo! Jer taj novac kojim bi se platio najam nije od Carga nego od države a u tom ima i moj mali dio.
Pozdrav iz Rijeke
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
, že res, da ima od naših sosed samo Italija 3kV, vendar pa Avstrija niti slučajno nima 25 kV, temveč 15 kV, 16.7 Hzthomcro napisal/-a:A u okruženju je ... ... osim Italije ... 25 kVpetindvajsetka napisal/-a:... Tudi v Sloveniji imamo samo 3kV in imamo večsistemske lokomotive. ...
Aljaž
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
@leteči vlak je točen, ampak v FS Trenitalia je ima in novo 25kV samo hitri vlaki ravno pot za od Napoli-Rim-Firenze vozi samo za E404(ETR500) "Frecciarossa" ,ETR610 Frecciargento" , tam v Avstriji "OBB" da seveda samo 15kVleteči vlak napisal/-a:, že res, da ima od naših sosed samo Italija 3kV, vendar pa Avstrija niti slučajno nima 25 kV, temveč 15 kV, 16.7 Hzthomcro napisal/-a:A u okruženju je ... ... osim Italije ... 25 kVpetindvajsetka napisal/-a:... Tudi v Sloveniji imamo samo 3kV in imamo večsistemske lokomotive. ...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Al' se faćarite za sitnice ... ni u Austriji nema 25kv ali nema ni 3kV.leteči vlak napisal/-a:... vendar pa Avstrija niti slučajno nima 25 kV, temveč 15 kV, 16.7 Hz
Šta zbilja nerazumijete što pišem? Šta vam trebam crtati? U ovom našem jadnom okruženju Slovenija i Italija imaju jedine =3 kV a u ostatku država koje okružuju Sloveniju i Hrvatsku su drugačiji sistemi napajanja. Mislim da sam sad bio jasniji i konkretniji. I da ponovim i po treći put, nevidim zašto bi HŽ Cargo iznajmljivao višesistemske lokomotive osim ako se ne želi pogodovati budućem kupcu. Ovime se baca u vjetar novac poreznih obveznika, ništa drugo!
Pozdrav iz Rijeke
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl
Izgleda, da se že ve, kdo bo novi kupec
Pa nismo mi tako neumni...
Pa nismo mi tako neumni...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers