Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a mkx »

preglednik napisal/-a: 08.07.2022, 10:34 Ampak potrebne pa so, že zaradi komunikacije z regijami sosednjih držav.

Če gre tukaj za egotrip (zakaj bi predsednik vlade RS komuniciral z deželnim glavarjem Štajerske), potem nam lahko samo še Bog pomaga. Deželni glavar Štajerske ima 1,2Mio prebivalcev in temu primeren proračun za regionalne projekte. Predsednik Pomurske regije bi imel približno 115 tisoč prebivalcev in temu primeren proračun za regionalne projekte. In o čem bi se torej ta dva funkcionarja lahko pogovarjala bolje kot bi se deželni glavar Štajerske in predsednik vlade RS?

Da ne govorimo, da je Avstrija po ustavi federativna skupnost zveznih držav ki imajo precej večje ingerence kot bi jih imele naše pokrajine (recimo sprejemanje lastnih zakonov). Torej so avstrijske "regije" v resnici več kot bodo naše regije (ko/če jih bomo dobili).
LP, Metod
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Kaj pa vem, pri reaktivaciji mestu med Radgonama se mi zdi bolj aktualno, da bi progo povezali z Mursko Soboto, pri Radencih. S tem bi lahko dobili zanimivo S-Bahn progo, ki bi povezovala Mursko Soboto, Radence in Gornjo Radgono z Lipnico, Gradcem in Mariborom. Vprašanje pa koliko bi bila izgradnja take proge finančno smiselna.
Proti Ljutomeru pa ne vidim nobene smiselnosti oživitve.
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a jurij »

urban120 napisal/-a: 09.07.2022, 9:53 Kaj pa vem, pri reaktivaciji mestu med Radgonama se mi zdi bolj aktualno, da bi progo povezali z Mursko Soboto, pri Radencih. S tem bi lahko dobili zanimivo S-Bahn progo, ki bi povezovala Mursko Soboto, Radence in Gornjo Radgono z Lipnico, Gradcem in Mariborom. Vprašanje pa koliko bi bila izgradnja take proge finančno smiselna.
Proti Ljutomeru pa ne vidim nobene smiselnosti oživitve.
Glede na tvoje navedbe ne vidim razloga, zakaj ne bi bilo smiselno oživiti progo proti Ljutomeru, saj bi s tem na najbolj enostaven in najcenejši način povezali vsa navedena mesta čez Ljutomer, na podoben način je Murska sobota že dolga leta povezana z Mariborom čez Pragersko. :arrow:

Drugače pa ve mogoče kdo odgovoriti na vprašanje katero je postavil Vid Krt: Kakšen vlak bo naslednjo soboto peljal na Radgonski progi? :train1

LP Jurij
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a mkx »

jurij napisal/-a: 12.07.2022, 9:43 Glede na tvoje navedbe ne vidim razloga, zakaj ne bi bilo smiselno oživiti progo proti Ljutomeru, saj bi s tem na najbolj enostaven in najcenejši način povezali vsa navedena mesta čez Ljutomer, na podoben način je Murska sobota že dolga leta povezana z Mariborom čez Pragersko. :arrow:
Saj sem že napisal: skrajševanje potovalnega časa dnevnih migrantov iz SZ dela Pomurja proti Cmureku. Ker vožnja iz Prekmurja do Gradca traja dlje, tudi preko Pragerskega in Maribora (z ustreznimi povezavami) ni toliko daljša kot bi bila po tej "direktni" povezavi.

In ja, tukaj se strinjam: rej je naloga regije da vzpostavi to železniško povezavo. Ker (moje mnenje) je to interes samo tistega dela Prekmurske regije, ne pa države Slovenije kot celote. Ko bo Prekmurje kot regija sposobno investirati par 100 milijonov (magari če pridobi evropska sredstva ali kaj tretjega), si bo zgradila to povezavo, potem pa še vsako leto (s parimi milijoni) subvencionirala ÖBB, da bo podaljšal S-Bahn linijo do kamorkoli si že bo Regija zaželela. Ali pa bo po vzoru avstrijskih zveznih dežel kupila par lastnih garnitur, ki jih bo potem ÖBB (ali kakteri drugi operater) vozil ob Muri (subvencije bodo še vedno potrebne, le zaradi lastnega voznega parka bodo nekaj nižje).
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a preglednik »

mkx napisal/-a: 12.07.2022, 10:40
jurij napisal/-a: 12.07.2022, 9:43 Glede na tvoje navedbe ne vidim razloga, zakaj ne bi bilo smiselno oživiti progo proti Ljutomeru, saj bi s tem na najbolj enostaven in najcenejši način povezali vsa navedena mesta čez Ljutomer, na podoben način je Murska sobota že dolga leta povezana z Mariborom čez Pragersko. :arrow:
Saj sem že napisal: skrajševanje potovalnega časa dnevnih migrantov iz SZ dela Pomurja proti Cmureku. Ker vožnja iz Prekmurja do Gradca traja dlje, tudi preko Pragerskega in Maribora (z ustreznimi povezavami) ni toliko daljša kot bi bila po tej "direktni" povezavi.

In ja, tukaj se strinjam: rej je naloga regije da vzpostavi to železniško povezavo. Ker (moje mnenje) je to interes samo tistega dela Prekmurske regije, ne pa države Slovenije kot celote. Ko bo Prekmurje kot regija sposobno investirati par 100 milijonov (magari če pridobi evropska sredstva ali kaj tretjega), si bo zgradila to povezavo, potem pa še vsako leto (s parimi milijoni) subvencionirala ÖBB, da bo podaljšal S-Bahn linijo do kamorkoli si že bo Regija zaželela. Ali pa bo po vzoru avstrijskih zveznih dežel kupila par lastnih garnitur, ki jih bo potem ÖBB (ali kakteri drugi operater) vozil ob Muri (subvencije bodo še vedno potrebne, le zaradi lastnega voznega parka bodo nekaj nižje).
V vsaki državi je interes države da deluje javni potniški promet in ga zato subvencionira. Ali ga direktno ali preko regije niti ni pomembno. Regija je pomembna samo kot generator interesa, seveda pa lahko subvencionira tudi iz lastnih sredstev, kot npr. občina Tolmin avtovlak. Sicer pa so interes za povezavo tirov v tistem koncu prvi izkazali Avstrijci. Lahko bi se za začetek vsaj pogovarjali na regionalnem nivoju ampak se ne moremo, ker nimamo regij.
preglednik
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a urban120 »

jurij napisal/-a: 12.07.2022, 9:43
Glede na tvoje navedbe ne vidim razloga, zakaj ne bi bilo smiselno oživiti progo proti Ljutomeru, saj bi s tem na najbolj enostaven in najcenejši način povezali vsa navedena mesta čez Ljutomer, na podoben način je Murska sobota že dolga leta povezana z Mariborom čez Pragersko. :arrow:
To je res, ampak pri temu voznemu času, bi lahko potniki od Radgone do MS šli kar peš
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: 12.07.2022, 12:02. Sicer pa so interes za povezavo tirov v tistem koncu prvi izkazali Avstrijci. Lahko bi se za začetek vsaj pogovarjali na regionalnem nivoju ampak se ne moremo, ker nimamo regij.

Interes je izrazila lokalna skupnost, kar je velika razlika do tega, kamor sedaj ta tema "leze". Ker je železniška infrastruktura na obeh straneh državna, morajo pogovori potekati na državnem nivoju, pa so se nazadnje zmenili, da bo Špilje dvotirno, ko bo prišlo do povečanja prometa in nekoga na naši strani je srečala pamet, da bo proga med Jesenicami in Ljubljano, ko bo modernizirana tudi na odseku LJ-KR omogočala odjemnike toka širine 1450, 1600 in 1900 mm, kar pomeni, da boš lahko na tej relaciji vozil z češkim odjemnikom za DC in tako bo teoretično ohranjen stik z Koralpsko progo.
Drugače dežela Štajerska je najprej hotela intenizvneje subvencionirati avtobus, ker je proga do Radgone zastarela, s preveč železniškimi prehodi, ampak je na Dunaju prišel zasuka v politiki in bodo progo med Radgono in Špiljem, obnovili v dveh fazah, remont + elektrifikacija. To še vedno ne pomeni, da se bo most sedaj čudežno pojavil med projekti, ampak na naši strani vsaj proga ni zaprta, na Dunaju pa zaenkrat (še) ni jasnega signala, da bi bili pripravljeni na še eno mednarodni regionalno postajo, kot bo postalo Špilje.
jurij napisal/-a: 12.07.2022, 9:43 Drugače pa ve mogoče kdo odgovoriti na vprašanje katero je postavil Vid Krt: Kakšen vlak bo naslednjo soboto peljal na Radgonski progi? :train1

LP Jurij
Verjetno bo ponovno Flirt.
Odgovori