Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

igor72 napisal/-a: Je sploh kdo pogledal na link?....Poglejte malo naslov teme!
Je to konec potniškega prometa na tirih?

Ljubitelj napisal/-a:Na takih relacijah po svetu se mnogokrat v konicah tudi stoji, poglejte si Munchenski S-bahn v konici.
Te garniture imajo namensko 1x več stojišč, kot sedišč. Sicer se pa tudi pri nas stoji, čeprav stojišč uradno ni.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
igor72 napisal/-a: Je sploh kdo pogledal na link?....Poglejte malo naslov teme!
Je to konec potniškega prometa na tirih?
Ma lepo vas prosim. Ljudje z glavo na pravem mestu se bodo še vedno peljali z vlakom. Tale flixbus je navaden nateg za nekaj evrov, kjer ti je za dolge ure odvzet WC in celo pravica do tega, da za nekaj minut vstaneš in se pretegneš, ker je to na AC prepovedano. Katastrofa!
Seveda, vlak mora prvo obstajati, in imeti nekaj prednosti pred avtobusom, pa naj si bo to hitrost ali udobje. Na relaciji SLO-ITA vlaka sploh ni, tu lahko flixbus služi...

@igor72, tema je o furlanskih železnicah in o njihovih Civityjih, ne vem zakaj jih ne bi smeli malo primerjati z ostalimi garniturami.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Ma lepo vas prosim. Ljudje z glavo na pravem mestu se bodo še vedno peljali z vlakom. Tale flixbus je navaden nateg za nekaj evrov
Kaj ti pomaga človek z glavo, če je vse voda na mlin SŽ-ju. Enotna vozovnica; Kako fajn, lahko ukinemo kakšen vlak, vozi avtobus. Flixbus. Pocen, spet zakaj bi se matrali za Pulo, Trst... naj gredo v Koper na njega. In potem, ne bi spustili Oebb na naše tire, ker bolje, da imamo 25 kV, čez 30 let, ko bo večina današnje mularije navajena na avtomobil, kot vsakodnevno umivanje zob. #-o
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Kaj ti pomaga človek z glavo, če je vse voda na mlin SŽ-ju. Enotna vozovnica; Kako fajn, lahko ukinemo kakšen vlak, vozi avtobus.
Ma kakšna voda na mlin SŽ? A je SŽ tisti, ki noče vlaka med SLO in ITA? Mislim da so tu Trenitalia glavni krivci.
Enotna vozovnica naj bi bila slaba?? Končno ena pametna stvar v slovenskem prometu, pa jo že obrnete vsi na slabo. Končno smo dobili nekaj, kar je v ostalih evropskih državah popolnoma normalno, za vas je pa že slabo. Ahhh...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Enotna vozovnica naj bi bila slaba?? Končno ena pametna stvar v slovenskem prometu, pa jo že obrnete vsi na slabo. Končno smo dobili nekaj, kar je v ostalih evropskih državah popolnoma normalno, za vas je pa že slabo. Ahhh...
je že tako v naši domovini, da vse kar je novega večina rada popljuva. Zgornji primer enotne vozovnice ni osamlje. Je pa čas, da se enotna vozovnica razširi na segment vseh vozovnic ne samo na dijaško/študentske mesečne.

Avtobus pa kakor avtobus, če ni vlakov s primernimi karakteristikami, oziroma pravilneje prog, bodo potniki uporabljali pač bus. Tudi DB razvija svoje buse za povezave, kjer ICE ne delujejo primerno, glej DB to integrate coach business with long distance rails

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Ma kakšna voda na mlin SŽ? A je SŽ tisti, ki noče vlaka med SLO in ITA? Mislim da so tu Trenitalia glavni krivci.
Enotna vozovnica naj bi bila slaba?? Končno ena pametna stvar v slovenskem prometu, pa jo že obrnete vsi na slabo. Končno smo dobili nekaj, kar je v ostalih evropskih državah popolnoma normalno, za vas je pa že slabo. Ahhh...
@Igor72 je prilepil link v veliki meri zato, ker se flexi širi v Istro. Edino, kar SŽ vozijo same, brez pomoči HŽ-ja. Koper, pa je že tako na avtobusih. Pa še po novem gre Flexi iz Ljubljane. Kar tudi omenja članek.

Drugače, kje pa sem napisal, da je slaba? Napisal sem, da je voda na mlin vlakom, ki so že danes skoraj prazni, da se ukinejo. Kar je idealna potuha za SŽ; Kaj se boš trudil dvigovati storitve, bo že nekdo drug sprejel. Potemtakem bodo pristale na znižanje subvencij? Ne bodo. Smo že pozabili, zadnji vlak za Imeno ob 16:41! Za nazaj pa moraš iz Atomskih toplic pakirat že pred šesto zvečer. Zelo lepo za poletne dni.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Država naj začne podeljevati koncesije za lokalni potniški promet zainteresiranim, podobno kot dela Hrvaška na področju ladijskega potniškega prometa. SŽ naj vozi tovorne vlake.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Drugače, kje pa sem napisal, da je slaba? Napisal sem, da je voda na mlin vlakom, ki so že danes skoraj prazni, da se ukinejo.
To je problem SŽ, ne enotne vozovnice. Smisel enotne vozovnice je ravno nasproten od tega.
Če so SŽ zares nesposobne voziti potniške vlake, je na mestu predlog:
preglednik napisal/-a:Država naj začne podeljevati koncesije za lokalni potniški promet zainteresiranim, podobno kot dela Hrvaška na področju ladijskega potniškega prometa. SŽ naj vozi tovorne vlake.
:thumbupr :thumbupr
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
To je problem SŽ, ne enotne vozovnice. Smisel enotne vozovnice je ravno nasproten od tega.
Tretji Newtonov zakon!


Drugače, nehajte sanjati in primerjati z bogatejšimi državami, pa polurni takt, pa ne vem kaj še. Nobena koncesija, minutni takt...ne bo pomagal.
Dokler bo prometna politika Slovenije takšna kot je, ne bo pomagala niti podružnica SBB-ja.

Pa da se vrnem na temo. Če je trenitalia problem, zakaj pa se ne gre po vzoru SBB+trenord-a? Ker potniki očitno so.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Dokler bo prometna politika Slovenije takšna kot je, ne bo pomagala niti podružnica SBB-ja.
Amen!

Bi pa še nekaj komentiral v zvezi s koncesijami, o katerih je govoril @preglednik.
V teoriji stvar seveda teče. V praksi pa je prav v Furlaniji bilo drugače.
Dežela je kupila tele nove Civityje in na razpisu podelila upravljanje vlakov družbi FUC - Ferrovia Udine Cividale. A glej ga zlomka - RFI ni hotel dati garnituram dovoljenja za vožnjo!
Ko pa so na ponovljenem razpisu izbrali kot izvajalca prevozov Trenitalio, pa so čudežno vse garniture dobile "žegen" od RFI in promet je stekel.
Si kar predstavljam, da bi pri nas bila podobna zgodba...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bi pa še nekaj komentiral v zvezi s koncesijami, o katerih je govoril @preglednik.
V teoriji stvar seveda teče. V praksi pa je prav v Furlaniji bilo drugače.
Dežela je kupila tele nove Civityje in na razpisu podelila upravljanje vlakov družbi FUC - Ferrovia Udine Cividale. A glej ga zlomka - RFI ni hotel dati garnituram dovoljenja za vožnjo!
Ko pa so na ponovljenem razpisu izbrali kot izvajalca prevozov Trenitalio, pa so čudežno vse garniture dobile "žegen" od RFI in promet je stekel.
Si kar predstavljam, da bi pri nas bila podobna zgodba...
Brez panike, nagajanja bo kmalu(?) konec. Certifikate za vožnjo ali kakor koli se že reče bo kmalu začela podeljevati EU, prvzaprav ravno zaradi takega nagajanjaja nekaterih nacionalnih uprav.

LPL
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Bi bla ura in cejt
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a igor72 »

FUC-ovi motorniki v Beljaški kurilnici.
En sam problem je z njimi, pravijo ljudski odmevi, ki segajo preko Karavank....
Konec leta naj bi prevzeli MiCoTro, ki sedaj vozi z pulmani....bomo videli
Slika
LEP DAN
Igor
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Danes je bil eden od njih na testnem obisku na Jesenicah.
So pa slaba zamenjava za trenutne klasike na Micotri...
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Res, ampak zgleda, da je bolj rentabilno za FUC, če njeni Taurusi vlečejo tovorne kot Micotro.

Igore, tile CAF-iči v Beljaku so FUC ali Trenitalia?
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Odgovori