Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrljevo

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Hribovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 207
Pridružen: 24.02.2009, 1:17

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a Hribovc »

Rja?
Uporabniški avatar
Narcis
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 83
Pridružen: 05.12.2008, 12:30
Kraj: LABIN HR

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a Narcis »

A danas nam je stigla i Brena na riječki kolodvor
Slika
ZlayoZg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 124
Pridružen: 19.03.2009, 23:45
Kraj: Zagreb(HR)

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a ZlayoZg »

Regan 664 napisal/-a:Me zanima, kako so Hrvatje rešili manjko večsistemskih lokomotiv?
Za vožnjo vlakov med Moravicami in Šapjanami bo potrebno kar nekaj dodatnih mašin. :roll:
HŽ Cargo je 23.11. raspisao natječaj za 3 višesistemske lokomotive koji traje do 03.01.2013. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn ... 05-0083787

A tražene specifikacije lokomotiva su http://imageshack.us/a/img829/8379/dznn ... tive23.png .

Danas je ASEA išla do Šapjana i Bakra,tako da se sada može reći da u Hrvatskoj 3kV napon više ne živi.
thomcro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 610
Pridružen: 20.08.2006, 0:14
Kraj: Rijeka, Hrvatska

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a thomcro »

ZlayoZg napisal/-a:...
A tražene specifikacije lokomotiva su http://imageshack.us/a/img829/8379/dznn ... tive23.png .
...
Nevidim koji je sad smisao najma višesistemskih lokomotiva kad u Hr nema =3kV :-k
Pozdrav iz Rijeke
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Sa ovakvim lokomotivama:

Slika

mogli bi i do Minkena :wink: :idea:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
thomcro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 610
Pridružen: 20.08.2006, 0:14
Kraj: Rijeka, Hrvatska

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a thomcro »

Možda krivo razmišljam al', sorry, nevidim razloga zašto bi vozili do Minkena :-k , što bi se dobilo time.
Pozdrav iz Rijeke
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

thomcro napisal/-a:Možda krivo razmišljam al', sorry, nevidim razloga zašto bi vozili do Minkena :-k , što bi se dobilo time.
Ena lokomotiva, krajši vozni časi!!, ker se na mejah nebi menjalo lokomotiv. Tudi v Sloveniji imamo samo 3kV in imamo večsistemske lokomotive.

Res pa je, da če bi bilo tako kot pri vlaku, ki je vozil v Turčijo, kjer Hrvatje ne pustijo tujega po svojem, potem res ne rabijo večsistemskih lokomotiv. #-o
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

petindvajsetka napisal/-a:....., kjer Hrvatje ne pustijo tujega po svojem, potem res ne rabijo večsistemskih lokomotiv. #-o
Samo še vprašanje časa je, kdaj bodo morali tudi oni kloniti pred EU.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

thomcro napisal/-a:Možda krivo razmišljam al', sorry, nevidim razloga zašto bi vozili do Minkena :-k , što bi se dobilo time.
Ena in ista lokomotiva bi potem lahko vlekla vlak tirnic iz Voest Alpine v Luko Reka in praznino nazaj.Ampak seveda #-o #-o če vmes ne bi bilo Slovenije s svojo strašno moderno železniško infrastrukturo in 20tonskim osnim pritiskom. :mrgreen: :mrgreen:
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Ena in ista lokomotiva bi potem lahko vlekla vlak tirnic iz Voest Alpine v Luko Reka in praznino nazaj.Ampak seveda če vmes ne bi bilo Slovenije s svojo strašno moderno železniško infrastrukturo in 20tonskim osnim pritiskom.
Saj to lahko že danes, samo lokomotiva se mora imenovati Herkules :mrgreen: Aja, ooops, gre do Šapjan, potem je potrebno spredaj obesiti ASEA-o :mrgreen:

LP

Jože
thomcro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 610
Pridružen: 20.08.2006, 0:14
Kraj: Rijeka, Hrvatska

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a thomcro »

petindvajsetka napisal/-a:... Tudi v Sloveniji imamo samo 3kV in imamo večsistemske lokomotive. ...
A u okruženju je ... :twisted: ... osim Italije ... 25 kV
petindvajsetka napisal/-a:... kot pri vlaku, ki je vozil v Turčijo, kjer Hrvatje ne pustijo tujega po svojem, ...
A zašto bi ga pustili preko Hrvatske, neka ide preko Mađarske :mrgreen:

Ponavljam, nevidim smisao najma višesistemskih lokomotiva jer HŽ Cargo će ionako biti prodan i onda onaj koji ga kupi neka si nabavi nove lokomotive jer ovako ispada da se lokomotive iznajmljuju za novog vlasnika što je po meni totalno suludo! Jer taj novac kojim bi se platio najam nije od Carga nego od države a u tom ima i moj mali dio.
Pozdrav iz Rijeke
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

thomcro napisal/-a:
petindvajsetka napisal/-a:... Tudi v Sloveniji imamo samo 3kV in imamo večsistemske lokomotive. ...
A u okruženju je ... :twisted: ... osim Italije ... 25 kV
[-X , že res, da ima od naših sosed samo Italija 3kV, vendar pa Avstrija niti slučajno nima 25 kV, temveč 15 kV, 16.7 Hz
Aljaž
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

leteči vlak napisal/-a:
thomcro napisal/-a:
petindvajsetka napisal/-a:... Tudi v Sloveniji imamo samo 3kV in imamo večsistemske lokomotive. ...
A u okruženju je ... :twisted: ... osim Italije ... 25 kV
[-X , že res, da ima od naših sosed samo Italija 3kV, vendar pa Avstrija niti slučajno nima 25 kV, temveč 15 kV, 16.7 Hz
@leteči vlak je točen, ampak v FS Trenitalia je ima in novo 25kV samo hitri vlaki ravno pot za od Napoli-Rim-Firenze vozi samo za E404(ETR500) "Frecciarossa" ,ETR610 Frecciargento" , tam v Avstriji "OBB" da seveda samo 15kV :)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
thomcro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 610
Pridružen: 20.08.2006, 0:14
Kraj: Rijeka, Hrvatska

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a thomcro »

leteči vlak napisal/-a:... vendar pa Avstrija niti slučajno nima 25 kV, temveč 15 kV, 16.7 Hz
Al' se faćarite za sitnice ... ni u Austriji nema 25kv ali nema ni 3kV.

Šta zbilja nerazumijete što pišem? Šta vam trebam crtati? U ovom našem jadnom okruženju Slovenija i Italija imaju jedine =3 kV a u ostatku država koje okružuju Sloveniju i Hrvatsku su drugačiji sistemi napajanja. Mislim da sam sad bio jasniji i konkretniji. I da ponovim i po treći put, nevidim zašto bi HŽ Cargo iznajmljivao višesistemske lokomotive osim ako se ne želi pogodovati budućem kupcu. Ovime se baca u vjetar novac poreznih obveznika, ništa drugo!
Pozdrav iz Rijeke
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Prehod na 25 kV 50 Hz....Moravice-Rijeka-Šapjane in Škrl

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Izgleda, da se že ve, kdo bo novi kupec :wink: :beg

Pa nismo mi tako neumni...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori