Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 518
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a jurij » 09.05.2016, 20:29

Solčavec napisal/-a:
jurij napisal/-a:Se popolnoma strinjam! Ampak prosim ne pozabi da je slovenska politika še bolj kot do migrantov parazitska do ostalih delovnih, poštenih Slovencev ki še nekako vztrajamo v upanju da se nekega dne končno znebimo starega sistema.


Ne mislim kar naprej burit duhove, kajti ljudje smo si različni, tako ima tudi vsak človek drugačne življenske in delovne izkušnje, jaz sem osebno bil z starim sistemom stokrat bolj zadovoljen, kot sedaj, saj sem v času starega sistema imel v domačem kraju široko izbiro delovnih mest, tako da sem takrat imel doma vedno zagotovleno prijetno delovno mesto in pa solidno plačo, in če bi se ta stari sistem po razpadu Jugoslavije obdržal, potem jaz nikoli ne bi imel nobene potrebe iti delat v tujino. :wink:
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 518
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a jurij » 09.05.2016, 20:47

IggyAUT napisal/-a:ja pa se aktivno kaj ze vidi in dela na terenu al so to same lepe besede?


Na terenu se v fizičnem smislu vidi le to, da so Avstrijci počistili z drevesjem poraščen približno sto metrov dolg zapuščeni tir do mejnega tirnega signala na njihovi strani.

V Laafeldu pa je bilo postavljeno simbolično obeležje, na mesto, kjer bi naj v prihodnje stala vmesna postaja na tej progi med Bad Radkersburgom in Gornjo Radgono.
IggyAUT
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 65
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 24.07.2016, 16:58

pozravljeni, a se pr tem famoznem mostu že kaj premika? že kak bager stoji kje na vidnem polju?
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 518
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a jurij » 16.02.2017, 20:42

IggyAUT napisal/-a:pozravljeni, a se pr tem famoznem mostu že kaj premika? že kak bager stoji kje na vidnem polju?


Na vidnem polju se trenutno še nič ne premika, v Avstrijskih medijih pa lahko vidimo nekaj virtualnih slik načrtovanega mosta.

Slika
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 518
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a jurij » 22.02.2017, 7:51

Na tej povezavi je pa slika, oziroma Fotomontaža vožnje Slovenskega vlaka iz Avstrije čez načrtovani most proti Ljutomeru.

https://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q= ... 37&cad=rjt
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a bisabre » 24.02.2017, 16:59

A zopet krokodilčki sanjajo košute? :lol:
Simpl je tanartabul.
IggyAUT
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 65
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 25.02.2017, 21:42

kamorkoli se obrneš zaplankanost, vloga žrtve, nezmožnosti, vse je brezveze... vsi notranji sodelavci SŽ.... pa najbrž so ÖBB bumbarji... ;) regionalni razvoj pa je košuta in krokodilčki ....
prometnik 54
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 10.01.2016, 10:13

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a prometnik 54 » 26.02.2017, 9:34

Za turizem bi bila obnovitev proge še kako dobrodošla,pa kaj ko bi vsi od nje radi imeli koristi,vlagal pa ne bi nihče.
Poleg tega,kot je bilo slišati nedolgo tega,so si v Gornji Radgoni "takratni vodilni"prizadevali,da bi proga potekala samo do industrijske cone Mele.
Se pravi,da jim ni bilo v interesu o ka [-X šni ponovni povezavi obeh Radgon(na naši in avstrijski strani).
Zgleda,da je nekomu interesantno zemljišče sedanje železniške postaje Gornja Radgona.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3201
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.09.2017, 8:57

Ima mogoče kakšne kontra podatke, da je usoda proge na Avstrijski strani od leta 2019 naprej negotova?
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 518
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a jurij » 17.11.2017, 19:07

Re 4/4 napisal/-a:Ima mogoče kakšne kontra podatke, da je usoda proge na Avstrijski strani od leta 2019 naprej negotova?


ÖBB zagotavlja obratovanje proge do decembra 2019.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a suha » 22.11.2017, 19:59

Samo za namen turizma in voženj lokalnega prebivalstva je povezava zelo zelo težko opravičljiva. Sploh glede na izkušnje iz Koroške proge. Za tako stanje so krive tudi SŽ, ampak tako pač je in tako bo še nekaj časa.

