Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Ponovna povezava: Radgona - Gornja Radgona
Dobra novica za Štajerce z obeh strani meje, predvsem tiste, ki se vozijo na delo v Avstrijo: avstrijski štajerski deželni zbor je v torek, 19. 1. 2016, sprejel izgradnjo mostu čez Muro in ponovno železniško povezavo avstrijske Radgone s slovensko Gornjo Radgono (2,8 km). Gradnja se bo poskušala (so)financirati iz evropskih in avstrijskih zveznih sredstev, sredstva za pripravo projekta pa naj bi že predvidela tudi slovenska stran. Najprej je predviden potniški promet.
Most je sicer razstrelila nemška vojska leta 1945, ko se je umikala pred Sovjeti.
Vir: http://www.kleinezeitung.at/s/steiermar ... Bahnausbau
Most je sicer razstrelila nemška vojska leta 1945, ko se je umikala pred Sovjeti.
Vir: http://www.kleinezeitung.at/s/steiermar ... Bahnausbau
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Re: Ponovna povezava: Radgona - Gornja Radgona
Zdravo!
Lepa novica.
Sicer pa imamo o tem temo že tukaj:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... na#p167274
in predlagam združitev
Pozdrav - Peter
Lepa novica.
Sicer pa imamo o tem temo že tukaj:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... na#p167274
in predlagam združitev
Pozdrav - Peter
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
Pomurje se očitno izstreljuje v višave kar se tiče železnic
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
@zelencek, Čepav se gradnja železniške proge od Gornje Radgone naprej proti Avstriji še nekaj časa verjetno ne bo začela, pa se glede relativno hitre in uspešne gradnje Pomurskih železnic popolnoma strinjam z tvojo navedbo, kajti dejstvo je da železniško infrastrukturo na območju pomurja gradi predvsem naše domače najuspešnejše srednjeevropsko gradbeno podjetje SGP Pomgrad, katero ima sedež v prekmurju.zelencek napisal/-a:
Pomurje se očitno izstreljuje v višave kar se tiče železnic
SGP Pomgrad pa je po propadu ljubljanskega SCT, Gradisa, in pa vseh ostalih velikih slovenskih gradbenih gigantov postalo tudi največje slovensko gradbeno podjetje in pa moj največji poslovni partner pri gradnji železnic v pomurski regiji.
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
Hojla,
zelo dobra novica,kocka je padla,gradilo se bo!
Beschluss für die Verbindung zwischen Slowenien und Österreich ist gefallen.
ostalo tu:
http://www.meinbezirk.at/suedoststeierm ... 09850.html
Jure prehitro si obupal,zgleda da se austrijci niso zafrkavali kot naši ponavadi.
LP Sini
zelo dobra novica,kocka je padla,gradilo se bo!
Beschluss für die Verbindung zwischen Slowenien und Österreich ist gefallen.
ostalo tu:
http://www.meinbezirk.at/suedoststeierm ... 09850.html
Jure prehitro si obupal,zgleda da se austrijci niso zafrkavali kot naši ponavadi.
LP Sini
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
Recimo, da je padla prva od dveh kock, razen če so Štajerci tako dobrodušni, da bodo gradili tudi v Sloveniji, v kar pa ne verjamem. Sicer pa kolikor vem, ni naša ablast rekla še nobene besede....zelo dobra novica,kocka je padla,gradilo se bo!
LPL
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
Glede na razmere v ljubljanskem parlamentu tudi ne moremo pričakovati kakšne pametne besede z strani naše oblasti, saj je zaradi nespametnega ravnanja naših oblasti že sedaj drastično upadel potniški promet na avstrijski strani med avstrijsko Radgono in Gradcem, to pa je tudi dejstvo, katero lahko bolj podrobno razložim, če koga zanima.Ljubitelj napisal/-a:Recimo, da je padla prva od dveh kock, razen če so Štajerci tako dobrodušni, da bodo gradili tudi v Sloveniji, v kar pa ne verjamem. Sicer pa kolikor vem, ni naša ablast rekla še nobene besede....zelo dobra novica,kocka je padla,gradilo se bo!
LPL
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
Nič nisem obupal, ker vem da je v Avstriji manj birokracije kot pri nas.Sini napisal/-a:Hojla,
http://www.meinbezirk.at/suedoststeierm ... 09850.html
Jure prehitro si obupal,zgleda da se austrijci niso zafrkavali kot naši ponavadi.
LP Sini
@Ljubitelj, Na naši strani ni kaj dosti za gradit, saj od Gor. Radgonskega mejnega tirnega signala pa do avstrijske meje manjka samo 100 metrov proge, drugače pa je za prvo silo ta proga na naši strani še v dokaj solidnem stanju, tako da Regani tukaj še vedno brez problema vozijo.
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
Zdravo!
Trasa obnovljene povezave ne bo mogla potekati po starem terenu, saj so staro traso Avstijci delno pozidali. Kolikor se spominjam, pa je tudi pri nas ideja, da bi progo speljali vzhodneje od sedanje radgonske postaje. Urbanistični razlogi ???
Pozdrav - Peter
Trasa obnovljene povezave ne bo mogla potekati po starem terenu, saj so staro traso Avstijci delno pozidali. Kolikor se spominjam, pa je tudi pri nas ideja, da bi progo speljali vzhodneje od sedanje radgonske postaje. Urbanistični razlogi ???
Pozdrav - Peter
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Trasa obnovljene povezave ne bo mogla potekati po starem terenu, saj so staro traso Avstijci delno pozidali.
