Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3200
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 30.09.2018, 14:09

Ravno pravi čas. SŽ naj zamenjajo 25 garnitur za 15 Stadler Euro Dual lokomotiv, da ne bo potrebe po dvakratni menjavi za dizel in potem nazaj na elektro. Pa še @Ljubitelj bo vesel. 500 kN, 6 osi čez Kraški rob. Kaj je lahko še boljšega. Investicija vredna vsakega centa davkoplačevalskega denarja. Take my f*****g money :thumbupl
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3442
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a mkx » 30.09.2018, 16:02

Ne pozabit na malenkost: proga Ljutomer - Gornja Radgona je kategorije C2. Če že delajo, naj jo popedenajo ba D4. Cena: sitnica :twisted:
LP, Metod
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a suha » 02.10.2018, 18:48

Kolikor vem gre pri progi Ljutomer - Radgona za ravninsko progo brez enega zahtevnega objekta (razen mostu čez Muro v Radgoni). Torej ja, most + obnova še tega dele proge. Cena pa nebi smela bit pretirana, razen če se bo po balkansko napihnilo kar pa je seveda tudi možno.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov