Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:Furlanija je z junijskim voznim redom dobila zanimivo posebnost: prvi in zaenkrat edini evropski nočni (spalni) vlak, ki vozi v push-pull sestavi. "nesrečna" Ansaldova lepotica E403, ki s tem sploh prvič redno prihaja v Furlanijo..
Počakaj, da pride dovolj Hitachi garnitur, bo višek E464, potem pa doppio simetrica z E 464 na nočnih vlakih. :lol: Kot zanimivost, E 656 iz Sicilije je končala svoje delo na nočnih vlakih. Nasledila jo je serija E 464, čeprav bi po prvotnih načrtih morala E 403 odditi na otok.

In zakaj je nesrečna? :-k
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
Počakaj, da pride dovolj Hitachi garnitur, bo višek E464, potem pa doppio simetrica z E 464 na nočnih vlakih. :lol:
In zakaj je nesrečna? :-k
Daj ne kliči hudiča. Sem jih sit že na regionalcih. Vsaj nekaj drugačnega da pride, in to normalna dvokabinska mašina.
Nesrečna? Ker je bila zasnovana kot konkurenca Taurusu in Traxxu, končala pa čisto drugje. Še dobro, da je res niso kaznovali s Sicilijo!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Daj ne kliči hudiča. Sem jih sit že na regionalcih. Vsaj nekaj drugačnega da pride, in to normalna dvokabinska mašina.
Nesrečna? Ker je bila zasnovana kot konkurenca Taurusu in Traxxu, končala pa čisto drugje. Še dobro, da je res niso kaznovali s Sicilijo!
Toliko besed oE464, a sem šel pogledat kaj bi to naj bilo. Pa je ena najštevilčnejših lokomotiv v Italiji, menda 717, vsaj tako trdi Wikipedija. In lokomotova ni nikakršen konkurent Taurusu ali Traxx-u, saj je namenjena za vleko potniških vlakov v eno ali dvo nadstropni verziji. Tudi spenjačo omajo Scharfenbergovo. ker so namenjene potniškemu prometu ni potrebe po neznanski vlečni sili, zato imajo samo 72 ton 818 ton/os) kar je ugodno za proge, da se po nepotrebnem ne serje z 22,5 tonami na os za lahko delo. In seveda imajo lokomotive samo 1 kabino, saj so namenjene vleki stalnih sestav in so pač nesimetrične. Kako bi pa naj ta lokomotiva konkururala prej navedenim, mi pa ni jasno....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Daj ne kliči hudiča. Sem jih sit že na regionalcih. Vsaj nekaj drugačnega da pride, in to normalna dvokabinska mašina.
Nesrečna? Ker je bila zasnovana kot konkurenca Taurusu in Traxxu, končala pa čisto drugje. Še dobro, da je res niso kaznovali s Sicilijo!
Toliko besed oE464, a sem šel pogledat kaj bi to naj bilo. Pa je ena najštevilčnejših lokomotiv v Italiji, menda 717, vsaj tako trdi Wikipedija. In lokomotova ni nikakršen konkurent Taurusu ali Traxx-u, saj je namenjena za vleko potniških vlakov v eno ali dvo nadstropni verziji. Tudi spenjačo omajo Scharfenbergovo. ker so namenjene potniškemu prometu ni potrebe po neznanski vlečni sili, zato imajo samo 72 ton 818 ton/os) kar je ugodno za proge, da se po nepotrebnem ne serje z 22,5 tonami na os za lahko delo. In seveda imajo lokomotive samo 1 kabino, saj so namenjene vleki stalnih sestav in so pač nesimetrične. Kako bi pa naj ta lokomotiva konkururala prej navedenim, mi pa ni jasno....
@Ljubitelj, malo bolje preberi... "Nesrečna" se je nanašalo na E403.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bom še enkrat napisal kar je napisal naš član TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:
Počakaj, da pride dovolj Hitachi garnitur, bo višek E464, potem pa doppio simetrica z E 464 na nočnih vlakih. :lol:
In zakaj je nesrečna? :-k

TGV Lyria je napisal:
Daj ne kliči hudiča. Sem jih sit že na regionalcih. Vsaj nekaj drugačnega da pride, in to normalna dvokabinska mašina.
Nesrečna? Ker je bila zasnovana kot konkurenca Taurusu in Traxxu, končala pa čisto drugje. Še dobro, da je res niso kaznovali s Sicilijo!
Očevidno je govora o E464, E403 je omenjena daleč nazaj 15.8.2019. Mogoče si mislil, toda človek ne gre gledat nazaj kaj si pisal pred enim tednom.....
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a:
Očevidno je govora o E464, E403 je omenjena daleč nazaj 15.8.2019. Mogoče si mislil, toda človek ne gre gledat nazaj kaj si pisal pred enim tednom.....
Mr. perfect…. preberi si prvi post na teji strani, datiran 18.08.2019, to je včeraj!!!
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

igor 72 je napisal:
Mr. perfect…. preberi si prvi post na teji strani, datiran 18.08.2019, to je včeraj!!!
Mr. perfect najde samo tale 1. post iz 18.8.2019.
preglednik napisal/-a:
Mar nista od Mester naprej vozili dve veji tega vlaka. Ena čez Videm in Gorico, druga čez Červinjan.
TGv lyria je napisal:
Ne. 15-20 let nazaj je vlak pripeljal do Mester, en del je šel na Santo Lucio, en del v Videm, en del pa čez Červinjan v Trst. Gorica ga ni imela nikoli. Šele pred kakimi 3 leti je prišel prvič.
In nikjer nič on ne eni, ne drugi lokomotivi
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Ker je bila zasnovana kot konkurenca Taurusu in Traxxu, končala pa čisto drugje.
Aha, sem prebrskal. :D Veliki problem z drsanjem, zato so bile za Cargo neuporabne in so jo za več let pospravili v depoje. Ne vem, če bi sploh lahko konkurirala lokomotivi, ki so si jo skoraj sami naredili pri ÖBB. Okoli Traxxa pa... če ne bi bili pri SBB-ju trmasti, da potrebujejo nekaj za Italijo, potem MS variante ne bi bilo. :roll:



@Ljubitelj: viewtopic.php?f=4&t=7660&start=75#p224487 V citatu vidiš, katera je nesrečna.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a preglednik »

TGV Lyria napisal/-a:Furlanija je z junijskim voznim redom dobila zanimivo posebnost: prvi in zaenkrat edini evropski nočni (spalni) vlak, ki vozi v push-pull sestavi. Gre za nočni vlak ICN Trst - Rim, po novem ima zaradi menjave smeri v Mestrah dodan krmilni vagon, vleče/potiska pa ga "nesrečna" Ansaldova lepotica E403, ki s tem sploh prvič redno prihaja v Furlanijo. Od junija po polletnem premoru tudi znova vozi skozi Gorico in Videm.
Danes sem imel priliko videti to garnituro. Krmilni vagon z odprtim oddelkom, dva vagona z ležišči (kušet), dva spalnika prvega razreda ter eden de luxe. Skupaj 6 vagonov, kar se mi zdi za celotno Furlanijo + Trst malo malo.
preglednik
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a preglednik »