@Peter 5, res je, da je del nekdanje trase že pozidan. Je pa (na žalost že preminuli) Arhitekt: Arch. Dipl. Ing. Reinhard Probst nešel rešitev:
Citiram predsednika združenja za obnovo povezave g. Armina Klein:
"Frajhand" prevod: Reinhard Probst je ovrgel teorijo, da zaradi pozidanih zemljišč ni mogoče obnoviti železniške povezave med Gornjo Radgono in Bad Radgersburgom.Armin Klein napisal/-a: ... Reinhard Probst widerlegte die Theorie, dass es aufgrund der Verbauung nicht möglich sei die Bahnlinie zwischen Gornja Radgona und Bad Radkersburg wiederherzustellen....
Bi pa na Avstrijski strani morali zaobiti pozidana zemljišča
Podatek objavljen na FB, tukaj: https://www.facebook.com/17530188924317 ... =3&theater
Iščem še njegov načrt
Prilagam fotografijo, na kateri je označena tudi ta ideja, vendar bi ta nova proga bila dolga 16,2 km (priklučila bi se progi Ormož-hodoš, nekje med M.Soboto in Puconci),Peter 5 napisal/-a: Kolikor se spominjam, pa je tudi pri nas ideja, da bi progo speljali vzhodneje od sedanje radgonske postaje. Urbanistični razlogi ???
Pozdrav - Peter
medtem ko bi do G.Radgone bilo potrebno zgraditi samo 2,65 km + seveda most!
Podatek našel na FB, tukaj: https://www.facebook.com/17530188924317 ... =3&theater
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Ra
.
Evo, načrt možnih variant je objavljen eno stran nazaj:
Evo, načrt možnih variant je objavljen eno stran nazaj:
Tomy napisal/-a:Iz te teme Zadeva: DLŽ in žel. eksponatov - Celje sem ukradel Borsigovo sliko
kjer je bil prikazan plan, kjer naj bi potekala ponovna povezava. Tono, daj pokomentiraj malo tole še za ostale, ki niso bili prisotni.
Lep dan
Tomaž
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
16 km varianto do Murske Sobote lahko kar pokopljete, ker naša država v bližnji prihodnosti tega ne bo nikoli gradila, ker 1. ni denarja, 2. če pa že denar je, so na železnicah, druge bistveno pomembnejše in nujnejše prioritete.
Če bo proga obnovljena bo obnovljena po stari trasi. Kot pa ste že ugotovil, je problem pozidanost trase. In sicer se takoj za Muro na Avstrijski strani nahaja manjši stadion in pa nato šola Landesberufsschule Bad Radkersburg
Zemljevid: https://www.google.si/maps/@46.6838244, ... a=!3m1!1e3
Z mojega stališča je lažje in cenejše podret stadion in podret šolo, ter ju zgradit na novi lokaciji, kot pa peljati železniško traso okoli. Tudi kvaliteta vožnje je boljša in manj zamudna po ravnini, kot pa po pretirani krivini. Upajmo da bo pri podiranju šole pomagala tudi letnica izgradnje objekta (1972), saj se bo verjetno prej ali slej potrebno odločiti ali obnoviti 44 let star objekt, ali ga zgraditi na novo drugje....
Kako se bodo pa Avstrijci odločili je pa njihova stvar. Zelo veliko škodo so naredili, tudi ker so šli sploh zidat na tej lokaciji. Naši morajo dejansko financirati samo polovico mostu čez Muro, kar mislim da nebo težava, vse ostalo je na Avstrijcih, kjer bosta glavnino težav in stroškov predstavljala ta dva objekta.
Skratka vse je na njih, koliko si dejansko želijo te povezave, katere si očitno v preteklosti niso želeli, saj so zidali točno tam kjer nebi smeli. Upam seveda na najboljše.
Če bo proga obnovljena bo obnovljena po stari trasi. Kot pa ste že ugotovil, je problem pozidanost trase. In sicer se takoj za Muro na Avstrijski strani nahaja manjši stadion in pa nato šola Landesberufsschule Bad Radkersburg
Zemljevid: https://www.google.si/maps/@46.6838244, ... a=!3m1!1e3
Z mojega stališča je lažje in cenejše podret stadion in podret šolo, ter ju zgradit na novi lokaciji, kot pa peljati železniško traso okoli. Tudi kvaliteta vožnje je boljša in manj zamudna po ravnini, kot pa po pretirani krivini. Upajmo da bo pri podiranju šole pomagala tudi letnica izgradnje objekta (1972), saj se bo verjetno prej ali slej potrebno odločiti ali obnoviti 44 let star objekt, ali ga zgraditi na novo drugje....
Kako se bodo pa Avstrijci odločili je pa njihova stvar. Zelo veliko škodo so naredili, tudi ker so šli sploh zidat na tej lokaciji. Naši morajo dejansko financirati samo polovico mostu čez Muro, kar mislim da nebo težava, vse ostalo je na Avstrijcih, kjer bosta glavnino težav in stroškov predstavljala ta dva objekta.
Skratka vse je na njih, koliko si dejansko želijo te povezave, katere si očitno v preteklosti niso želeli, saj so zidali točno tam kjer nebi smeli. Upam seveda na najboljše.
Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon
Zdravo!
Neke (manj ali bolj uradne) študije za vzpostavitev povezave avstr. Radgone z našim železniškim omrežjem z naše strani že nekaj let obstojijo:
http://www.murska-sobota.si/sites/defau ... ivosti.pdf
Žal datum izdelave študije v tem dokumentu ni naveden.
Lep pozdrav - Peter
Neke (manj ali bolj uradne) študije za vzpostavitev povezave avstr. Radgone z našim železniškim omrežjem z naše strani že nekaj let obstojijo:
http://www.murska-sobota.si/sites/defau ... ivosti.pdf
Žal datum izdelave študije v tem dokumentu ni naveden.
Lep pozdrav - Peter