Vsake toliko pride v časopis članek in tudi tokrat ni drugače.
Tokrat je članek v derStandard z naslovom:
Bad Radkersburg: Čakanje na nov želeniški most čez Muro.
Povezetek pa: Da bi vse skupaj stalo 20 milijonov evrov. V juliju je bilo srečanje županov na obeh straneh meje, v kateri so potrdili zavezo o obnovitvi čezmejne povezave. V Sloveniji čakajo "signal" iz Ljubljane, katera bi lahko z EU pomočjo uresničila projekt, vendar ta ni bila najbolj navdušena. Župan Radkersburga pa je sicer optimističen, da bi lahko v naslednjih mesecih prišlo do napredka, vendar.....navdušenje ne delijo niti na ÖBB, kjer pravijo, da so v ospredju drugi projekti in, da je ta projekt pod oznako "možen" in ne zagotavlja, da bo kdaj uresničen.Prednost imajo predvsem projekti, ki so povezani s Koprom*. Prav tako ÖBB še vedno ne garantira delovanje S51 linje Bad Radkersburg-Špilje, saj je njena uporaba zmerna, poleg tega pa je na progi kar nekaj nevarnih železniških prehodov, kar zahteva dodatna vlaganja.
Če potegnem črto. Župani bi, Avstrija in Slovenija ne bi in delata na povezovanju čez Špilje in Jesenice...V glavnem projekta v veliki verjetnosti ne bo. Pika. Razen, če regija/občine same vložijo.
*
Za Avstrijo je Koper najpomembejše pristanišče. In, ker tovorni promet prinaša denar, se pojavljajo želje po novem predoru (Bosrucktunnel) na Pyhrn-Schoberachse (Gradec-Linz) s katerim bi znižali obstoječi naklon proge.