Lažje bi bilo, če bi vsaj za čas ko se bo obnavljal odsek Maribor - Šentilj preusmerili nekaj tovornega prometa čez novo povezavo. Samo kot sem zasledil so lokalni prebivalci zaradi hrupa ostro proti temu, čeprav hiše stojijo ob železnici samo na zadnjem kilometru trase v Gornji Radgoni in so vsi ki so tam gradili stavbe vedeli kje gradijo... #-o

Če bi delali po stari trasi bi šla proga takoj na Avstrijski strani čez njihov stadion. Če bi zgradili most, ki bi bil namenjen tudi pešcem, bi bil naslednji stadion od tega Avstrijskega, ki bi ga povozila proga, na Slovenski strani v Gornji Radgoni in bi bil oddaljen od obstoječega Avstrijskega samo 800 metrov. Zdaj če se hočejo zmenit se bodo tako, da bi lahko tudi Avstrijci uporabljali Radgonski stadion, če ne, pa bodo načrti ostali samo na papirjih od čezmejnega povezovanja pa bo ostalo samo pri govorjenju.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3201
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 25.09.2018, 12:19

Vsake toliko pride v časopis članek in tudi tokrat ni drugače.

Tokrat je članek v derStandard z naslovom: Bad Radkersburg: Čakanje na nov želeniški most čez Muro.

Povezetek pa: Da bi vse skupaj stalo 20 milijonov evrov. V juliju je bilo srečanje županov na obeh straneh meje, v kateri so potrdili zavezo o obnovitvi čezmejne povezave. V Sloveniji čakajo "signal" iz Ljubljane, katera bi lahko z EU pomočjo uresničila projekt, vendar ta ni bila najbolj navdušena. Župan Radkersburga pa je sicer optimističen, da bi lahko v naslednjih mesecih prišlo do napredka, vendar.....navdušenje ne delijo niti na ÖBB, kjer pravijo, da so v ospredju drugi projekti in, da je ta projekt pod oznako "možen" in ne zagotavlja, da bo kdaj uresničen.Prednost imajo predvsem projekti, ki so povezani s Koprom*. Prav tako ÖBB še vedno ne garantira delovanje S51 linje Bad Radkersburg-Špilje, saj je njena uporaba zmerna, poleg tega pa je na progi kar nekaj nevarnih železniških prehodov, kar zahteva dodatna vlaganja.

Če potegnem črto. Župani bi, Avstrija in Slovenija ne bi in delata na povezovanju čez Špilje in Jesenice...V glavnem projekta v veliki verjetnosti ne bo. Pika. Razen, če regija/občine same vložijo.

*Za Avstrijo je Koper najpomembejše pristanišče. In, ker tovorni promet prinaša denar, se pojavljajo želje po novem predoru (Bosrucktunnel) na Pyhrn-Schoberachse (Gradec-Linz) s katerim bi znižali obstoječi naklon proge.
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 518
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a jurij » 25.09.2018, 19:26

Glede na to da tukaj nekega masovnega prometa ni za pričakovati in pa glede na vse navedeno bi bila verjetno najboljša rešitev evropsko unijo nekako prepričati da ima ta železniška povezava velik strateški mednarodni pomen, ter si s tem zagotoviti evropska sredstva za gradnjo načrtovane povezave.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a suha » 30.09.2018, 12:11

V članku so torej lepo zapisali, da imajo prednost projekti ki povezujejo Avstrijo s Koprom. Torej naj projekt zastavijo tako da bo sprejel tiste 3 tovorne vlake dnevno čez Radgono proti Kopru.

Če pa tega ne bodo zastavili tako, pa pač nebo verjetno nič. Za tistih 20 potnikov dnevno verjetno se verjetno res nihče ne bo šel investicije za 20 milijonov.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

OdgovorNapisal/-a suha » 30.09.2018, 12:17

Pa še to. Zdajle je idealen čas za postavitev tega mosta. Prenavljal se bo Karavanški železniški predor in delal se bo drugi tir čez Špilje.

Torej z razlogom ker bodo zastoji naj se postavi ta most, da bi prevzel nekaj prometa. Čez nekaj let ko bosta ostali dve povezavi zaključeni, pa bo lepo ostal lokalnemu prebivalstvu. Zdaj bi moral samo še Serpentinšek malo podrezat na Dunaj in bi bila zadeva kaj hitro zgrajena.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov