Dino S napisal/-a:Zakaj se zraven vozi tista škatlica?
Misliš drezino? Kolikor sem dešifriral hrvaški forum, gre za obtežitev pri prvem obremenilnem testu same lokomotive (sledi preizkus vleke potniške klasike, zatem...). Proga čez Gorski Kotar je namreč izrazito gorska in na hrvaškem 25 kV omrežju (v glavnem Slavonija) do zdaj ni bilo primerljive. Morda še
post uporabnika Simplon Express
baltazar, on 18 Dec 2012 - 17:04, said:
Ove informacije iz prve ruke pokazuju da su ASEA lokomotive položile ispit. Sad ne čujem više ni jednog skeptika, nekak su svi umukli,a prije par mjeseci toliko blabla o ničemu.
Na čemu su položile ispit ? Vukući TMD i dva,tri pulmana sa 6 putnika i kondukterom ? Sud će se približno dati,tek nakon nekoliko mjeseci eksploatacije pri vuči teških teretnih vlakova i izmjenom svih vremenskih uvjeta,začinjenih sezonom lišća....Nadam se da neće biti posebnih problema,ali rano je za likovanje i pokude....
Mmg., če se kdo sprašuje, zakaj je do zdaj bila meja med el. sistemoma ravno v nekih majhnih Moravicah in ne npr. v Ogulinu (razcep liške proge) ali Delnicah, so na forumu rekli, da so tam že v parnih časih menjavali "gorske" in "ravninske" lokomotive.
Pa še namig za
zelene. Tema je zanimiva tudi za nas (zaradi stika s slov. žel. omrežjem), morda bi se v preimenovala v bolj poveden naslov, npr. "Reelektrifikacija proge Moravica - Reka - Šapjane", oz. se kaj takega dopiše v oklepaj v naslovu teme. Če seveda OP ne nasprotuje.