preglednik napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Furlanija je z junijskim voznim redom dobila zanimivo posebnost: prvi in zaenkrat edini evropski nočni (spalni) vlak, ki vozi v push-pull sestavi. Gre za nočni vlak ICN Trst - Rim, po novem ima zaradi menjave smeri v Mestrah dodan krmilni vagon, vleče/potiska pa ga "nesrečna" Ansaldova lepotica E403, ki s tem sploh prvič redno prihaja v Furlanijo. Od junija po polletnem premoru tudi znova vozi skozi Gorico in Videm.
Danes sem imel priliko videti to garnituro. Krmilni vagon z odprtim oddelkom, dva vagona z ležišči (kušet), dva spalnika prvega razreda ter eden de luxe. Skupaj 6 vagonov, kar se mi zdi za celotno Furlanijo + Trst malo malo. So pa potniki izstopali tudi v Gorici.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Furlanija je z junijskim voznim redom dobila zanimivo posebnost: prvi in zaenkrat edini evropski nočni (spalni) vlak, ki vozi v push-pull sestavi. Gre za nočni vlak ICN Trst - Rim, po novem ima zaradi menjave smeri v Mestrah dodan krmilni vagon, vleče/potiska pa ga "nesrečna" Ansaldova lepotica E403, ki s tem sploh prvič redno prihaja v Furlanijo. Od junija po polletnem premoru tudi znova vozi skozi Gorico in Videm.
Danes sem imel priliko videti to garnituro. Krmilni vagon z odprtim oddelkom, dva vagona z ležišči (kušet), dva spalnika prvega razreda ter eden de luxe. Skupaj 6 vagonov, kar se mi zdi za celotno Furlanijo + Trst malo malo.
Malo narobe...
Krmilni vagon z odprtim oddelkom, dva sedežna vagona s kupeji (napis na boku vagona "Basic"), dva vagona z ležišči T4 (4 ležišča v kupeju = napis "Comfort") ter en spalnik WLAB MU (napis "Deluxe", čeprav nima nobenih luksuznih kabin).
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Tudi regija Veneto dobiva prve nove vlake Rock in Pop.

Povezava na video

Zelo verjetno jih bomo redno videvali tudi v Trstu, Tržiču in Gorici, na RV povezavah iz Benetk. Stare klasike gredo počasi v penzijo.
Deluje pa tale Rock kot vesoljska ladja z drugega planeta...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Deluje pa tale Rock kot vesoljska ladja z drugega planeta...
Italijani ga pa precej grajajo. Ni prostora za prtljago (bog ne daj pustiti prtljago nekje na samem v Italiji), sedeži za nekatere niso udobni, kar je problem, ker je garnitura za daljše razdalje, utesnjena notranjost, ker je oblikovanje še vedno Anslado stil, sedeži niso poravnani z oknom in na koncu gledaš v "stebriček", če nisi priklenjen na telefon, pa še kaj....ampak kaj so regije hotele, to so dobile.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Deluje pa tale Rock kot vesoljska ladja z drugega planeta...
Italijani ga pa precej grajajo. Ni prostora za prtljago (bog ne daj pustiti prtljago nekje na samem v Italiji), sedeži za nekatere niso udobni, kar je problem, ker je garnitura za daljše razdalje, utesnjena notranjost, ker je oblikovanje še vedno Anslado stil, sedeži niso poravnani z oknom in na koncu gledaš v "stebriček", če nisi priklenjen na telefon, pa še kaj....ampak kaj so regije hotele, to so dobile.
Mene moti konkretno to, da ima premalo oken. Kar nekaj delov vlaka deluje kot zaporniški ekspres, da o kakšnih drugih asociacijah raje ne bi. Ne le v stebriček, ampak kar v zid gledaš. Ampak zunanji dizajn ga pa zmaga na celi črti. Oblikovanje pa ni čisto nič Ansaldo, za to so v Italiji pristojni drugi. Mislim da je Pininfarina.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Furlanija je z junijskim voznim redom dobila zanimivo posebnost: prvi in zaenkrat edini evropski nočni (spalni) vlak, ki vozi v push-pull sestavi. "nesrečna" Ansaldova lepotica E403, ki s tem sploh prvič redno prihaja v Furlanijo..
Počakaj, da pride dovolj Hitachi garnitur, bo višek E464, potem pa doppio simetrica z E 464 na nočnih vlakih. :lol: Kot zanimivost, E 656 iz Sicilije je končala svoje delo na nočnih vlakih. Nasledila jo je serija E 464, čeprav bi po prvotnih načrtih morala E 403 odditi na otok.

In zakaj je nesrečna? :-k

Evo, sedaj smo tam.

18. novembra so začeli voziti prvi IC-N vlaki z dvema E464 (doppia simmetrica) tudi na polotoku (prej samo na Siciliji)
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Odgovori